eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa - torebek i rękawów foliowo-papierowych do sterylizacji, - testów i wskaźników do kontroli i monitorowania procesów sterylizacji, - naboi do sterylizatora gazowego STERI-VAC 5XL EO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-22

Toruń: Dostawa : - torebek i rękawów foliowo-papierowych do sterylizacji, - testów i wskaźników do kontroli i monitorowania procesów sterylizacji, - naboi do sterylizatora gazowego STERI-VAC 5XL EO
Numer ogłoszenia: 43551 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa : - torebek i rękawów foliowo-papierowych do sterylizacji, - testów i wskaźników do kontroli i monitorowania procesów sterylizacji, - naboi do sterylizatora gazowego STERI-VAC 5XL EO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa :
- torebek i rękawów foliowo-papierowych do sterylizacji - Zadanie Nr 1
- testów i wskaźników do kontroli i monitorowania procesów sterylizacji - Zadanie Nr 2
- naboi do sterylizatora gazowego STERI-VAC 5XL EO - Zadanie Nr 3
Zadanie Nr1
I. Rękawy foliowo- papierowe płaskie (rolki o długości 200 m)
1.Szerokość 50 mm - rolka 100
2.Szerokość 75 mm- rolka 100
3.Szerokość 100 mm- rolka 100
4.Szerokość 120 mm - rolka 200
5.Szerokość 150 mm- rolka 200
6.Szerokość 200 mm- rolka 60
7.Szerokość 250 mm- rolka 60
8.Szerokość 300 mm- rolka 40
9.Szerokość 320 mm- rolka 40
10.Szerokość 380 mm- rolka 40
II.Rękawy foliowo- papierowe z fałdą (rolki o długości 100m)
11.Rozmiar 75 x 25 mm- rolka 10
12.Rozmiar 270 x 60 mm- rolka 20
13.Rozmiar 320 x 60mm- rolka 20
14.Rozmiar 420 x 90 mm- rolka 20
III. Torebki foliowo- papierowe płaskie
15.Rozmiar 50 x 250 mm - szt. 40 000
16.Rozmiar 75x 250 mm- szt. 40 000
17.Rozmiar 120 x 200 mm- szt. 40 000
18.Rozmiar 120 x 250 mm- szt. 40 000
19.Rozmiar 120 x 400 mm- szt. 50 000
20.Rozmiar 150 x 200 mm- szt. 50 000
21.Rozmiar 150 x 380 mm- szt. 50 000
22.Rozmiar 250 x 380 mm- szt. 50 000
Wymogi dotyczące:
torebek i rękawów foliowo-papierowych do sterylizacji
- muszą spełniać wymagania norm PN EN 868
- wskaźnik sterylizacji S/EO
- oznaczony kierunek otwierania, nr LOT, rozmiar, nazwa producenta, napisy w języku polskim
- wskaźniki i napisy umieszczone na papierze poza obszarem wypełnienia w linii zgrzewu fabrycznego
Zadanie Nr 2
1.Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny do pary wodnej, liniowy (paski) - szt. 48 000
2.Integrator parowy /emulator/ - szt. 15 000
3.Test biologiczny do pary wodnej szybkiego odczytu - szt. 800
4.Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny do tlenku etylenu, liniowy, perforowany - szt. 2880
5.Integrator chemiczny EO - test wieloparametrowy - szt. 1200
6.Test biologiczny do tlenku etylenu szybkiego odczytu -szt. 800
7.Test Bowie- Dick Sensor 134/2-10 min., 121/8-30 min. - szt. 500
8.Test Bowie- Dick pakiet 134/3,5 min. - szt. 500
9.Test kontroli dezynfekcji 93 st. / 10 min. - szt. 1000
10.Test kontroli mycia w myjni maszynowej - szt. 300
11.Test kontroli mycia w myjni ultradźwiękowej - szt. 200
12.Plomba zielona do kontenerów Wagner - szt. 10 000
13.Etykiety dwukrotnieprzylepne 3 -rzędowe do metkownicy gke Steri - Record do systemu dokumentacji ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną, 1 rolka zawierająca 750 etykiet + wałek z tuszem - rolki 144
14.Etykiety dwukrotnieprzylepne 3 -rzędowe do metkownicy gke Steri - Record do systemu dokumentacji ze wskaźnikiem sterylizacji tlenkiem etylenu EO 1 rolka zawierająca 750 etykiet + wałek z tuszem - rolki 60
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rolek zawierających inną ilość etykiet z zastrzeżeniem, że oferowana ilość rolek odpowiada ilości zamawianej etykiet.
