eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Świadczenie usług w zakresie komputerowego wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Gliwice: Świadczenie usług w zakresie komputerowego wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych
Numer ogłoszenia: 436532 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach , ul. Młodego Hutnika 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3399803, faks 032 2704017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/gliwice2.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie komputerowego wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie komputerowego wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 części (zadań). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie poszczególnych zadań przez poszczególne osoby fizyczne według zasady: oferta jednego wykonawcy na wykonanie jednego zadania. Termin wykonania zamówienia: 06.01.2010r. - 30.06.2010r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 06.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca złoży dokumenty wymienione w punkcie VI SIWZ. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 uPzp, spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 uPzp. 3. Sytuacja finansowa Wykonawcy pozwala na realizację zamówienia. Za znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie podmiot, który nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej zobowiązane są złożyć w ofercie dokumenty wymienione w poniższych punktach 3.3a, 4, 5, 6, 7 (brak któregokolwiek dokumentu lub wypełnienie Załącznika Nr 2a lub Nr 3a zmieniające ich treść spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty). Wykonawca będący podmiotem wykonującym działalność gospodarczą zobowiązany jest złożyć w ofercie dokumenty wymienione w poniższych punktach 1, 3.3b, 4, 5, 6, 7 oraz w punkcie 2, jeśli go dotyczy. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów/oświadczeń/zaświadczeń czy informacji: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert tj. 30.06.2009r. Wymienione dokumenty powinny w sposób jednoznaczny wskazywać osoby umocowane do podpisywania oferty w imieniu wykonawcy. Jeżeli w/w dokumenty nie pozwalają stwierdzić umocowania do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, jego obowiązkiem jest załączyć stosowny dokument do oferty - np. pełnomocnictwo, czy też upoważnienie. Wymogiem staje się wtedy, aby załączony dokument został przedstawiony w formie: - oryginału, - lub notarialnie poświadczonej kserokopii, - lub kserokopii poświadczonej przez osobę , która udzieliła pełnomocnictwa. 2. ewentualnej umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. W takim przypadku należy przedstawić również dokument, który określa pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu. 3. w celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju usług należy złożyć w ofercie: 3a. osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej: umowę na wykonywanie tego rodzaju usług z ostatnich 5 lat lub zaświadczenie o ukończeniu kursu komputerowego maszynopisania. 3b. Wykonawca będący podmiotem wykonującym działalność gospodarczą: zaświadczenie o ukończeniu kursu komputerowego maszynopisania przez osobę, która będzie wykonywała usługę. Wymagane powyżej dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 4. wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 2a lub 2b do SIWZ. 5. wypełnionego formularza cenowego stanowiącego Załącznik Nr 3a lub 3b do SIWZ. 6. podpisanego projektu umowy (jak w ust. V pkt 2) stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. 7. wypełnionego formularza - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/gliwice2.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach, ul. Młodego Hutnika 2, pokój nr 104 (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach, ul. Młodego Hutnika 2, 44-100 Gliwice, pokój nr 104 (decyduje data wpływu do pokoju 104)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 (EA).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania: 1. Rejestracja tytułów wykonawczych. 2. Opieczętowywanie tytułów wykonawczych. 3. Podział tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne. 4. Rejestracja zwrotu ewidencji do wierzycieli. 5. Wysyłanie kwitariuszy poborców do wierzycieli. 6. Rejestracja pozostałej korespondencji Działu Egzekucyjnego. Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego oraz w poniedziałki, środy, czwartki, piątki pomiędzy godzinami 7.00 - 15.00, we wtorki pomiędzy godzinami 7.00 - 18.00. Prace wprowadzania danych do systemu komputerowego wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego. Zadanie określone zostało na 1000 godzin. Termin wykonania: od 06 stycznia 2010r. do 30 czerwca 2010r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 (EA).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania: 1. Rejestracja tytułów wykonawczych. 2. Opieczętowywanie tytułów wykonawczych. 3. Podział tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne. 4. Rejestracja zwrotu ewidencji do wierzycieli. 5. Wysyłanie kwitariuszy poborców do wierzycieli. 