eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Przedmiotem zamówienia jest dostawa 150-250 ton opału typu orzech o parametrachwartość opałowa min 26 kJ/kg i zawartość popiołu max 7% wraz z transportem do świadczeniobiorców na terenie miasta Łomży w 2010 r. Zwiększone zapotrzebowanie na opał występuje

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Łomża: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 150-250 ton opału typu orzech o parametrach: wartość opałowa min 26 kJ/kg i zawartość popiołu max 7% wraz z transportem do świadczeniobiorców na terenie miasta Łomży w 2010 r. Zwiększone zapotrzebowanie na opał występuje w miesiącach Styczeń - Kwiecień 2010.
Numer ogłoszenia: 434614 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomży , ul. Dworna 23B, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2164088, 2164260, faks 086 2165851.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lomza.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 150-250 ton opału typu orzech o parametrach: wartość opałowa min 26 kJ/kg i zawartość popiołu max 7% wraz z transportem do świadczeniobiorców na terenie miasta Łomży w 2010 r. Zwiększone zapotrzebowanie na opał występuje w miesiącach Styczeń - Kwiecień 2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 150-250 ton opału typu orzech o parametrach: wartość opałowa min 26 kJ/kg i zawartość popiołu max 7% wraz z transportem do świadczeniobiorców na terenie miasta Łomży w 2010 r. Zwiększone zapotrzebowanie na opał występuje w miesiącach Styczeń - Kwiecień 2010. Opał jest przyznawany na podstawie decyzji administracyjnej z zaznaczeniem przelewu na skład opałowy od 0,5 do 1 tony opału dla świadczeniobiorcy. Tylko takie decyzje okazane przez świadczeniobiorcę i przesłane przez MOPS do składu opału mogą być realizowane. Należność za dostawę do świadczeniobiorców będzie przekazywana na konto Przedsiębiorstwa w terminie uzgodnionym w umowie /zgodnie z ofertą/ po otrzymaniu faktury wraz z wykazem osób /WZ/, którym dostarczono opał..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.00.00.00 - 10.00.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Certyfikat jakości opału lub atest jakości. 6. Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. Kryteria oceny spełniania warunków: 1. Warunek 1 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: 1/ oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem. 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Warunek 2 uważa się za spełniony , gdy wykonawca dostarczy : 1/ oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Warunek 3 uważa się za spełniony , gdy wykonawca dostarczy: 1/ oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Warunek 4 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: 1/ oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Warunek 5 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: 1/ gdy wykonawca dostarczy atest jakości opału lub kserokopie certyfikatu jakości 6. Warunek 6 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: 1. Oświadczenie, że spełnia i akceptuje warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawcy spełniają warunki wymienione w pkt 7 powinni dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz oferty sporządzony zgodnie z zał. Nr 1. 2. Oświadczenie, sporządzone zgodnie z zał. Nr 2, że wykonawca : a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Certyfikat jakości opału typu orzech. Uwaga: a) Dokumenty, o których mowa w pkt 8 podp. 3, należy załączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy; b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.8 ppkt 3, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, Dokumenty o których mowa wyżej są składane w formie oryginału, kopii, odpisu i przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 93
  • 2 - oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem - 1
  • 3 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wspisie do ewidencji działaności gospodarczej w zakresie objętych zamówieniem - 1
  • 4 - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczeni, potencjał techniczny a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykononania zamówienia - 1
  • 5 - oświadczenie że znajduje się w sytaucji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - 1
  • 6 - oświadzczenie że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ustawy PZP - 1
  • 7 - gdy wykonanwca dostarczy atest jakości opału lub kserokopię certyfikatu jakości - 1
  • 8 - oświdaczenie, że spełnia i akceptuje warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy - 1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łomży, 18 - 400 Łomża, ul Dworna 23B - Sekretariat pok. 208..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łomży, 18 - 400 Łomża, ul Dworna 23B - Sekretariat pok. 208..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.