Wymogi dotyczące:
testów i wskaźników do kontroli i monitorowania procesów sterylizacji - Zadanie Nr 2
- muszą spełniać wymagania norm PN EN 866 i 867
- oznaczenie normy i klasy na pasku
Zadanie Nr 3
1.Naboje do sterylizatora gazowego niskotemperaturowego model STERI-VAC 5XL, zawierające 100% EO, długość 16,5 cm, O 3,8 cm, o pojemności 100 g - szt. 800.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych min.2 głównych dostaw wyrobów medycznych o wartości min. dla poszczególnych zadań Zadanie Nr 1 -35.400,00zł, Zadanie Nr 2 -18.000,00zł Zadanie Nr 3 -6.600,00zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia min. 2 dowodów,czy zostały wykonane należycie.Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi min. dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań na które składa ofertę, np. Wykonawca składający ofertę na zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie 42.000,00zł każda dostawa. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu dostawy może złożyć oświadczenie.W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dlaposzczególnych zadań Zadanie Nr 1 -29.500,00zł, Zadanie Nr 2 -15.000,00zł Zadanie Nr 3 -5.500,00zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a)aktualną deklarację zgodności potwierdzającą, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzającej przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.(Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) Uwaga -certyfikat jednostki notyfikowanej wymagany jest dla wyrobów klasy II a, II b i III b)materiały informacyjne o oferowanym przedmiocie zamówienia potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w tym normy EN PN 866, 867 i 868 -dotyczy Zadania Nr 1 i Nr2 c)aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym -dotyczy zadania Nr 3 d)aktualną kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej dla gazu do sterylizacji -dotyczy zadania Nr3 e) instrukcję stosowania nabojów do sterylizatora STERI-VAC 5XL 3M - dotyczy zadania Nr 3

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ B)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 doSIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym. 2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału 2.Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną ( konsorcjum, spółka cywilna) wówczas oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną. 3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych należy złożyć w oryginale..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr1
    I. Rękawy foliowo- papierowe płaskie (rolki o długości 200 m)
    1.Szerokość 50 mm - rolka 100
    2.Szerokość 75 mm- rolka 100
    3.Szerokość 100 mm- rolka 100
    4.Szerokość 120 mm - rolka 200
    5.Szerokość 150 mm- rolka 200
    6.Szerokość 200 mm- rolka 60
    7.Szerokość 250 mm- rolka 60
    8.Szerokość 300 mm- rolka 40
    9.Szerokość 320 mm- rolka 40
    10.Szerokość 380 mm- rolka 40
    II.Rękawy foliowo- papierowe z fałdą (rolki o długości 100m)
    11.Rozmiar 75 x 25 mm- rolka 10
    12.Rozmiar 270 x 60 mm- rolka 20
    13.Rozmiar 320 x 60mm- rolka 20
    14.Rozmiar 420 x 90 mm- rolka 20
    III. Torebki foliowo- papierowe płaskie
    15.Rozmiar 50 x 250 mm - szt. 40 000
    16.Rozmiar 75x 250 mm- szt. 40 000
    17.Rozmiar 120 x 200 mm- szt. 40 000
    18.Rozmiar 120 x 250 mm- szt. 40 000
    19.Rozmiar 120 x 400 mm- szt. 50 000
    20.Rozmiar 150 x 200 mm- szt. 50 000
    21.Rozmiar 150 x 380 mm- szt. 50 000
    22.Rozmiar 250 x 380 mm- szt. 50 000
    Wymogi dotyczące:
    torebek i rękawów foliowo-papierowych do sterylizacji
    - muszą spełniać wymagania norm PN EN 868
    - wskaźnik sterylizacji S/EO
    - oznaczony kierunek otwierania, nr LOT, rozmiar, nazwa producenta, napisy w języku polskim
    - wskaźniki i napisy umieszczone na papierze poza obszarem wypełnienia w linii zgrzewu fabrycznego
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2
    1.Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny do pary wodnej, liniowy (paski) - szt. 48 000
    2.Integrator parowy /emulator/ - szt. 15 000
    3.Test biologiczny do pary wodnej szybkiego odczytu - szt. 800
    4.Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny do tlenku etylenu, liniowy, perforowany - szt. 2880 5.Integrator chemiczny EO - test wieloparametrowy - szt. 1200
    6.Test biologiczny do tlenku etylenu szybkiego odczytu -szt. 800
    7.Test Bowie- Dick Sensor 134/2-10 min., 121/8-30 min. - szt. 500
    8.Test Bowie- Dick pakiet 134/3,5 min. - szt. 500
    9.Test kontroli dezynfekcji 93 st. / 10 min. - szt. 1000
    10.Test kontroli mycia w myjni maszynowej - szt. 300
    11.Test kontroli mycia w myjni ultradźwiękowej - szt. 200
    12.Plomba zielona do kontenerów Wagner - szt. 10 000
    13.Etykiety dwukrotnieprzylepne 3 -rzędowe do metkownicy gke Steri - Record do systemu dokumentacji ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną, 1 rolka zawierająca 750 etykiet + wałek z tuszem - rolki 144
    14.Etykiety dwukrotnieprzylepne 3 -rzędowe do metkownicy gke Steri - Record do systemu dokumentacji ze wskaźnikiem sterylizacji tlenkiem etylenu EO 1 rolka zawierająca 750 etykiet + wałek z tuszem - rolki 60
    Uwaga:
    Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rolek zawierających inną ilość etykiet z zastrzeżeniem, że oferowana ilość rolek odpowiada ilości zamawianej etykiet.
    Wymogi dotyczące:
    testów i wskaźników do kontroli i monitorowania procesów sterylizacji - Zadanie Nr 2
    - muszą spełniać wymagania norm PN EN 866 i 867
    - oznaczenie normy i klasy na pasku
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3
    1.Naboje do sterylizatora gazowego niskotemperaturowego model STERI-VAC 5XL, zawierające 100% EO, długość 16,5 cm, O 3,8 cm, o pojemności 100 g - szt. 800
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.