Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-17
Warszawa: Dostawa wody mineralnej, napojów oraz soków dla Kasyna Wojskowa Nr 20 przy Jednostce Wojskowej 2414. Nr postępowania 06/2009/PN
Numer ogłoszenia: 432862 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno Wojskowe Nr 20 przy Jednostce Wojskowej 2414 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6 847 259, 6 847 452, faks 0-22 846 81 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wody mineralnej, napojów oraz soków dla Kasyna Wojskowa Nr 20 przy Jednostce Wojskowej 2414. Nr postępowania 06/2009/PN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Dostawa wody mineralnej, napojów oraz soków szczególowo określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.98.20.00 - Napoje orzeźwiające 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. [Warunki udziału w postępowaniu] O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności: a) są uprawnieni do występowania w obrocie gospodarczym, b) posiadają uprawnienia i zezwolenia do wykonywania określonej działalności, c) dysponują potencjałem technicznym tj.; dysponują co najmniej 1 środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne określonych ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006r. nr 171, poz. 1225 z późn. zm.), d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na kwotę nie mniejszą niż 70 000,00 zł. 2. [Sposób oceny spełniania warunków] Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do siwz. Uwaga! W przypadku Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ust. 1 Ustawy mogą oni wspólnie spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy. Warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy każdy z Wykonawców musi spełniać samodzielnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, 2 i 3 Ustawy (według wzoru określonego w załączniku nr 3a do SIWZ) podpisuje pełnomocnik, o którym mowa w art. 23 ust. 2 Ustawy, a oświadczenie o spełnianiu warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy - podpisuje odrębnie każdy uczestnik Konsorcjum (według wzoru określonego w załączniku nr 3b do SIWZ). 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów sanitarnych zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 4 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia; 4) potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi, wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej artykułów rolno - spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2005r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.); 5) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednie, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy muszą być złożone w oryginale. 2) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie. 3) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu złożone w innym języku niż język polski wymagają tłumaczenia potwierdzonego przez wykonawcę. Pozostałe dokumenty złożone w innym języku niż język polski wymagają złożenia tłumaczenia. 4) Wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę albo osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego - ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa, budynek administracyjno - biurowy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego - ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa, budynek administracyjno - biurowy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wody mineralnej dla pracowników USK
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Chorzowie, ul. Główna 21 - I/2024
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Sukcesywna dostawa soków, napojów i wody dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia PIP według 7 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kobylej Górze w okresie 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r.
więcej: Soki owocowe i warzywne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.