eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › Remont dróg powiatowych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz spójności sieci drogowej Dolnego Powiśla

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-27

Sztum: Remont dróg powiatowych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz spójności sieci drogowej Dolnego Powiśla
Numer ogłoszenia: 43555 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sztumie , ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 2677428, faks 055 2677442.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg powiatowych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz spójności sieci drogowej Dolnego Powiśla.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: Remont dróg powiatowych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz spójności sieci drogowej Dolnego Powiśla, w ramach którego będą realizowane roboty w zakresie naprawy dróg obejmujące: 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych bez obcinania krawędzi jezdni mieszankami mineralno-bitumicznymi. 2. Ścięcie poboczy obustronnie mechanicznie. 3. Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - bitumiczną. 4. Wykonywaniem bardzo cienkich warstw ścieralnych na gorąco. 5. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych 6. Wymiana słupków do znaków drogowych 7. Wymiana znaków drogowych 8. Ustawienie krawężników betonowych 9. Wymiana chodnika z płyt betonowych na kostkę brukową betonową. 10. Wykonanie oznakowania poziomego. Projekt realizowany w ramach: Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008- 2011 Wykaz i mapa dróg powiatowych objętych przedmiotem zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ. Zakres prac do wykonania i odbioru robót został opisany w Ogólnych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych: Załącznik C dla drogi: - nr 3183G - ul. Nowowiejskiego w Sztumie od ul. Sienkiewicza do ul. Kochanowskiego długość odcinka 0,682 km. Załącznik C1 dla drogi: - nr 3113G Polaszki - Mikołajki Pomorskie, długość odcinka 0,758km od km 5+642 do km 6+400. Załącznik C2 dla dróg: - nr 3107G od drogi krajowej nr 55 w Gościszewie do gorzelni, długość odcinka 0,600 km, - nr 3110G od przejazdu kolejowego do Waplewa Wielkiego w powiecie sztumskim. długość odcinka 0,941 km, - nr 3100G na odcinku od Dzierzgonia ( granica miasta ) do wiaduktu kolejowego przy jeziorze Kuksy w powiecie sztumskim długość odcinka 2,900 km, - nr 3100G (d. 09511) Ramoty - Dzierzgoń długość odcinka 1,460km od km 9+640 do km 11+100, - nr 3129G ( d. 09466) Grzymała - Brzozówka długość odcinka 1,977km odc. Grzymała - Szropy od km 0+000 do km 1,977, - nr 3114G (d. 09508) Mikołajki Pomorskie - Dzierzgoń długość odcinka 0,664km od km 0+000 do km 0+664,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 19.000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 .O zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 8.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 8.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 8.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 8.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.2. O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 8.2.1. posiadają dostęp do środków finansowych wystarczających do zrealizowania zamówienia lub zdolność kredytową w wysokości min 1 000 000,00 zł. 8.2.2.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min 100 000,00 zł na jedno zdarzenie, 8.2.3.dysponują lub będą dysponować co najmniej: - kierownikiem budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, legitymującym się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym, należącym do OIIB, - kierownika robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, legitymującym się min. 2 letnim doświadczeniem zawodowym, należącym do OIIB. 8.2.5.udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót z adnotacją bez zastrzeżeń. 8.3.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 9.1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.1.2.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.1.3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.1.4.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9.1.5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9.1.6.oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i art. 85 ust. 1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika nr 2 do SIWZ; 9.1.7.sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu - załącznik nr 5 do SIWZ; 9.1.8.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9.1.9.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min 100 000 zł na jedno zdarzenie; 9.1.10. wykaz pracowników, do którego należy dołączyć aktualne stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; 9.1.11.wykaz robót - załącznik nr 4 do SIWZ. 9.1.12.dokumenty ( referencje, zaświadczenia, protokoły) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 9.2.W formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ, należy wpisać okres gwarancji na jaki Wykonawca jej udzieli. 9.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: - wymienionych w pkt. 9.1.1, 9.1.3, 9.1.4, 9.1.5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wymienionych w pkt. 9.1.2 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.4. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum / spółkę cywilną warunki określone w rozdz. 8 specyfikacji muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum / spółki cywilnej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsztumski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sztumie ul. Mickiewicza 31 82-400 Sztum pok. nr 14 w godz. 8.00 - 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sztumie ul. Mickiwicza 31 82-400 Sztum Pok. nr 22 Sekretariat Oznakowanie oferty: Remont dróg powiatowych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz spójności sieci.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.