eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Usługa sprzątania i utrzymywania czystaości w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-28

Opoczno: Usługa sprzątania i utrzymywania czystaości w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie
Numer ogłoszenia: 43531 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Opocznie, ul. Edmunda Biernackiego 20, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 0-44 755 71 01, faks 0-44 755 71 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania i utrzymywania czystaości w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKRES WYKONYWANIA USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMYWANIA CZYSTOŚCI W OBIEKCIE 1. Czynności wykonywane codziennie 1) Sprzątanie sal rozpraw, gabinetów sędziowskich, sekretariatów i pozostałych pomieszczeń biurowych 2) Kompleksowe mycie sanitariatów muszle, umywalki 3) Mycie luster, kontaktów, włączników światła, grzejników 4) Bieżące uzupełnianie WC w ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło, kostki WC 5) Zamiatanie lub usuwanie kurzu z podłóg 6) Usuwanie kurzu z parapetów, mebli i innych powierzchni dodatkowych. 7) Polerowanie mebli 8) Mycie podłóg 9) Odkurzanie wykładzin i dywanów 10) Czyszczenie tablic, napisów i znaków 11) Usuwanie odcisków palców ze szklanych powierzchni i luster 12) Sprzątanie ciągów komunikacyjnych, korytarzy, przedsionków i łączników 13) Mycie poręczy schodowych i schodów 14) Opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci i wymiana worków 15) Usuwanie pajęczyn 16) Podlewanie i utrzymywanie w czystości roślin ozdobnych w budynku 17) Inne zlecone czynności przez osoby wyznaczone do kontaktów ze strony zamawiającego 2. Czynności wykonywane co tydzień : 1) Mycie drzwi łącznie z futrynami 2) Czyszczenie przeszkleń drzwiowych 3) Odkurzanie obrazów i elementów dekoracyjnych, odkurzanie sprzętu p.poż. 4) Mycie glazury ściennej w toaletach 5) Mycie ścian działowych, drzwi i kabin w toaletach 6) Przetarcie listew i cokolików przypodłogowych 7) Mycie mebli biurowych i drobnych sprzętów bez komputerów i sprzętu elektronicznego 8) Mycie grzejników 9) Mycie tablic ogłoszeniowych 10) Konserwacja wszystkich rodzajów podłóg - pastowanie 11) Odkurzanie na sucho ksiąg w archiwach 12) Mycie lamperii oraz krat w pomieszczeniach konwoju policyjnego 13) Mycie okładzin ściennych 3. Czynności wykonywane co miesiąc 1) Czyszczenie, pranie wycieraczek wejściowych 2) Odkurzanie ścian i kątów 4. Czynności wykonywane 1 raz do roku 1) Pranie żaluzji pionowych oraz rolet okiennych we wszystkich pomieszczeniach ( ich zdjęcie i zawieszenie po wypraniu ) 5. Czynności wykonywane 2 razy w roku (w kwietniu i wrześniu) 1) Mycie okien od wewnątrz i na zewnątrz 2) Pranie dywanów, wykładzin podłogowych, mebli tapicerowanych 3) Mycie opraw oświetleniowych 4) Odkurzanie kratek wentylacyjnych 6. W porozumieniu z Zamawiającym prace okresowe (pranie dywanów, żaluzji pionowych), będą mogły być wykonywane w dniach wolnych od pracy dla Zamawiającego, szczególnie jeśli wymaga tego technologia np. czas schnięcia czyszczonych powierzchni. 7. Prace, o których mowa w pkt. 6 mogą być wykonywane sukcesywnie . II. ZAKRES OBSŁUGI W GODZINACH URZĘDOWANIA SĄDU Godziny pracy - jedna osoba w godzinach 730-1530 i jej zakres obowiązków: obchód toalet 3 razy dziennie, uzupełnienie pojemników na papier, mydło w płynie, ręczniki papierowe, mycie podłóg w/g potrzeb mycie sedesów, umywalek, bidetów w/g potrzeb potwierdzanie kontroli stanu czystości na wywieszkach zamieszczonych w toaletach mycie holu głównego w ciągu dnia w/g potrzeb wymiana zapachów w odświeżaczach powietrza w łazienkach opróżnianie koszy czyszczenie wycieraczek wewnętrznych sprzątanie pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego usuwanie zanieczyszczeń pozostawionych przez interesantów tj. papierów, gum do żucia, niedopałków itp. usuwanie opakowań po materiałach biurowych Sprzątanie pomieszczeń o szczególnym charakterze pracy odbywać się będzie w dniach i godzinach ustalonych wcześniej z osobami odpowiedzialnymi za dane pomieszczenia w ich obecności, dotyczy to takich pomieszczeń jak: Gabinety: Prezesa Sądu, Głównej Księgowej, Kasy, Kierowniczki Administracyjnej, kancelarii tajnej, pokoju informatyka po wcześniejszym uzgodnieniu godzin sprzątania; Sale Rozpraw po wcześniejszym uzgodnieniu godzin sprzątania; Wszystkie prace porządkowe będą podlegać wyrywkowemu sprawdzaniu przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego przy pomocy obiektywnych parametrów stanu zabrudzenia np. potarcie białą ściereczką elementów wyposażenia lub ocen stanu zabrudzenia, dywanów wykładzin i podłóg. Każdorazowo w wyniku kontroli zostanie spisany protokół , który podpisany będzie przez zamawiającego i wykonawcę...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowa TOP-CLEANER Minika Otręba, Twarda, ul. Szkolna 11, 97-213 Smardzewice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85365,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52829,28

  • Oferta z najniższą ceną: 52829,28 / Oferta z najwyższą ceną: 95880,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 70 ustawy prawo zamowien publicznych tryb zapytania o cenę mozna zastosować, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakosciowych, a wartośc zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych. Usługę sprzątania mozna uznać za powszechnie dostępną, gdyż jest ona usługą popularnną i ogólną co umożliwa łatwy dostęp do tychże usług nieograniczonej grupie odbiorców . Podmioty świadczące usługi sprzatania , mogą je wykonywać bez specjalistycznego przygotowania, standardy jakościowe tytchże usług nie są ustalana indywidualnie przez Zamawiającego , na jego potrzeby. Cechuje je typowość dająca możliwość zamawiającemu porównanie cen tego samego rodzaju usług oferowanych przez różnych wykonawców. Wymogi te mają charakter standardowy, typowy w danej branży, cechujący się małym stopniem zlożoności - nie zaś specyficzny , wymagający indywidualnego podejścia. Wartość postępowania na świadczenie usług sprzatania w tut. Sądzie na okres 12 miesięcy nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zapytania o cenę, zapraszając do skladania ofert nie mniej niż 5 Wykonawców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.