eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toszek › modernizacja zasilania energetycznego dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku - etap III i IV - 31/PN/DEG/LK/2006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-21

POZYCJA 43402

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Toszek: modernizacja zasilania energetycznego dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku - etap III i IV - 31/PN/DEG/LK/2006 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny w Toszku, do kontaktów: inż. Erwin Janysek - Z-ca Dyrektora ds. Ekonomiczno-Eksploatacyjnych, ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 032 2334112 w. 212, fax 032 2334325, 2335244, e-mail: info@szpitaltoszek.pl; e.janysek@szpitaltoszek.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitaltoszek.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja zasilania energetycznego dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku - etap III i IV - 31/PN/DEG/LK/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny Toszek, ul. Gliwicka 5. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji zasilania energetycznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku - etap III i IV. Postępowanie będzie prowadzone z podziałem na dwa pakiety: Pakiet I - Sieć kablowa, Pakiet II - Oświetlenie zewnętrzne. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Szczegółowo zostaną określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 euro poniżej 5.278.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 12.000,00 PLN (łącznie dla obydwu pakietów): pakiet I - 7.000,00 PLN; pakiet II - 5.000,00 PLN. Termin, sposób i miejsce złożenia wadium zostaną określone zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19/2004 poz. 177 z późn. zm.) w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniąjacy warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowo poniżej: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 W zakresie warunku wskazanego w pkt 1. do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ww. ustawy. 1.2. W zakresie warunku wskazanego w pkt 2. wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających charakterem i złożonością zbliżoną do przedmiotu zamówienia na wartość co najmniej 250.000,000 zł. Wykonane roboty muszą odpowiadać swoim rodzajem zakresowi złożonej oferty (ilości pakietów), natomiast wzmiankowana wartość robót jest wymagana bez względu na zakres złożonej oferty (bez względu na ilość pakietów, na które wykonawca składa ofertę). Jako potwierdzenie realizacji ww. inwestycji należy złożyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). Wzmiankowane dokumenty powinny zawierać następujące dane: nazwę zadania, miejsce i datę realizacji, zakres rzeczowy porównywalny z przedmiotem niniejszego zamówienia (odpowiednio do zakresu złożonej oferty - ilości pakietów), wartość zadania, ocenę należytego wykonania zadania przez inwestora i jego podpis, b) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). 1.3 W zakresie warunku wskazanego w pkt 3. wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć: a) oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). 1.4 W zakresie warunku wskazanego w pkt 4. do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2004r. Nr 19 poz. 177 z póżn. zm.), oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ww. ustawy. Wszelkie dokumenty i oświadczenia powinny być sporządzone w języku polskim i złożone w oryginale lub formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, przy zachowaniu obowiązujących go zasad reprezentacji (zgodnie z treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltoszek.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata dotyczy tylko przypadku pobierania SIWZ w formie pisemnej (za zaliczeniem pocztowym lub osobiście). Płatność możliwa przelewem na konto Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia wystawienia dokumentów rozliczeniowych lub w kasie w budynku administracji szpitala. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.09.2006, godzina 11:15, SP ZOZ Szpital Psychiatryczny, Toszek, ul. Gliwicka 5 Sala konferencyjna w budynku administracji szpitala.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Sieć kablowa. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu I obejmuje wykonanie sieci kablowej niskiego napięcia 0,4kV dla obiektów SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 euro poniżej 5.278.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Oświetlenie zewnętrzne. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu II obejmuje wykonanie oświetlenia zewnętrznego terenu SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00, 45.31.61.00, 45.31.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 euro poniżej 5.278.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.