eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Hermanowice Etap I- kanalizacja tłoczna wraz z przepompownią ścieków P-3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-21

POZYCJA 43382

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Przemyśl: budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Hermanowice Etap I- kanalizacja tłoczna wraz z przepompownią ścieków P-3 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Przemyśl, do kontaktów: Zbigniew Gnus, ul. Borelowskiego 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6704800 w. 34, e-mail: gminaprzemysl@home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gminaprzemysl.home.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Hermanowice Etap I- kanalizacja tłoczna wraz z przepompownią ścieków P-3. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: wieś Hermanowice, gmina Przemyśl, powiat przemyski, woj. podkarpackie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie polegac będzie na wykonaniu I etapu kanalizacji sanitarnej we wsi Hermanowice tj. wykonaniu kanalizacji tłocznej PE Fi 110 - 2974 mb oraz 1 przepompowni ścieków 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: rurociąg kanalizacyjny tłoczny PE Fi 110-2974 mb, komora rozprężeniowa, przepompownia ścieków P-3 wraz z ogrodzeniem, studnie z kręgów betonowych Fi 1200 mm - 7 sz7. Wykonawca ponosi koszty pełnej obsługi geodezyjnej, koszty urządzenia, zagospodarowania i dozoru placu budowy, stosownych badań, prób i pomiarów oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej. Ponosi wszelkie koszty zwiazane z pokryciem ewentualnych szkod uzytkownikom posesji. Wykonawca w celu wykonania i odbioru gotowego przedmiotu zamówienia zamawiającemu, zabezpieczy energie elektryczna we własnym zakresie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie moga ubiegać sie wykonawcy którzy: 1. posiadaja uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaja obowiazek takich uprawnień, 2. posiadaja niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 PZP Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jezeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niz 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równowazne zaświadczenie własciwego organu sądowego lub adminisracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wczesniej niz 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wczesniej niz 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaswiadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz własciwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpiezcenie zdrowotne lub społeczne, lub zaswiadczenia , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozlożenia na raty zaleglych płatności lub wstrzymanie w calości decyzji właściwego organu, wystawione nie wczesniej niz 3 m-ce przed upływem terminu skladania ofert, 5. oświadczenie wykonawcy o spelnieniu warunków udziału w postepowaniu, 6. informacja na temat przecietnej liczby zatrudnionych pracownikow oraz liczebnosci personelu kierowniczego, 7. wykaz niezbednych do wykonania zamowienia narzedzi i urzadzen jakimi dysponuje wykonawca, 8. wykaz osób które będa wykonywać zamówienie lub beda uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamowienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 9. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robot odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamowienia, a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i miejsca, 10. informację o sytuacji finansowej (sprawozdanie finansowe lub inne dokumenty okreslajace obroty, zysk oraz zobowiazania i nalezności za okres nie dluższy niz 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres, 11. informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzajaca wysokość posiadanych srodkow finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wczesniej niz 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 12. polise lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. okres gwarancji 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaprzemysl.home.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.09.2006, godzina 10:10, Urząd Gminy w Przemyslu, 37-700 Przemysl, ul. Borelowskiego 1, sala narad - II piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.