eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek oraz papieru, materiałów papierniczych i biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie przy ul. Spokojnej 9



Ogłoszenie z dnia 2012-02-23

Lublin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek oraz papieru, materiałów papierniczych i biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie przy ul. Spokojnej 9
Numer ogłoszenia: 43271 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubelski, ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 52 86 600, faks 81 52 86 601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek oraz papieru, materiałów papierniczych i biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie przy ul. Spokojnej 9.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: część Nr: 1 Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie przy ul. Spokojnej 9 część Nr: 2 Nazwa: Dostawa papieru, materiałów papierniczych i biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie przy ul. Spokojnej 9.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.22 - Pióra wieczne 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: a) Innowacyjne metody nauczania dzieci z upośledzeniem umysłowym w Powiecie Lubelskim, b) Moje ambicje- moja przyszłość, c) Zintegrowane działania na rzecz poprawy jakości zarządzania w Starostwie i jednostkach samorządowych Powiatu Lubelskiego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie przy ul. Spokojnej 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DALIMEX Sp. z o.o., ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91241,02

  • Oferta z najniższą ceną: 91241,02 / Oferta z najwyższą ceną: 110057,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa papieru, materiałów papierniczych i biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie przy ul. Spokojnej 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DALIMEX Sp. z o.o., ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57275,61

  • Oferta z najniższą ceną: 57275,61 / Oferta z najwyższą ceną: 62931,43

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Powodem zastosowania trybu zapytania o cenę jest fakt, że przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż 200 000 euro- dla dostaw i usług, dla podmiotów wymienionych w §1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie kwot wartości zamówienia oraz konkursów, do których jest uzależniony obowiązek przekazania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (Dz. U. z 2009 r. Nr 224, poz.1795). Ustawowe pojęcie powszechnie dostępny należy rozumieć jako dotyczący wszystkich, masowy, seryjny, popularny. Pod pojęciem ustalone standardy jakościowe należy rozumieć dostawy dokładnie określone, znormalizowane, odpowiadające przeciętnym, standardowym a nie wymagającym indywidualnego podejścia normom. Zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych przez powszechną dostępność należy zrozumieć oferowanie dóbr o wymaganej charakterystyce przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych dóbr praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów. Istotną cechą produktów zamawianych w trybie zapytania o cenę powinna być typowość, gwarantująca zamawiającemu porównanie cen takiego samego rodzaju produktów, oferowanych przez różnych dostawców. W związku z powyższym należy przyjąć, że do kategorii dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych możemy zaliczyć dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek oraz papieru, materiałów papierniczych i biurowych Zamawiający, jako jedyne kryterium wagi ofert przyjął cenę 100%. Z analizy rynku wynika obecność dużej grupy podmiotów zajmujących się dostawą tego typu produktów spełniających wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek oraz papieru, materiałów papierniczych i biurowych ma standardowy charakter, powszechnie dostępny, charakteryzujący się możliwością wyboru z katalogu i małym stopniem skomplikowania. W związku z powyższym zamówienie w trybie zapytania o cenę na dostawę materiałów eksploatacyjnych należy uznać za prawidłowe.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.