eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opracowanie ekspertyzy mającej na celu wsparcie Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii w określeniu priorytetowych działań w przyszłej perspektywie finansowej w zakresie dalszego wdrażania Dyrektywy INSPIRE w powiązaniu z celami Europejskiej Agendy Cyfrowej - Nr referencyjnyZP/BO-4-2500-59/IZ-2500-04/2013

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-10-23

Warszawa: Opracowanie ekspertyzy mającej na celu wsparcie Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii w określeniu priorytetowych działań w przyszłej perspektywie finansowej w zakresie dalszego wdrażania Dyrektywy INSPIRE w powiązaniu z celami Europejskiej Agendy Cyfrowej - Nr referencyjny: ZP/BO-4-2500-59/IZ-2500-04/2013
Numer ogłoszenia: 432968 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Geodezji i Kartografii , ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6618432, faks 022 6283467.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gugik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie ekspertyzy mającej na celu wsparcie Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii w określeniu priorytetowych działań w przyszłej perspektywie finansowej w zakresie dalszego wdrażania Dyrektywy INSPIRE w powiązaniu z celami Europejskiej Agendy Cyfrowej - Nr referencyjny: ZP/BO-4-2500-59/IZ-2500-04/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie ekspertyzy mającej na celu wsparcie Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii w określeniu priorytetowych działań w przyszłej perspektywie finansowej w zakresie dalszego wdrażania Dyrektywy INSPIRE w powiązaniu z celami Europejskiej Agendy Cyfrowej Ekspertyza ta musi zawierać: a) analizę obecnego stanu wdrożenia Dyrektywy INSPIRE w szczególności w odniesieniu do celów EAC z uwzględnieniem analizy kosztów i korzyści dla obywateli w tym zakresie; b) ocenę możliwości wsparcia ze środków UE działań mających na celu dalszy rozwój elektronicznych usług i rozwój kompetencji cyfrowych obywateli w zakresie geoinformacji; c) identyfikację celów przewidzianych do osiągnięcia w ww. zakresie oraz wskazanie narzędzi, które będą służyć realizacji tych celów; d) rekomendacje konieczne do skutecznego wdrożenia w perspektywie finansowej 2014-2020 działań wynikających z zapewnienia wartości dodanej w zakresie geoinformacji oraz ponownego użycia oficjalnej, urzędowej referencyjnej geoinformacji z sektora publicznego na wielu poziomach szczegółowości; e) analizę dotyczącą określenia rozwoju e-usług w Polsce na tle krajów UE w zakresie geoinformacji, które przyczyniają się zarówno do stymulowania rozwoju rynku e-usług poprzez wsparcie mikro i małych przedsiębiorców, aktywizację podaży usług i produktów cyfrowych jak i określenia przyszłych standardów jakości danych przestrzennych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą się doświadczeniem należytego wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na przygotowaniu ekspertyzy lub analizy lub ewaluacji w zakresie dyrektywy INSPIRE, a wartość każdej usługi wyniosła nie mniej niż 20 000,00 PLN brutto. Uwaga: W przypadku, gdy wymagane prace są częścią większych usług dotyczących szerszego zakresu prac, należy bezwzględnie podać tylko wartość dotyczącą wymaganego asortymentu prac i tylko te prace należy wymienić

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Będą dysponować na etapie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej: 1) jedną osobą posiadającą doświadczenie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w wykonaniu dwóch usług polegających na opracowaniu ekspertyzy lub analizy lub badania ewaluacyjnego - dotyczących dyrektywy INSPIRE oraz posiadającą znajomość dokumentu Europejska Agenda Cyfrowa i innych najważniejszych dokumentów strategicznych krajowych i europejskich w dziedzinie społeczeństwa informacyjnego; 2) jedną osobą posiadającą doświadczenie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w wykonaniu dwóch usług polegających na opracowaniu ekspertyzy lub analizy lub badania ewaluacyjnego dotyczących możliwości wsparcia przedsięwzięć ze środków Unii Europejskiej oraz posiadającą znajomość dokumentu Europejska Agenda Cyfrowa i innych najważniejszych dokumentów strategicznych krajowych i europejskich w dziedzinie społeczeństwa informacyjnego; 3) jedną osobą posiadającą doświadczenie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w praktycznym wdrażaniu dyrektywy INSPIRE polegające na udziale w co najmniej jednej usłudze polegającej na budowie elementów infrastruktury informacji przestrzennej (obejmującym co najmniej implementację przeglądarki usług wyszukiwania, przeglądania i pobierania); 4) jedną osobą posiadającą doświadczenie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, polegające na udziale w wykonaniu co najmniej jednej usługi dotyczącej opracowania ekspertyzy lub analizy lub badania ewaluacyjnego w zakresie wykorzystania informacji przestrzennej/geoinformacji. Uwaga: W przypadku wymagań dotyczących potencjału kadrowego niedopuszczalne jest wystąpienie tej samej osoby kilkukrotnie w różnych rolach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. muszą posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 60 000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w przypadku ewentualnej zmiany osoby wskazanej w ofercie złożonej przez Wykonawcę w składzie zespołu Wykonawcy pod warunkiem zastąpienia dotychczasowej osoby osobą o co najmniej takich samych kwalifikacjach, doświadczeniu oraz wiedzy, jakich wymagał Zamawiający na etapie postępowania o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o konieczności dokonania zmiany w składzie zespołu osób wykonujących przedmiot umowy. Zmiana w składzie zespołu Wykonawcy nie wymaga formy aneksu do umowy - będzie uznana za skuteczną po pisemnym poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, przed planowaną datą dokonania zmiany i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy w zakresie dokonanej zmiany w składzie zespołu Wykonawcy w przypadku niedochowania przez Wykonawcę zasad przeprowadzenia zmiany określonej w ust. 1. 3. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osoby wykonującej przedmiot Umowy, na warunkach określonych w ust. 1, jeżeli uzna, że osoba ta nie wykonuje należycie swoich obowiązków

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gugik.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/2013-powyzej-14-000-euro
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GŁÓWNY URZĄD GEODEZJI I KARTOGRAFII 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 12:00, miejsce: GŁÓWNY URZĄD GEODEZJI I KARTOGRAFII 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2 III piętro, pok. 3099 /sekretariat Dyrektora Generalnego/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Postępowanie jest finansowane z projektu /Wsparcie działań Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii niezbędnych w zakresie programowania i kształtowania polityki spójności po 2013 roku/ realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013, 3 oś priorytetowa - Wsparcie realizacji operacji funduszy strukturalnych, działanie 3.1 - Wsparcie instytucji zaangażowanych w realizację NSRO. 2. Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia zawarcia umowy, przy czym: 1) Etap I - w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy; 2) Etap II - w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy. 3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: 1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 2) w odniesieniu do warunku z sekcji III.3.5) - składa informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz dokumenty o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby finansowe powołuje się; 3) dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 8. W przypadku, o którym mowa w ust. 7, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 7. 10. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu, oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych. 11. Wyjaśnienia treści SIWZ oraz wszelkie informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zamieszczane będą na stronie internetowej Zamawiającego www.gugik.gov.pl w zakładce http://www.gugik.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/2013-powyzej-14-000-euro.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.