Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-25
Złotoryja: Usługa cateringu dla uczestników szkoleń organizowanych przez Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Złotoryi w ramach projektu: Nowa jakość systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Złotoryjskim - pilotażowe wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli.
Numer ogłoszenia: 436590 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotoryjski , Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 76 8786940, -950, faks 76 8786955.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-zlotoryja.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringu dla uczestników szkoleń organizowanych przez Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Złotoryi w ramach projektu: Nowa jakość systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Złotoryjskim - pilotażowe wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi cateringu dla uczestników szkoleń organizowanych przez Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Złotoryi w ramach projektu p. n. Nowa jakość systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Złotoryjskim - pilotażowe wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie cateringu w trakcie: a) warsztatów organizowanych w ramach projektu; b) wykładów - szkoleń realizowanych w ramach rocznych planów wspomagania szkół i przedszkoli; c) konsultacji - spotkań realizowanych w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli. 3. Usługa cateringowa będzie realizowana w następujących placówkach: 1) Szkoła Podstawowa Nr 1, pl. Niepodległości 7, 59-500 Złotoryja; 2) Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Wilcza 41, 59-500 Złotoryja; 3) Zespół Szkół Zawodowych, ul. Wojska Polskiego 50, 59-500 Złotoryja; 4) Zespół Szkół Ogólnokształcących - Liceum Ogólnokształcące, ul. Kolejowa 4, 59-500 Złotoryja; 5) Przedszkole Miejskie Nr 1, ul. Staszica 10, 59-500 Złotoryja; 6) Przedszkole Miejskie Nr 2, ul. Górnicza 21/23, 59-500 Złotoryja; 7) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Twardocicach - Szkoła Podstawowa, Twardocice 53, 59-524 Pielgrzymka; 8) Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi Grodziskiej, Nowa Wieś Grodziska 67, 59-524 Pielgrzymka; 9) Szkoła Podstawowa w Sędzimirowie, Sędzimirów 46, 59-524 Pielgrzymka; 10) Gimnazjum w Lubiatowie, Lubiatów 37, 59-500 Złotoryja; 11) Szkoła Podstawowa w Gierałtowcu, Gierałtowiec 42, 59-500 Złotoryja; 12) Gimnazjum w Zagrodnie, Zagrodno 135, 59-516 Zagrodno; 13) Szkoła Podstawowa w Jerzmanicach Zdroju - Publiczna Szkoła Podstawowa, Jerzmanice Zdrój 86, 59-500 Jerzmanice Zdrój; 14) Gimnazjum w Wilkowie -Osiedle, ul. Kochanowskiego 2, 59-500 Złotoryja; 15) Szkoła Podstawowa w Wilkowie, ul. Szkolna 6, 59-500 Wilków - Osiedle; 16) Zespół Szkół w Wojcieszowie - Szkoła Podstawowa, ul. Żeromskiego 8, 59-550 Wojcieszów; 17) Zespół Szkół w Wojcieszowie - Gimnazjum, ul. Żeromskiego 8, 59-550 Wojcieszów; 18) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Świerzawie - Szkoła Podstawowa, ul. Dworcowa 3,59-540 Świerzawa; 19) Szkoła Podstawowa w Sokołowcu, Sokołowiec 105, 59-540 Świerzawa; 20) Gimnazjum w Świerzawie, ul. Reymonta 22, 59-540 Świerzawa; 3. Liczbę uczestników szkoleń, warsztatów i wykładów Zamawiający określa na maksymalnie 25 osób na każdym spotkaniu. 4. Usługa cateringowa będzie wykonywana w okresie od dnia podpisania umowy do 31.07.2015r. 5. Zamawiający planuje zorganizować w okresie trwania umowy maksymalnie 230 spotkań. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dodatku nr 6 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Na ofertę, oprócz innych dokumentów wskazanych w niniejszym rozdziale, składają się następujące dokumenty i załączniki: - Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - dodatek nr 3; - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 z wykorzystaniem wzoru - dodatek nr 1;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Przewiduje się możliwość zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiający może dokonać ograniczenia faktycznej liczby uczestników na każdym spotkaniu (a tym samym zmianę liczby posiłków oraz wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wyliczonego na podstawie określonych w ofercie cen jednostkowych i faktycznej liczby osób biorących udział w warsztatach). Zamawiający w terminie 7 dni przed każdym spotkaniem powiadomi Wykonawcę o rodzaju spotkania, jego miejscu i liczbie osób.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Pl. Niepodlagłości 8, 59-500 Złotoryja, pokój nr 306.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Pl. Niepodlagłości 8, 59-500 Złotoryja, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt p.n. Nowa jakość systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Złotoryjskim - pilotażowe wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- Świadczenia usług żywienia Pacjentów Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o.
- Dostawa odczynników do serologii wraz z dzierżawą urządzeń dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o.
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka w Złotoryi
- Cyklostrada Dolnośląska - odcinek na terenie Gminy Złotoryja
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 57 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie
- Usługa przygotowania i dostarczania obiadów dla uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w roku szkolnym 2024/2025.
- Przygot., wyd. posiłków dzieciom do czasu podjęcia nauki w szk. podst., uczniom do czasu uk. szk. ponadpodst. i os. dorosłym z ter. m-ta i g-ny P-sk wraz z dow. do m-ca zam. wskaz. przez Zam. w 2024r.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI OBEJMUJĄCEJ ZAPEWNIENIE SALI, WYŻYWIENIA I NOCLEGU PODCZAS ORGANIZACJI SZEŚCIU 2-DNIOWYCH SZKOLEŃ Z ZAKRESU PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ"
- Świadczenia usług żywienia Pacjentów Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o.
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.