eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa lubelskiego poprzez uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Gminie Janów Lubelski w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działania I.3 Ws

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Janów Lubelski: Podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa lubelskiego poprzez uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Gminie Janów Lubelski w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działania I.3 Wspieranie Innowacji
Numer ogłoszenia: 435444 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janów Lubelski , ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8724310, faks 015 8724670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowlubelski.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa lubelskiego poprzez uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Gminie Janów Lubelski w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działania I.3 Wspieranie Innowacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach wdrażania projektu Podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa lubelskiego poprzez uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Gminie Janów Lubelski w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działania I.3 Wspieranie Innowacji w okresie realizacji zadania, a także w czasie przeglądów gwarancyjnych w okresie trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych. W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje kompleksowy nadzór w następujących branżach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - drogowej. Nadzór inwestorski będzie pełniony nad nw. robotami: 1.Budowa dróg wewnętrznych wraz ze zjazdami i połączenie ich z istniejącym układem komunikacji: drogi klasy L od drogi krajowej do km 1+062 o długości 1062,0 m, drogi klasy Z od drogi klasy L o długości 702,0 m, droga dojazdowa do działek w strefie inwestycyjnej o długości 137 m, drogi klasy L od drogi klasy L do bramy wjazdowej na teren Z.U.O.K. o długości 304,0 m. 2. Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej wraz z dwoma pompowniami ścieków dla obszaru przeznaczonego pod zabudowę przemysłową w miejscowości Borownica gmina Janów Lubelski. Budowa sieci wodociągowej - wykonana z rur PVC, SDR 26, PN 10 o średnicy 160 x 6,2 mm łączonych na kielichy o łącznej długości 2 934mb. Uzbrojeniem sieci wodociągowej będą zasuwy klinowe kołnierzowe Hawle typ E nr kat 4700 (lub równoważne), hydranty żeliwne nadziemne d=100 mm. Wszystkie kształtki wodociągowe firmy Hawle (lub równoważne). Budowa sieci kanalizacyjnej o długości 4966 m z rur kamionkowych glazurowanych łączonych kielichowo wraz z dwoma pompowniami ścieków. Część projektowanej kanalizacji sanitarnej będzie przebiegała wzdłuż drogi krajowej Nr 19 z jednokrotnym przejściem pod jezdnią. Pompownie ścieków Pierwsza pompownia ścieków (P1) zlokalizowana będzie przy drodze krajowej Nr 19. Pompownia druga (P2) zlokalizowana będzie natomiast na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych. Zasilanie elektro-energetyczne pompowni P1 za pomocą kabla ziemnego typu YKAY 4 x 25 od słupowej szafki rozdzielczej-istniejącej napowietrznej stacji transformatorowej Spółdzielnia Pszczelarska. Zasilanie elektro-energetyczne pompowni P2 za pomocą kabla ziemnego typu YKAY 4 x 25 od słupowej szafki rozdzielczej-istniejącej napowietrznej stacji transformatorowej Wysypisko- Borownica. 3. Budowa sieci oświetlenia drogowego - sieć oświetleniowa zasilana będzie z sieci energetyki Zawodowej (układ sieci TN) z pola szafki rozdzielczej Nn- istniejącej słupowej stacji transformatorowej 15/0,4 kV Wysypisko Borownica zlokalizowanej na terenie ZUOK. Oświetlenie jezdni 1- stronne i 2- stronne za pomocą lamp oświetleniowych rtęciowych zamontowanych na wysięgniku i słupie typ S 80 P. Zasilanie lamp oświetleniowych siecią kablową kabel ziemny typ YKY 5 x 10. Zasilanie szafek oświetlenia drogowego Sz.o.U. 1 i 2 linią kablową typu YAKY 4 x 35. 4. Nasadzenia zieleni - 220 szt. drzew liściastych (betula utilis) i 620 szt. krzewów liściastych (berberis thunbergii czerwony 40%, zielony 60%). 5. Wprowadzenie monitoringu dla sieci wodociągowej. Wdrożenie systemu monitoringu będzie polegało na wpięciu nowobudowanej sieci wodociągowej do istniejącej komory wodomierzowej, w której będzie zamontowany przepływomierz z nadajnikiem impulsów dwukierunkowym króciec do zamontowania czujnika ciśnienia itp. Monitoring pozwoli na umożliwienie kontroli pracy urządzeń, monitorowanie pomiarów, dokumentowanie i raportowanie pracy sieci wodociągowej oraz wspomaganie eliminacji strat wody. Przedsiębiorcy będą mieli dostęp do informacji w zakresie: zawartych umów, sprawdzenie stanu rozliczeń, podgląd i wydruk dowolnej faktury zarejestrowanej w systemie, zgłoszenia odczytu liczników, sprawdzenie wprowadzonych stanów liczników zgłoszenie awarii, reklamacji, skarg, uwag związanych ze świadczonymi przez PGKiM usługami wraz z możliwością podpięcia pliku (skan dokumentu, zdjęcie itp.), zgłaszanie zapytań, przesyłanie do operatora sieci wypełnionych wniosków, formularzy wg wzorów zamieszczonych, na stronie internetowej operatora. 