eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgliniec › Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego ulic, placów, chodników, parków i dróg na terenie Gminy i Miasta Węgliniec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-22

Węgliniec: Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego ulic, placów, chodników, parków i dróg na terenie Gminy i Miasta Węgliniec
Numer ogłoszenia: 434980 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 405900 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 11 435, faks 075 77 12 551.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego ulic, placów, chodników, parków i dróg na terenie Gminy i Miasta Węgliniec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wykonywania czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia dróg, ulic i placów, chodników, parków na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym. W skład sieci oświetlenia drogowego ulic, placów i dróg wchodzi ogółem 1029 słupów świetlnych na których zamontowane są oprawy, w tym 28 słupów jest z 2 lub 3 lampami tj. 1057 opraw świetlnych. - 751 punktów będących własnością TAURON Dystrybucja S.A., - 278 punktów będących własnością Gminy Węgliniec 2. Zakres czynności konserwacyjnych obejmuje : 2.1. Dokonywanie oględzin i oceny stanu technicznego urządzeń, a więc sprawdzanie: a) stanu widocznych części przewodów, ich połączeń, oraz słupów oświetleniowych i osprzętu (opraw oświetleniowych, źródeł oświetlenia, zamknięć wnęk w słupach, powierzchni lakierniczej słupów, czystości kloszy opraw i itp.), b) stanu urządzeń zabezpieczających, sterowania i pomiarowych, c) układów zapłonowych opraw, d) opisów obwodów w szafkach i tablicach sterowniczych, e) stanu opisów ostrzegawczych, informacyjnych i oznakowania latarń, f) prawidłowości działania elementów zasilających i urządzeń sterowniczych g) stanu izolacji i sprawdzenie skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej, oraz usuwanie nieprawidłowości stwierdzonych podczas oględzin. 2.2. Wymianę uszkodzonych źródeł światła, oprawek, dławików i kondensatorów. 2.3. Wymianę uszkodzonych wysięgników, drzwiczek i tablic bezpiecznikowych słupowych. 2.4. Regulację zwisów przewodów oświetlenia drogowego. 2.5. Konserwację tablic rozdzielczych, szafek kablowych i oświetleniowych. 2.6. Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych zdarzeń (wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych. 2.7. Naprawy lub wymiany uszkodzonych linii kablowych i napowietrznych. 2.8. Przycinanie gałęzi zasłaniających oświetlenie drogowe. 2.9. Kontrolę czasu zapalania i wyłączania oświetlenia. 2.10. Ustawianie programatorów astronomicznych. 2.11. Utrzymanie świecenia wszystkich opraw świetlnych w ustalonych godzinach, w odniesieniu do czasu wschodu i zachodu słońca. Zamawiający może zlecić zmianę czasu załącza?nia/wyłączania opraw oświetleniowych. 2.12. Wykonywanie pomiarów: a) skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, b) rezystancji izolacji, c) innych wymaganych pomiarów w sposób i z częstotliwością określoną w szczegółowych przepisach oraz na wniosek Zamawiającego. 2.13. Usuwanie nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku przeprowadzonych pomiarów. 2.14. Prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia drogowego. 2.15. Pionowanie słupów oświetleniowych oraz ich konserwacja - np. malowanie, itp. 2.16. Bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach od upoważnionego pracownika Zamawiającego oraz zwrotne potwierdzenie do Zamawiającego ich usunięcie. 2.17. Usuwanie usterek i awarii sieci bez zbędnej zwłoki, a w przypadku typowych napraw eksploatacyjnych ( w szczególności robót polegających na wymianie źródeł światła) nie później niż w ciągu 3 dni od chwili powiadomienia lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, prowadząc przy tym stosowny rejestr. 2.18. Sporządzania miesięcznych zestawień wykonanych prac na poszczególnych obiektach - wskazując miejsce prac, ich zakres oraz termin realizacji. 2.19. W ramach prowadzonej eksploatacji Wykonawca podłączy do oświetlenia ulicznego dekoracje (iluminacje) świąteczne. 3. Wykonawca powinien uzyskać prawo wstępu do stacji trafo będących własnością firmy TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Jeleniej Górze, w celu wykonania niezbędnych prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Wykonawca powinien uwzględnić w cenie oferty - koszt dzierżawy słupów w wysokości 4,76 zł netto za każdą gminną oprawę umieszczoną na 751 słupach firmy TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Jeleniej Górze; -wszelkie opłaty na rzecz firmy TAURON Dystrybucja S.A. wynikające z realizacji niniejszej umowy, a w szczególności dotyczące wstępu Wykonawcy do miejsca pracy, wyłączenia linii itp. obciążają w całości Wykonawcę. 5. Wykonawca zobowiązuje się, iż będzie instalował w ramach realizacji zamówienia sprzęt oświetleniowy cechowany znakiem CE uprawniającym do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej lub RP. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy szkód wyrządzonych na rzecz osób trzecich związanych z realizacja zamówienia. 7. Awarie urządzeń oświetlenia zgłaszane będą dla Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Urzędu Gminy i Miasta Węgliniec drogą e-mailową, telefonicznie lub faxem. 8. Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie niezwłocznym, nie później jak w ciągu 3 dni od przyjęcia zgłoszenia lub w terminie uzgodnionym ze Zleceniodawcą. 9. Usunięcie awarii Wykonawca będzie zgłaszał Zamawiającemu. 10. Zmianę ilości eksploatowanych punktów świetlnych, strony będą wspólnie uzgadniać w formie aneksów do niniejszej umowy. 11. Protokoły z oględzin i meldunki z wykonanych prac konserwacyjnych, awaryjnych i zgłoszonych usterek, a także kserokopie faktur za utylizację odpadów powstałych w wyniku prowadzonej konserwacji, Wykonawca będzie przedkładał Zamawiającemu w celu rozliczenia się z wykonania planowych i zleconych prac. 12. Wykonawca będzie realizował umowę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a szczególnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. -Prawo energetyczne (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). 13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 14. Ustala się następujące warunki płatności. 14.1. Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu za wyjątkiem sytuacji kiedy ustawodawca dokona zmian stawki podatku VAT 14.2. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Jeleniej Górze, ul. Bogusławskiego 32, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89908,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105451,92

  • Oferta z najniższą ceną: 105451,92 / Oferta z najwyższą ceną: 105451,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.