eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Libiąż w 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Libiąż: Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Libiąż w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 433528 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Libiążu , ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311, faks 032 6249292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Libiąż w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Libiąż w 2010 roku Przedmiot zamówienia obejmuje: a) opróżnianie koszy ulicznych, b) zbieranie śmieci z terenów gminnych, c) likwidacja dzikich wysypisk odpadów na terenie gminy Libiąż, d) transport odpadów komunalnych zebranych podczas akcji ekologicznych odbywających się na terenie gminy Libiąż, e) wywóz odpadów komunalnych pochodzących z budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Działkowej 1 Szczegółowy zakres usług został opisany w załączniku nr 5 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie/zwiększenie) przewidzianych ilości pomiędzy pozycjami 1,2,3 oraz pomiędzy pozycjami 4,5,6,7 ujętych w kalkulacji cenowej - zał. Nr 3 do SIWZ (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego we wzorze umowy i przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w kalkulacji cenowej. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia zakresu wykonywanych usług, obejmującego ręczne zbieranie śmieci. 4.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 5.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień warunkiem udziału w postępowaniu jest, w szczególności: 1) posiadanie aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydanego na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.). Zezwolenie powinno obejmować odpady o kodzie 20 03 01, 2) posiadanie aktualnego zezwolenia na transport odpadów o kodach: 17 06 01, 17 06 05 oraz odpadów o kodzie 16 01 03, wynikające z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 39 z 2007r. poz.251 z późń. zm.). B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa zamówienia obejmujące usługi związane z utrzymaniem czystości i porządku o wartości brutto nie mniejszej niż 60 000,00 zł każde, uwzględniając następujące przypadki: 1)jedno zamówienie obejmowało m.in. zbieranie śmieci, a drugie zamówienie obejmowało m.in. opróżnianie koszy ulicznych, lub 2)każde z dwóch zamówień obejmowało m.in. zbieranie śmieci i opróżnianie koszy ulicznych. lub 3)jedno zamówienie obejmowało m.in. zbieranie śmieci lub opróżnianie koszy ulicznych, a drugie zamówienie obejmowało m.in. zbieranie śmieci i opróżnianie koszy ulicznych. C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawieart. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na potwierdzenie art.22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2.Zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj.: - aktualne zezwolenie wydane na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005r, Nr 236, poz.2008 z późn. zm.) na potwierdzenie warunku z art.22 ust.1 pkt 1 ustawy i rozdz. V pkt 1 lit. A SIWZ. Zezwolenie powinno obejmować odpady o kodzie 20 03 01, - aktualne zezwolenie na transport odpadów o kodach: 16 01 03, 17 06 01, 17 06 05, wynikające z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 39 z 2007r. poz.251 z późń. zm.). W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o zamówienie ww. dokumenty muszą być złożone przez tego wykonawcę, który będzie wykonywał zakres prac wiążący się z zagospodarowaniem danego rodzaju odpadów. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, właściwy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wykaz realizowanych zamówień (min. dwa) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom określonym w Rozdziale V pkt. 1 lit. B, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania (wg załącznika nr 6 do SIWZ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Pozostałe dokumenty, których żąda zamawiający 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 7. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT) według załącznika nr 2 do SIWZ. 8. Kalkulacja cenowa zawierająca ceny jednostkowe według zał. nr 3 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl - Biuletyn Informacji Publicznej.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1,pok. Nr 2. Specyfikacja jest bezpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, w sekretariacie pok. 200..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są: Kornelia Walatek - Inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Bartosz Waligóra - Inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1,pok. Nr 2, tel. (32) 624 92 61, 624 92 51, fax. (32) 624 92 90; (32) 624 92 92 w godzinach: poniedziałek 7:00 - 16:00; wtorek-czwartek: 7:00 - 15:00;piątek: 7:00 - 14:00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.