eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › modernizacja Samodzielnego Publicznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2006-08-23

POZYCJA 43666

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: modernizacja Samodzielnego Publicznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Olsztynie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Olsztynie, do kontaktów: Jerzy Marcinkiewicz, ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322902, fax 089 5322979, e-mail: jmarcinkiewicz@pulmonologia.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pulmonologia.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Samodzielnego Publicznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Olsztynie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Olsztynie, ul. Jagiellońska 78. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac obejmuje -Wykonanie remontu szpitala z dobudową dwóch wind łóżkowych (Roboty Budowlane, Roboty Sanitarne (wod.-kan.), Gazy Medyczne (próżnia, sprężone powietrze, tlen), Instalacje Elektryczne), zgodnie z przedmiarami robót, Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, oraz dokonaną wizją lokalna budowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.1. WYMAGANE ZAŁĄCZNIKI, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY 1. Kosztorys ofertowy szczegółowy opracowany wg załączonych przedmiarów robót obejmujący pełen zakres robót budowlano - montażowych i instalacyjnych z cenami jednostkowymi i wartością robót sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów, specyfikacji technicznej odbioru i wykonania robót oraz dokumentacji projektowej. 2. Harmonogram rzeczowo - finansowy (według własnego wzoru) 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem - wzór formularza stanowi zał. Nr 1, 1.2. OŚWIADCZENIA WYMAGANE NA PODSTAWIE USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z póż. zmianami) - zał. Nr 2 (według załączonego wzoru) 2. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z póż. zmianami ) - zał. Nr 3 (według załączonego wzoru) 1.3. WYMAGANE DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY Poniższe dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę tj. przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy w obrocie zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 1.3.1. WYMAGANE DOKUMENTY NA PODSTAWIE ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW Z DNIA 19 MAJA 2006R. (DZ. U. Z 2006R. NR 87 POZ. 605), KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY W CELU POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA POSIADA UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert, 1. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z póż. zmianami) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z póż. zmianami), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1. Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ust. 6.3.1 ppkt. 1, 5 i 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. C. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ust. 6.3.1 ppkt. 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6 ust. 6.3.1 ppkt. 7 dot. ppkt. 1 i 5 oraz w ppkt. 8 dot. ppkt. 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6 ust. 6.3.1 ppkt. 7 dot. ppkt. 6, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7 i 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Dokumenty, o których mowa w pkt 7-10, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 11, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone przez tłumacza przysięgłego. 1.3.2.WYMAGANE DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY W CELU POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA POSIADA NIEZBĘDNĄ WIEDZE ORAZ DOŚWIADCZENIE, POTENCJAŁ TECHNICZNY A TAKŻE DYSPONUJE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA 1. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - zał. Nr 4 (według własnego wzoru) 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - zał. Nr 5 (według własnego wzoru) 3. Wykaz zatrudnionej stałej kadry inżynieryjno - technicznej, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającej uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej (dołączyć kserokopie uprawnień osób kierujących robotami branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej ) wraz z kserokopiami zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - zał. Nr 6 (według załączonego wzoru) 4. Wykaz podmiotów (jeżeli zakres robót nie będzie wykonany przez oferenta w całości i pełnym zakresie), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres i wartość wykonywanych przez nich prac - zał. Nr 7, (według załączonego wzoru) 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w działającym obiekcie szpitalnym, jako Generalny Wykonawca o wartości nie mniejszej niż 2.500.000,00zl. z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. Nr 8, (według załączonego wzoru) 6. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostanie 3 lata obrotowe (2003, 2004, 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 7. Potwierdzoną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż1.000.00,0 0 zł. 8. Zestawienie sprzedaży za lata 2003, 2004 i 2005r. (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) - wymagana sprzedaż robót budowlano - montażowych w siłach własnych min 3.000.000,00 zł rocznie - zał. Nr 9 (według własnego wzoru) 9. Podpisany projekt umowy- zał. Nr 10 (załączony projekt umowy) 1.4. OŚWIADCZENIA WYNIKAJĄCE Z WARUNKÓW OKREŚLONYCH NINIEJSZĄ SPECYFIKACJĄ 1. Oświadczenie - zobowiązanie wykonawcy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem podpisania tejże umowy w wysokości 10% ceny ofertowej brutto - art. 147 i art. 150 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z póź. zmianami). W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum firm lub spółka cywilna główny partner musi spełnić min. 70% tego wymagania, a pozostałą część jego partnerzy. Konsorcjum lub spółka łącznie musi spełnić 100% powyższego wymagania, 2. Oświadczenie, że wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić nie mniej niż 70% robót objętych zamówieniem własnymi siłami. 