eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubochnia › Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla przebudowy skrzyżowania ulicJana Pawła II,Zielonej i O. Lange w Tomaszowie Mazowieckim na rondo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-27

Lubochnia: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla przebudowy skrzyżowania ulic: Jana Pawła II,Zielonej i O. Lange w Tomaszowie Mazowieckim na rondo.
Numer ogłoszenia: 43552 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie , 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla przebudowy skrzyżowania ulic: Jana Pawła II,Zielonej i O. Lange w Tomaszowie Mazowieckim na rondo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę skrzyżowania następujących dróg publicznych: a) Droga powiatowa nr 4327E Tomaszów Mazowiecki - Smardzewice: na odcinku w granicach miasta Tomaszowa Mazowieckiego jako ul. Jana Pawła II b) Droga powiatowa nr 4340E - ulica Oskara Langego w Tomaszowie Mazowieckim c) Droga gminna - ulica Zielona w Tomaszowie Mazowieckim 2. Przedmiotem zamówienia jest projekt budowlano - wykonawczy na przebudowę skrzyżowania ulic wymienionych w pkt. 1 z następującym zakresem robót: a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe b) Roboty ziemne c) Przebudowa infrastruktury podziemnej i naziemnej d) Urządzenia energetyczne (w tym oświetlenie skrzyżowania) e) Wodociągi i kanalizacja sanitarna f) Gazociągi g) Urządzenia kanalizacji deszczowej h) Urządzenia teletechniczne i) Budowa jezdni i chodników j) Budowa wyspy centralnej k) Odwodnienie skrzyżowania l) Roboty wykończeniowe m) Oznakowanie pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu n) Oznakowanie poziome o) Zieleń p) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać i dostarczyć zamawiającemu w następującej formie: a) Projekt budowlano - wykonawczy w 5 egzemplarzach oraz w formie elektronicznej, b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - w 1 egzemplarzu oraz w formie elektronicznej, c) Kosztorys inwestorski - w 1 egzemplarzu oraz w formie elektronicznej w formacie PDF, d) Projekt stałej organizacji ruchu (uzgodniony) - w 3 egzemplarzach. 4. Projekt budowlano - wykonawczy będzie odpowiadać przepisom Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430). 5. Projekt budowlano - wykonawczy będzie zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072). 6. Kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych branż odpowiadać będą wymaganiom Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389). 7. Przedmiot zamówienia powinien posiadać wszystkie uzgodnienia niezbędne do uzyskania zgody realizację inwestycji drogowej , a w szczególności uzgodnienie ZUD i uzgodnienia branżowe (telekomunikacja, energetyka oraz pozostali gestorzy urządzeń występujących w pasie drogowym). 8. Przedmiot zamówienia będzie uważać się za wykonany i odebrany od wykonawcy po uprzednim uzyskaniu pozytywnej oceny właściwego organu nadzoru architektoniczno - budowlanego z punktu widzenia możliwości uzyskania zgody realizację inwestycji drogowej 9. Podkłady geodezyjne dla celów projektowych dostarczy zamawiający w dniu podpisania umowy. 10.Nadzór autorski pełniony będzie od daty rozpoczęcia robót budowlanyach do dnia zakończenia inwestycji tj. do ostatecznego odbioru robót budowlanych, na wezwanie Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania na własny koszt wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień w zakresie wynikającym z przepisów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podst. art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, 2. Wykonawca musi wykazać, że posiada potencjał kadrowy odpowiedni pod względem kwalifikacji zgodnie z pkt IV.3. 3. Wykonawca musi udokumentować, że posiada doświadczenie w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze i złożoności - zrealizowanie w okresie ubiegłych 5 lat co najmniej 3 projektów budowlanych na przebudowę dróg publicznych, obejmujących przebudowę urządze infrastruktury towarzyszącej w co najmniej 3 z następujących branż: elektroenergetycznej (w tym oświetlenie uliczne), kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, wodociągowej, telekomunikacyjnej i gazowej (gazociągi niskiego ciśnienia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty (stanowiącej załącznik nr 1) następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) 2. Oświadczenia potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (w tym poświadczone kopie aktualnych zaświadczeń o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz kopie uprawnień budowlanych), zgodnie z pkt. IV.2 SIWZ. Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat zamówień publicznych, odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, zgodnie z pkt. IV.3 SIWZ (z podaniem ich wartości, miejsca i daty wykonania). Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl ! Zakładka:Jednostki samorządowe=>Wykaz jednostek=>Zarząd Dróg....
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, Jakubów 19/21, 97-217 Lubochnia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, Jakubów 19/21, 97-217 Lubochnia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.