eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostawy podstawowego i pomocniczego sprzetu meycznego DZP/38/382-54/11

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-14

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy podstawowego i pomocniczego sprzetu meycznego DZP/38/382-54/11
Numer ogłoszenia: 43530 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406522 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy podstawowego i pomocniczego sprzetu meycznego DZP/38/382-54/11.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy podstawowego i pomocniczego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju.Przedmiot zamówienia został podzielony na 17 części (pakietów):Pakiet 1 - Kaniule z oliwką do wlewań,Pakiet 2 - Żele i pasty do EEG;Pakiet 3 - Okulary do lampy Sollux;Pakiet 4 - Osłony na głowicę UKG przezprzełykową przy aparacie do UKG Vivid 4 firmy Gems ultrasound;Pakiet 5 - Okulary ochronne do lasera terapeutycznego;Pakiet 6 - Gogle; Pakiet 7 - Ustniki plastikowe do spirometru typu Mastercope firmy JAEGER;Pakiet 8 - Części zużywalne do monitorowania przeskórnego tpo2 + tpco2 do monitora Infinity Delta firmy Dräger;Pakiet 9- Igły do trepanobiopsji;Pakiet 10 - Pudełka apteczne, butelki i zlewki szklane; Pakiet 11 - Igły do biopsji histopatologicznych tkanek miękkich;Pakiet 12 - Igły do aspiracji szpiku kostnego 2;Pakiet 13 - Pojemniki medycznePakiet 14 - Pudełka na szkiełka cytologiczne,Pakiet 15 - Igła do biopsji aspiracyjnej, Pakiet 16 - Półmaska ochronna,Pakiet 17 - Igła podpajęczynówkowa.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Podane ilości są maksymalnym zapotrzebowaniem Zamawiającego, które mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości/wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swoją decyzję od jednostek chorobowych występujących podczas obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą.Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie /Producent i nazwa handlowa/numer katalogowy/ - w przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie /Nazwa i numer dokumentu dopuszczającego do obrotu i używania/ - w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać /Nie wymaga dopuszczenia/; natomiast w przypadku braku numeru należy wpisać datę wydania dokumentu. Oferowane produkty muszą posiadać termin ważności nie krótszy niż: - 12 miesięcy od momentu ich dostarczenia do Zamawiającego.Dostarczany przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika.Zamawiający wymaga dołączenia do oferty bezpłatnych próbek oferowanego asortymentu w ilości 1 sztuki (dla pakietu nr 9,11,12,15) w celu dokonania weryfikacji zgodności zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia.Każdą z próbek należy oznaczyć nazwą Wykonawcy, podać numer pakietu i pozycji asortymentowej, której dotyczy. Próbki, o których mowa w pkt. 3.10. SIWZ winny być zaopatrzone w etykiety handlowe, sporządzone w języku polskim, zawierające niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Realizacja każdego zamówienia złożonego telefonicznie, za pośrednictwem faksu lub złożonego pisemnie nastąpi w nieprzekraczalnym czasie do 48 godzin roboczych od momentu zgłoszenia.Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wielkości poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego (pisemnie, telefonicznie lub faksem). Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: a)zmiany stawki podatku VAT; wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług. b)zmiany cen w związku z korzystaniem z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy lub gdy w trakcie realizacji umowy produkcja produktu zostanie wstrzymana lub produkt zostanie wycofany ze sprzedaży, Wykonawca zaoferuje produkt równoważny dla wstrzymanego lub wycofanego produktu - jednak nie droższy i nie o gorszych parametrach. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe.Zamawiający informuje, iż w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) i w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawca wypełnia pakiet/pakiety, na który/które składa ofertę.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych lub wariantowych.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu z dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.23 - Igły do biopsji 33.14.12.20 - Kaniula 18.14.20.00 - Okulary ochronne 33.73.50.00 - Gogle .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Żele i pasty do EEG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELMIKO MEDICAL, ul.Jeżewskiego 5c/7, 02-796 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 758,16

  • Oferta z najniższą ceną: 758,16 / Oferta z najwyższą ceną: 758,16

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Części zużywalne do monitorowania przeskórnego tpo2 + tpco2 do monitora Infinity Delta firmy Dräger

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drager Polska Sp.z o.o., ul.Sułkowskiego 18 a, 85-655 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55125,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67359,60

  • Oferta z najniższą ceną: 67359,60 / Oferta z najwyższą ceną: 67359,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Igły do trepanobiopsji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa Medyk Hurtownia Farmaceutyczna, ul. Turynska 101, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 855,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 990,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Igły do biopsji histopatologicznych tkanek miękkich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnosląska CEnrtala Zaopatrzenia Medycznego Zarys Sp. z o.o., ul.Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1922,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Igły do aspiracji szpiku kostnego 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa MEDYK Hurtownia Farmaceutyczna, ul. Turyńska 101, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7242,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7514,64

  • Oferta z najniższą ceną: 7514,64 / Oferta z najwyższą ceną: 7514,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Pojemniki medyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAR-FOUR Marian Siekierski, ul. Kilińskiego 185, 90-348 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2135,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2158,22

  • Oferta z najniższą ceną: 2158,22 / Oferta z najwyższą ceną: 2158,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Pudełka na szkiełka cytologiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAR-FOUR Marian Siekierski, ul. Kilińskiego, 90-348 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 295,20

  • Oferta z najniższą ceną: 295,20 / Oferta z najwyższą ceną: 295,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: Igły do biopsji aspiracyjnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnoośląskia Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1107,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1107,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1107,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa: Igła podpajęczynówkowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnosląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 259,20

  • Oferta z najniższą ceną: 259,20 / Oferta z najwyższą ceną: 259,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.