6. Rejestracja pozostałej korespondencji Działu Egzekucyjnego. Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego oraz w poniedziałki, środy, czwartki, piątki pomiędzy godzinami 7.00 - 15.00, we wtorki pomiędzy godzinami 7.00 - 18.00. Prace wprowadzania danych do systemu komputerowego wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego. Zadanie określone zostało na 1000 godzin. Termin wykonania 06 stycznia 2010r. do 30 czerwca 2010r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 (EA).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania: 1. Rejestracja tytułów wykonawczych. 2. Opieczętowywanie tytułów wykonawczych. 3. Podział tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne. 4. Rejestracja zwrotu ewidencji do wierzycieli. 5. Wysyłanie kwitariuszy poborców do wierzycieli. 6. Rejestracja pozostałej korespondencji Działu Egzekucyjnego. Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego oraz w poniedziałki, środy, czwartki, piątki pomiędzy godzinami 7.00 - 15.00, we wtorki pomiędzy godzinami 7.00 - 18.00. Prace wprowadzania danych do systemu komputerowego wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego. Zadanie określone zostało na 1000 godzin. Termin wykonania 06 stycznia 2010r. do 30 czerwca 2010r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 (WD).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania: 1. Przyjmowanie zeznań podatku dochodowego od osób fizycznych o wzorach PIT-28, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38. 2. Wprowadzanie danych z zeznań wraz z załącznikami do systemu komputerowego POLTAX. 3. Sporządzanie potwierdzeń złożenia zeznania oraz wydawanie oryginału podatnikowi. Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego oraz w poniedziałki, środy, czwartki, piątki pomiędzy godzinami 7.00 - 15.00, we wtorki pomiędzy godzinami 7.00 - 18.00. Prace wprowadzania danych do systemu komputerowego wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego. Zadanie określone zostało na 1000 godzin. Termin wykonania 06 stycznia 2010r. do 30 czerwca 2010r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 (WD).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania: 1. Przyjmowanie zeznań podatku dochodowego od osób fizycznych o wzorach PIT-28, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38. 2. Wprowadzanie danych z zeznań wraz z załącznikami do systemu komputerowego POLTAX. 3. Sporządzanie potwierdzeń złożenia zeznania oraz wydawanie oryginału podatnikowi. Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego oraz w poniedziałki, środy, czwartki, piątki pomiędzy godzinami 7.00 - 15.00, we wtorki pomiędzy godzinami 7.00 - 18.00. Prace wprowadzania danych do systemu komputerowego wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego. Zadanie określone zostało na 1000 godzin. Termin wykonania 06 stycznia 2010r. do 30 czerwca 2010r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 (WD).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania: 1. Przyjmowanie zeznań podatku dochodowego od osób fizycznych o wzorach PIT-28, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38. 2. Wprowadzanie danych z zeznań wraz z załącznikami do systemu komputerowego POLTAX. 3. Sporządzanie potwierdzeń złożenia zeznania oraz wydawanie oryginału podatnikowi. Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego oraz w poniedziałki, środy, czwartki, piątki pomiędzy godzinami 7.00 - 15.00, we wtorki pomiędzy godzinami 7.00 - 18.00. Prace wprowadzania danych do systemu komputerowego wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego. Zadanie określone zostało na 1000 godzin. Termin wykonania 06 stycznia 2010r. do 30 czerwca 2010r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 (WD).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania: 1. Przyjmowanie zeznań podatku dochodowego od osób fizycznych o wzorach PIT-28, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38. 2. Wprowadzanie danych z zeznań wraz z załącznikami do systemu komputerowego POLTAX. 3. Sporządzanie potwierdzeń złożenia zeznania oraz wydawanie oryginału podatnikowi. Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego oraz w poniedziałki, środy, czwartki, piątki pomiędzy godzinami 7.00 - 15.00, we wtorki pomiędzy godzinami 7.00 - 18.00. Prace wprowadzania danych do systemu komputerowego wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego. Zadanie określone zostało na 1000 godzin. Termin wykonania 06 stycznia 2010r. do 30 czerwca 2010r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 (KAO).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania: Obsługa korespondencji Działu Egzekucyjnego w kancelarii tut. Urzędu. Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego oraz w poniedziałki, środy, czwartki, piątki pomiędzy godzinami 7.00 - 15.00, we wtorki pomiędzy godzinami 7.00 - 18.00. Prace wprowadzania danych do systemu komputerowego wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego. Zadanie określone zostało na 1000 godzin. Termin wykonania 06 stycznia 2010r. do 30 czerwca 2010r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.