6.Monitoring pompowni ścieków Pompownie ścieków należy wyposażyć w moduł telemetryczny umożliwiający włączenie ich do systemu monitoringu i sterowania z wykorzystaniem transmisji danych poprzez GPRS. Przy czym szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które zostaną przekazane Wykonawcy wygrywającemu przetarg w dniu podpisania umowy. Orientacyjna wartość robót objętych nadzorem inwestorskim wynosi ok. 12 300 000,00 zł. brutto..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa punkcie VI.B. 1), VI.B.2), VI.B.3) i VI.B.4) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości zamówienia co najmniej 125 000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty wspólnej, co najmniej jeden z partnerów musi spełniać przedmiotowy wymóg. Niedopuszczalne jest sumowanie przez partnerów wartości wykonanych robót w ramach dwóch lub więcej przedkładanych referencyjnych projektów. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VI.C.l) b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i przedstawią w ofercie po jednym kandydacie posiadającym doświadczenie w nadzorowaniu podobnych do przedmiotu zamówienia robót na każde niżej wymienione stanowisko: - Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót drogowych posiadający wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, a także minimum 5-letnie doświadczenie jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy, - Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót sanitarnych posiadający wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, a także minimum 5 letnie doświadczenie jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy, - Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót elektrycznych posiadający wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także minimum 5 letnie doświadczenie jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy, Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VI.C.2) W przypadku składania oferty wspólnej powyższy warunek partnerzy muszą spełniać łącznie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 125 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VI.D.1). W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunki partnerzy muszą spełniać łącznie. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.l) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Zał. Nr l), A.2) Zaakceptowany przez Wykonawcę poprzez parafowanie na każdej stronie przez osoby uprawnione - wzór umowy (Zał. Nr 5), A.3) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. B.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: B.l) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych (Zał. Nr 2). C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.l) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (Zał. Nr 3). C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Zał. Nr 4). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt C.2), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Do wykazu należy ponadto załączyć kopie wymaganych uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2001 r., Nr 5, poz. 42, z późn. zm.). Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Do formy i treści dokumentów, składanych przez Wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r., Nr 87, poz. 605 i Dz. U. z 22 października 2008 r., Nr 188, poz. 1155 - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r., zmieniające ww. rozporządzenie). F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej F. l ) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez uprawnione osoby np. przez notariusza, czy mocodawcę, za zgodność z oryginałem. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt B.l) i B.3) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określone w Zał. Nr 2, może być złożone wspólnie lub też odrębnie przez każdego z partnerów. G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowlubelski.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Janowie Lubelskim ul.Zamoyskiego 59 23-300 Janów Lubelski pokój Nr 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Janowie Lubelskim ul.Zamoyskiego 59 23-300 Janów Lubelski pokój Nr 23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.