eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztabin › Wywóz odpadów stałych z obiektów komunalnych Gminy Sztabin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Sztabin: Wywóz odpadów stałych z obiektów komunalnych Gminy Sztabin
Numer ogłoszenia: 433002 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztabin , ul. Augustowska 53, 16-310 Sztabin, woj. podlaskie, tel. 087 6439750, faks 087 6439751.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztabin.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów stałych z obiektów komunalnych Gminy Sztabin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wywozie odpadów z obiektów komunalnych na terenie Gminy Sztabin przez okres 3 lat tj. w okresie od stycznia 2010 r. do grudnia 2012 r. Zamawiający w ramach zamówienia dzierżawić będzie od Wykonawcy następujące pojemniki na odpady: - pojemniki MGB-120 - 8 szt. - pojemniki PA 1.1 na odpady zmieszane - 20 szt. - pojemniki PA 1.1 na odpady segregowane - 12 szt. Liczba wywozów odpadów o okresie realizacji zamówienia z poszczególnych pojemników wynosić będzie: - pojemniki MGB 120 - 396 razy, - pojemniki PA 1.1 na odpady zmieszane - 1116 razy - pojemniki PA 1.1 na odpady segregowane - 216 razy - pojemniki KP-7 - 144 razy Terminy wywozu odpadów z obiektów komunalnych Gminy Sztabin. Pojemniki MGB-120: - przy jednokrotnym wywozie w miesiącu - w terminie do 30 dnia każdego miesiąca (przerwa pomiędzy kolejnymi odbiorami minimum 3 tygodnie) - przy dwukrotnym wywozie w miesiącu - w terminach do 15 i 30 każdego miesiąca ( przerwa między kolejnymi odbiorami minimum 2 tygodnie) Pojemniki PA 1,1 ( odpady zmieszane) - przy jednokrotnym wywozie w miesiącu - w terminie do 30 dnia każdego miesiąca (przerwa pomiędzy kolejnymi odbiorami minimum 3 tygodnie) - przy dwukrotnym wywozie w miesiącu - w terminach do 15 i 30 każdego miesiąca ( przerwa między kolejnymi odbiorami minimum 2 tygodnie) Pojemniki PA 1,1 ( odpady wyselekcjonowane) - jeden raz na dwa miesiące Pojemniki KP 7 należy opróżniać na telefoniczne zgłoszenie pracownika Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, a w szczególności w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, zrealizowali minimum jedną usługę odpowiadającą swoim zakresem i wartością usłudze objętej niniejszym zamówieniem. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. - spełniają wszystkie warunki i wymagania, które zostały określone w niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez zapoznanie się z dokumentami, jakie mają dostarczyć wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a następnie ich oceną pod względem formalnym i merytorycznym. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wezwie wykonawców którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 2. Aktualne zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów (art. 28 ust. 3 pkt 1 w zw. z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 z późn. zmianami), 3. Aktualne zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (art. 28 ust. 3 pkt 2 w zw. z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 z późn. zmianami), 4. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 5. Wykaz wykonanych ( wykonywanych ) w okresie ostatnich trzech lat usług w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie ( np. referencje od poprzednich zamawiających). 6. Wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ) - bez wprowadzania zmian wraz z wypełnionym formularzem kalkulacji ceny, 7. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), 8. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ), 9. Podpisany projekt umowy ( zał. nr 5 do SIWZ ),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztabin.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sztabin 16-310 Sztabin ul. Augustowska 53 pok. nr 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Sztabin 16-310 Sztabin ul. Augustowska 53 pok. nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.