To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-06
Białystok: Kontrakt nr 16: Zakup wyposażenia dla Jednostki Realizującej Projekt - dostawa wyposażenia w meble w ramach projektu
Numer ogłoszenia: 435014 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 210119 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o., ul. Kombatantów 4, 15-110 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6539800, faks 085 6539800.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrakt nr 16: Zakup wyposażenia dla Jednostki Realizującej Projekt - dostawa wyposażenia w meble w ramach projektu
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem, montażem i przemieszczeniem do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kombatantów 4 w Białymstoku następujących mebli, które będą stanowiły wyposażenie Jednostki Realizującej Projekt pn. Zintegrowany system gospodarki odpadami dla aglomeracji białostockiej w tym: Lp. Pomieszczenie Rodzaj wyposażenia Ilość 1. Pokoje biurowe SZAFA NA SEGREGATORY Gł.40x100x290 2 szt. SZAFA Z DRZWIAMI SUWANYMI Gł.45cm, Szer.170cm, Wys.290cm 2 szt. BIURKO 70x140cm 6 szt. SZAFKA MAŁA 45x60xWys.75cm 6 szt. KRZESŁO PRACOWNICZE 6 szt. SZAFKA AKTOWA METALOWA 1 szt. 2. Pomieszczenie archiwum SZAFKA AKTOWA METALOWA 20 szt. SZAFKA AKTOWA METALOWA NADSTAWKA 12 szt. 3. Sala konferencyjna STÓŁ MAŁY 70x210cm 1 szt. STÓŁ DUŻY 130x250cm 1 szt. SZAFA gł.38xszer.105cm wys. 210cm 1 szt. KRZESŁO 15 szt. 2. Dostarczone meble w tym krzesła muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zmontowane, gotowe do użytku oraz ustawione lub zawieszone w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia objęty był co najmniej 36 miesięcznym okresem gwarancji. 4. Szczegółowy opis zamawianego sprzętu zawiera SIWZ część III - OPZ. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych sprzętu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego sprzętu itp.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.12.00 - Stoły 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.13.11.00 - Regały archiwalne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zintegrowany system gospodarki odpadami dla aglomeracji białostockiej POIS.02.01.00-00-006/10 - projekt współfinansowany ze środków pomocowych Unii Europejskiej, z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tobo Datczuk spółka jawna, ul. Kuriany 104,, Białystok, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79821,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53769,45
Oferta z najniższą ceną: 53769,45 / Oferta z najwyższą ceną: 54983,44
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sprzedaż i dostawa artykułów piekarniczych dla potrzeb tutejszego Domu.
- Sprzedaż i dostawa produktów mleczarskich dla potrzeb tutejszego Domu.
- Sprzedaż i dostawa mrożonek dla potrzeb tutejszego Domu
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
- Sprzedaż i dostawa artykułów rybnych dla potrzeb tutejszego Domu.
- Sprzedaż i dostawa warzyw i owoców dla potrzeb tutejszego Domu.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń Gminnego Żłobka w Nowogródku Pomorskim
- Dostawa mebli biurowych II
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstającego POZ - Doposażenie przestrzeni pacjenta i lekarza POZ II.
- DOSTAWA MEBLI DO AWF WARSZAWA
- "Zakup wyposażenia meblowego dla pracowni technik programista w Zespole Szkól Nr 6 w Jastrzębiu-Zdroju w ramach projektu "Profesjonalne Pracownie 4 w Jastrzębiu-Zdroju"
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do nowych pomieszczeń Żłobka Gminnego w Piekoszowie"
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





