eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie miasta Opola



Ogłoszenie z dnia 2006-08-22

POZYCJA 43534

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie miasta Opola Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Opole, do kontaktów: Magdalena Kowalik, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4549844, fax 077 4549844, 4511802, e-mail: pzp@um.opole.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.opole.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.um.opole.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych oraz Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Magdalena Kowalik, Helena Stasikiewicz, Pl. Wolnosci 7-8 oraz Al. Przyjaźni 9, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511921, 0774543767, fax 077 4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, Magdalena Kowalik, Pl. Wolnosci 7-8, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511921, fax 077 4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.bip.um.opole.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wydział Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, Magdalena Kowalik, Pl. Wolnosci 7-8, pok. 117 b, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511921, fax 077 4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie miasta Opola. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Opole. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie miasta Opola: Rodzaj prac 1.ustawianie nowych znaków i urządzeń, tabliczek z nazwami ulic 2.wymiana zniszczonych znaków i urządzeń 3.malowanie słupków do znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu 4.mycie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu 5.awaryjne oznakowanie objazdów w sytuacji nagłego zamknięcia lub zablokowania z różnych przyczyn (pożary, anomalia pogodowa, powodzie, wypadki na drogach, katastrofy budowlane) dróg przebiegających przez miasto Opole 6.realizacja robót na polecenie Zamawiającego przy czym Zamawiający każdorazowo określa zakres robót i terminy realizacji 7.wymiana w dniu otrzymania zniszczonych znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego mających wpływ na bezpieczeństwo ruchu kołowego, pieszego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Rozmiary, symbole, kolorystyka winny ściśle odpowiadać wzorom podanym w Instrukcji o znakach drogowych i pionowych - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. Zamontowane znaki winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa (znak B) nadany przez Instytut Transportu Samochodowego dla producenta znaków drogowych. Wykonawca złoży oświadczenie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 60.000 euro i mniejszej od kwoty 5 278 000,00 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1); 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4); 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (art. 22 ust. 1 pkt 2) tj. wykonanie min. 3 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegających na utrzymaniu oznakowania pionowego lub urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 4)dysponują potencjałem technicznym tj. zapleczem technicznym z linią telefoniczną, z podaniem adresu; 5)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2) tj. kierownikiem robót i co najmniej 2 pracownikami posiadającymi dwuletnie doświadczenie (z opisem ich doświadczenia) w zakresie robót objętych zamówieniem; 6)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3) tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak niżej Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia prawa Wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 Prawa, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Prawa. Oświadczenie należy złożyć zgodnie z załączonym do specyfikacji wzorem (załącznik nr 2). Do oświadczenia należy załączyć następujące dokumenty potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne: 1) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B. W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 2 Prawa tj. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy oraz dysponowania potencjałem technicznym czyniącym go zdolnym do wykonania zamówienia, a także dysponowania przez Wykonawcę po uzyskaniu zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia załączników zawierających następujące oświadczenia: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. min. 3 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegających na utrzymaniu oznakowania pionowego lub urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca tj. zapleczem technicznym z linią telefoniczną, z podaniem adresu; 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca winien wskazać kierownika robót i co najmniej 2 pracowników posiadających dwuletnie doświadczenie (z opisem ich doświadczenia) w zakresie robót objętych zamówieniem. C. W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 3 Prawa tj. udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, czyniącej go zdolnym do wykonania zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia następujących dokumentów: 1)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl. Opłata: 12 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Wydział Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych Pl. Wolności 7 - 8 pokój 118a, tel. 077 45 11 921, po uprzednim dokonaniu wpłaty w kasie pok. 110. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.09.2006, godzina 10:30, W budynku Urzędu Miasta Opola, Plac Wolności 7-8,45-018 Opole, w sali narad, III piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych oraz nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.