eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowice › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach.



Ogłoszenie z dnia 2011-12-23

Świętochłowice: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach.
Numer ogłoszenia: 436188 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320825 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice, ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 32 3491 800, faks 32 349 18 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych, fabrycznie nowych nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producenta do kserokopiarek, drukarek i faksów dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach wskazanych szczegółowo w załączniku nr 1do specyfikacji. Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania tonerów i materiałów eksploatacyjnych napełnionych powtórnie w związku z zagrożeniem utraty uprawnień gwarancyjnych urządzenia. W przypadku składania ofert na produkty równoważne, w porównaniu do zalecanych przez producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia równoważności oferowanego artykułu z wymaganym przez Zamawiającego, poprzez przedłożenie oświadczenia producenta (załączonego do oferty). Wykonawca oferujący produkty równoważne, w razie wybrania jego oferty, ponosił będzie odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia urządzeń eksploatowanych przez Zamawiającego powstałe na skutek zastosowania w nich produktu równoważnego. Jakość oferowanych produktów równoważnych musi pozwolić na uzyskanie porównywalnych wydajności oraz jakości wydruków w porównaniu do materiałów zalecanych do stosowania w urządzeniach przez producentów urządzeń. W załączniku nr 1 do specyfikacji w kolumnie 4 pod hasłem: Ilość Zamawiający podał ilości szacunkowe, które w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Ilekroć w specyfikacji i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału, urządzenia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego wymagania określone specyfikacją. Wykonawca oferujący materiały o parametrach równoważnych parametrom wskazanym przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać równoważność oferowanych materiałów w odniesieniu do parametrów których spełnienia wymaga Zamawiający poprzez załączenie do oferty w formie tabeli ich porównania. Parametry uznawane za równoważne nie mogą być niższe (gorsze) niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO OFFICE Sp. z o. o, Al. Korfantego 179 B, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66709,05

  • Oferta z najniższą ceną: 66709,05 / Oferta z najwyższą ceną: 99553,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.