Ogłoszenie z dnia 2017-03-14
Ogłoszenie nr 43317 - 2017 z dnia 2017-03-14 r.
Poznań: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Piekary 14/15 oraz przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
1544738200000, ul.
ul. Grunwaldzka
158,
60309
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
618 506 020, faks
618 506 131, e-mail
zamowienia_publiczne@nfz-poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nfz-poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Piekary 14/15 oraz przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.261.12.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem umowy jest usługa sprzątania zapewniająca stałą czystość i porządek w zakresie opisanym w umowie. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z zakresu sprzątania obejmującej: 1) sprzątanie pomieszczeń znajdujących się w: a) budynku Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 - określonych w załączniku nr 1 do projektu umowy, b) budynku Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Piekary 14/15 - określonych w załączniku nr 1 do projektu umowy , 2) sprzątanie i utrzymanie w czystości terenu wokół budynku w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 - określonego w załączniku nr 2 do projektu umowy , 3) sprzątanie i utrzymanie w czystości parkingu i części drogi wewnętrznej Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Babimojskiej - określonego w załączniku nr 2 do projektu umowy, 4) mycie okien i żaluzji w budynkach w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 i przy ul. Piekary 14/15- określonych w załączniku nr 2 do projektu umowy, 5) pełnienie dyżurów sprzątaczek w budynkach w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 i przy ul. Piekary 14/15, 6) odśnieżanie dachu, strącanie sopli z rynien i parapetów - dotyczy budynku przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub ewentualny podwykonawca podczas realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę osoby wykonujące czynności związane ze sprzątaniem pomieszczeń biurowych, określone w §2 ust. 1 lit. a-g, ust. 2, ust. 3 lit. a -g, ust. 4, ust. 7 i ust. 8 lit. a -b oraz §3 projektu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90919200-4
Dodatkowe kody CPV:
90914000-7,
90919100-3,
90911300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT447967.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 568471.74 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
na podstawie art. 69
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z treścią art. 70 ustawy, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust.8 Pzp.
W niniejszym postępowaniu przedmiotem zamówienia są usługi o szerokiej dostępności ze względu na dużą ilość firm funkcjonujących w branży usług porządkowych i sprzątania na terenie całego kraju (UE), w tym także w odniesieniu do lokalnego rynku Poznania i okolic. Jednocześnie usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz otoczenia budynku ma ustalony standard jakościowy,wyrażający się w ustalonym charakerze czynności, częstotliwości sprzątania, stosowanych środków chemiczych i narzędzi.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest
- Przebudowa terenu przyszkolnego - dziedzińca szkoły z uwzględnieniem małej retencji. Modernizacja dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej nr 60
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu - etap II sanitariaty.
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 28 filmów, (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część I
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.