Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Sopot: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji zadania:Rewaloryzacja Parku Południowego w Sopocie
Numer ogłoszenia: 436400 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni , al. Niepodległości 930/4, 81-861 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5502481, faks 058 5515534.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.sopot.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład komunalny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji zadania:Rewaloryzacja Parku Południowego w Sopocie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zam. o wartości poniżej 206 tys euro obejmuje: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji zadania: Rewaloryzacja Parku Południowego w Sopocie. Roboty budowlane wynikają z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Teren objęty planowaną inwestycją położony jest w nadmorskim rejonie Sopotu. Jego granice wyznaczają Al. Wojska Polskiego, Skwer Kuracyjny, ul. Parkowa, ul. Koreckiego i ul. Grunwaldzka. Przedmiotem nadzoru jest inwestycja polegająca na zagospodarowaniu terenów Parku Południowego - koncepcja układu parku oparta jest na założeniu z roku 1924, do którego doprojektowało centralne wejście od ul. Grunwaldzkiej. Projekt zakłada wykonanie robót z branży : a) architektura, zieleń - budowę elementów małej architektury (fontanna,, murki oporowe, ławki, klomby), -nasadzenia, przesadzenia, trawniki, rabaty, różanki, żywopłoty. b)drogowa - budowę układu drogowego (dróg, chodników, ścieżek spacerowych), c) w zakresie uzbrojenia terenu - budowę kanalizacji deszczowej, - budowę sieci wod-kan oraz przyłączy, - budowę fontanny wraz z przyłączami i zasilaniem, - budowę monitoringu wizyjnego, - przebudowę sieci elektroenergetycznych, - budowę oświetlenia . Opis zadania podlegającego nadzorowi obejmuje projekt budowlany - zał. nr 6..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki : 1.1) prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2)w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 2 usługi na zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (nadzór na zadaniu inwestycyjnym o wartości robót co najmniej 5.000.000, - PLN brutto), 3)Wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach :1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, 1osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń branży sanitarnej, 1osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 1 osoba posiadające kwalifikacje i uprawnienia do nadzoru prac w zakresie renowacji zieleni w terenach ochr. konserwatorskiej - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003r., o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. Nr16, poz.1568 z późn.zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych .... (Dz.U nr 150 poz.1579), 4) spełniają wszystkie wymagania art.22 ust.1 Pzp, 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone od pkt 1- do pkt 4 mogą spełniać łącznie, z tym że warunki określone w art. 24 ustawy pzp winien spełniać każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2)formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art.22 ust 1; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5)wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 6)wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 i 4, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień; 7)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.sopot.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego - Sopot Al. Niepodległości 930 pokój 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 11:00, miejsce: w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta w Sopocie ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Zakup systemu obsługi obrad Rady Miasta Sopotu
- 24/2024 Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej zamiennej dla budynku Ratusza w Sopocie - drugie postępowanie
- Dostawa samochodu elektrycznego do przewozu pacjentów dla Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Remontu Alei Niepodległości w Sopocie na odcinku od skrzyżowania z ulicą 23 Marca do skrzyżowania z ulicą Andersa
- Przebudowa pomieszczenia w dziale żywienia wraz z modernizacją i wymianą na nowe, skorodowanych poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka miejskiego w Oleśnicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego z kontrolą rozliczenia budowy dla zadania pn.: Budowa i remont dróg gminnych w ramach projektu "przebudowa dróg śródpolnych wsi Królewo i Krasnołęka ...
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Budowa boiska piłkarskiego z zapleczem - Zespół Obiektów Sportowych Górne w Pile
- Wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru dla zadania pn: "Budowa Centrum Aktywizacji Sportowej "Mszczonowianka"
- Inspektor prac wykonawczych zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym Adamów, Barki, Biesiadki, Nowy Stręczyn, Stary Stręczyn i Zosin, gm. Cyców"
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.