Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2006-08-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Toruń: naprawa instalacji przeciwpożarowej dużej sceny \ w związku z zadaniem pn. \Przebudowa budynku Teatru im. Wilama Horzycy w Toruniu Publikacja nieobowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Teatr im. Wilama Horzycy, do kontaktów: Garstecki Krzysztof, Plac Teatralny 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6225021, 6555499, fax 056 6223717, e-mail: sekretariathorzycy@teatr.torun.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.teatr.torun.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: naprawa instalacji przeciwpożarowej dużej sceny \ w związku z zadaniem pn. \Przebudowa budynku Teatru im. Wilama Horzycy w Toruniu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teatr im. Wilama Horzycy, 87-100 Toruń, Plac Teatralny 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Instalacja przeciwpowodziowa zabezpieczająca scenę teatru 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zpostępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.85.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające Kod CPV wg słownika 2008: 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające Oryginalny kod CPV: 29.85.11.00 - Sprzęt gaśniczy Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.10.00 - Sprzęt gaśniczy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zgodnie z projektem 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.09.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udził Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja Przetargowa dokona oceny spełnienia warunków po zapoznaniu się z ofertą i dołączonymi do niej dokumentami. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie na druku formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zpostępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ dostępna jest w Teatrze im. Wilama Horzycy, Plac Teatralny 1, Toruń. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.09.2006, godzina 11:00, Teatr im. Wilama Horzycy Plac Teatralny 1 87-100 Toruń (sekretariat).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Mechaniczne oczyszczanie jezdni na terenie miasta Torunia
- Naprawa części dachu Domu Studenckiego nr 5 (OAS Kotłownia) przy ul. Słowackiego 5/7 w Toruniu.
- Roboty budowlane w Hotelu Uniwersyteckim przy ul. Szosa Chełmińska 83a w Toruniu.
- Usługa ręcznego oczyszczania ulic, wysepek, parkingów, miejsc wyłączonych z ruchu na terenie miasta Torunia
- Kompleksowy remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 18 przy ul. Wyszyńskiego 1/5 w Toruniu"
- Dostawa sprzętu AGD i aparatury chłodniczej z podziałem na 10 zadań
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Dostawa sprzętu medycznego, zamrażarek, chłodziarek i tabletkarki uderzeniowej w 4 pakietach
- Dostawa akumulatorów do UPS oraz dostawa urządzeń UPS
- Zakup wraz z dostawą pojazdu UTV z napędem 4x4 oraz agregatem gaśniczym - II postępowanie
- Zakup sprzętu dla OSP Józefów i OSP Świdry Małe w ramach budżetu obywatelskiego
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.