3. Oświadczenie o przyjęciu bez uwag warunków Zamawiającego zawartych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz postanowień określonych we wzorze umowy, 4. Oświadczenie, że żądane wynagrodzenie zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem rzeczowym zawartym w dokumentacji projektowej, 5. Oświadczenie, że wykonawca dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z placem budowy i uzyskał wszelkie niezbędne informacje do wyceny zamierzenia oraz zobowiązuje się na czas realizacji ubezpieczyć przedmiot umowy od następstw klęsk żywiołowych, zniszczeń powstałych wskutek działania lub niedopatrzenia wykonawcy, nieszczęśliwych wypadków osób trzecichitd., 6. Oświadczenie, że wykonawca przeanalizował dokumentację projektową i nie wnosi do niej uwag. 7. Oświadczenie o związaniu ofertą na okres 30 dni licząc od dnia, w którym upłynął termin składania ofert. 8. Oświadczenie wykonawcy określające, które informacje i dokumenty o ile takie wystąpią są tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 153, poz. 1503 z 26.06.2003r.). Wszystkie informacje i dokumenty tajne należy spiąć i umieścić w oddzielnej kopercie opisanej: "Informacje tylko dla Zamawiającego - tajemnica przedsiębiorstwa". Jeżeli takie informacje znajdą się w innej części oferty, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ich ujawnienie - art. 8 ust. 3 Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od wykonawców potwierdzenia prawidłowości składanych dokumentów. 1.5. WYMAGANE DOKUMENTY W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY PRZEZ PODMIOTY DZIAŁAJĄCE WSPÓLNIE NA PODSTAWIE ZAWARTEJ NA PIŚMIE UMOWY 1. Oferta składana przez dwa lub kilka podmiotów, które występują wspólnie - konsorcja (tj. osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej) musi spełniać następujące wymagania: - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego a takie pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upełnomocnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. - Każdy z uczestników Konsorcjum dołączy do oferty oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, będzie ponosił solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia jak i z tytułu udzielonych gwarancji i rękojmi. 2. Dokumenty składane przez wykonawców występujących wspólnie: - każdy z wykonawców musi oddzielnie złożyć dokumenty i oświadczenia zawarte w punkcie 6 ust. 6.2, ust. 6.3.1 i ust. 6.3.2 pkt. 7 pozostałe dokumenty mające na celu potwierdzenie spełnienia wymogów SIWZ oferenci złożą wspólnie. - potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie przedsiębiorców wykonawcy w sumie muszą spełniać wymagane warunki, - w przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia wykonawcy w sumie muszą spełniać wymagane warunki, - wniesienie wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę, 3. Oferta składana przez spółkę cywilną musi zawierać: - umowę spółki, - wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ, - każdy ze wspólników musi oddzielnie udokumentować spełnienie warunków, o którym mowa w art. 22 ustawy o zamówieniach publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z póź. zmianami) Oferta składana przez spółkę z o.o. gdy wartość zamówienia przekracza podwójną wielkość kapitału zakładowego zarząd spółki powinien być upoważniony uchwałą zgromadzenia wspólników do zawierania umowy (art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 40 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Wniosą wadium zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. w wysokości 40.000,00zł 5. Wykażą się sprzedażą robót budowlano-montażowych w siłach własnych za ostatnie trzy lata (2003, 2004, 2005) min. 3.000.000,00 zł rocznie. 6. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1.000.000,00 zł. 7. Wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł. 8. Przeprowadzą co najmniej 70% robót objętych zamówieniem własnymi środkami, co oznacza, iż oferent musi dysponować sprzętem, materiałami, zasobami ludzkimi i finansowymi niezbędnymi do zrealizowania niniejszego procentowego udziału w zamówieniu. 9. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z póź. zmianami). 10. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, według formuły spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert, 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z póż. zmianami) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z póż. zmianami), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 8. Wykaz zatrudnionej stałej kadry inżynieryjno - technicznej, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającej uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej (dołączyć kserokopie uprawnień osób kierujących robotami branży budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej ) wraz z kserokopiami zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Wykaz podmiotów (jeżeli zakres robót nie będzie wykonany przez oferenta w całości i pełnym zakresie), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres i wartość wykonywanych przez nich prac. 10. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00zł z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 11. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostanie 3 lata obrotowe (2003, 2004, 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 12. Potwierdzoną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00zł. 13. Zestawienie sprzedaży za lata 2003, 2004 i 2005r. (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) - wymagana sprzedaż robót budowlano - montażowych w siłach własnych min 3.000.000,00 zł rocznie. 14. Podpisany projekt umowy. 15. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 16. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulmonologia.olsztyn.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew bankowy: Bank Millennium S.A. 87 1160 2202 0000 0000 6193 7424 lub gotówką w kasie SPZGiChP, 10-357 Olsztyn ul. Jagiellońska 78. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.09.2006, godzina 12:00, SPZGiChP, 10-357 Olsztyn ul. Jagiellońska 78.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Prograqm Operacyjny Rozwoju Regionalnego, Priorytet I Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.