eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Analiza dotycząca wyznaczenia trasy integrującej południowy obszar województwa dolnośląskiego wraz z powiązaniami Północ - Południe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Wrocław: Analiza dotycząca wyznaczenia trasy integrującej południowy obszar województwa dolnośląskiego wraz z powiązaniami Północ - Południe
Numer ogłoszenia: 433220 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Biuro Urbanistyczne we Wrocławiu , ul. Świdnicka 12-16, 50-068 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3445245, faks 071 3445245.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Analiza dotycząca wyznaczenia trasy integrującej południowy obszar województwa dolnośląskiego wraz z powiązaniami Północ - Południe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego opracowania Analiza dotycząca wyznaczenia trasy integrującej południowy obszar województwa dolnośląskiego wraz z powiązaniami Północ - Południe, realizowanego w ramach europejskiego projektu międzynarodowego Via Regia Plus, działania 3.3.1. Multimodalna dostępność obszarów przygranicznych (województwo dolnośląskie) - transport drogowy, w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej - Program dla Europy Środkowej, zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 ze zm.) oraz spełniają wszystkie warunki określone w SIWZ wraz z załącznikami. Ocena spełniania warunków, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach, według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dołączyć do swojej oferty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 2 SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, terminy wystawienia stosuje się odpowiednio. W przypadku, gdy Wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowy Rejestrze Sadowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia ww. zmian w sądzie rejestrowym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, przedmiotowy dokument składa każdy z nich. 3) Wykaz wykonanych usług, o których mowa w rozdziale V pkt 1.2) SIWZ w zakresie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich przedmiotu zamówienia, daty wykonania i odbiorców (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 4) Dokumenty potwierdzające, że wykonane usługi przedstawione w wykazie, o których mowa w ppkt. 3), zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru). 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wymienionych w rozdziale V pkt. 1.2) SIWZ w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wymienionych w rozdziale V pkt. 1.2) SIWZ w zakresie potencjału technicznego (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ). 8) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 7, Wykonawca wskazał narzędzia, którymi będzie dysponował. 2. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenia mogą dokonać osoby podpisujące ofertę lub osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo, które należy dołączyć do oferty. Poświadczenie winno być sporządzone sposób umożliwiający identyfikację dokonującej je osoby. 3. Jeśli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić będzie wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 6. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 2 , zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożą oni Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wbu.dolnyslask.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Biuro Urbanistyczne we Wrocławiu ul. Świdnicka 12/16, 50-068 Wrocław tel. (071) 344 52 45 III-piętro, sekretariat, pokój 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzkie Biuro Urbanistyczne we Wrocławiu ul. Świdnicka 12/16, 50-068 Wrocław tel. (071) 344 52 45 III-piętro, sekretariat, pokój 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach europejskiego projektu międzynarodowego Via Regia Plus, działania 3.3.1. Multimodalna dostępność obszarów przygranicznych (województwo dolnośląskie) - transport drogowy, w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej - Program dla Europy Środkowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.