eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu gminy Oświęcim w okresie od 1 stycznia 2014 r. do 30 kwietnia 2014 r



Ogłoszenie z dnia 2014-02-06

Oświęcim: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu gminy Oświęcim w okresie od 1 stycznia 2014 r. do 30 kwietnia 2014 r
Numer ogłoszenia: 43270 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Oświęcim, ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 849500, faks 033 8449510.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu gminy Oświęcim w okresie od 1 stycznia 2014 r. do 30 kwietnia 2014 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługę: 1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, z terenu Gminy Oświęcim, w okresie od dnia 1 stycznia 2014r. do 30 kwietnia 2014r. 2.Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym, w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów, 3.Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, 4.Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych. 5.Szacunkowa liczba budynków mieszkalnych, z których będą odbierane odpady komunalne wynosi 4561, z czego 2 budynki to budynki wielolokalowe (tzw. bloki). Ostateczna ilość nieruchomości zamieszkałych, objętych gminnym system gospodarowania odpadami, zostanie przekazana wybranemu w drodze zamówienia publicznego wykonawcy, najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zamawiający, w chwili ogłoszenia zamówienia, nie posiada pełnych danych dotyczących ilości nieruchomości lokalowych w ramach nieruchomości zamieszkałych. Wykonawca powinien, korzystając z własnego doświadczenia, założyć pewną ich ilość. 6.Szacunkowa ilość odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje do odebrania od właścicieli nieruchomości, wynosi w okresie realizacji usługi do 6 517 Mg, w tym do 5 160 Mg zmieszanych odpadów komunalnych. Wykaz odpadów stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 7.W przypadku gdy ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów komunalnych przekroczy ilości szacunkowe, Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówienia uzupełniającego, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych. 8.Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do: a)przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach, b)przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. 9.Wykonawca zobowiązany jest do postąpienia z odpadami tzw. problematycznymi tj. zużyte baterie i akumulatory, przeterminowane lekarstwa, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych oraz odpadami remontowo-budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 10.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru u źródła i zagospodarowania odpadów komunalnych, przekazanych przez właścicieli nieruchomości, według podziału na następujące frakcje: a)zmieszane odpady komunalne, b)papier, tektura i opakowania wielomateriałowe, c)szkło, d)metale, e)tworzywa sztuczne, f)odpady ulegające biodegradacji, g)odpady wielkogabarytowe, h)odpady remontowo-budowlane, i)odpady tzw. problematyczne tj. zużyte baterie i akumulatory, przeterminowane lekarstwa, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych. 11.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach lub workach, zgodnie z uchwałą Nr XXXIV/246/12 Rady Gminy Oświęcim z dnia 12 grudnia 2012r. w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Oświęcim, które gromadzone są w następujący sposób: a)odpady komunalne zmieszane - pojemniki od 110l do 10m3, przystosowanych do obsługi przez specjalistyczne środki transportu, b)odpady zbierane selektywnie: tworzywa sztuczne, metale, szkło, papier, tektura i odpady wielomateriałowe oraz odpady ulegające biodegradacji: -w zabudowie wielorodzinnej- co najmniej 1,5m3 na każdą frakcję, chyba że z przyczyn technicznych (wynikających ze sposobu zabudowy), nieruchomość musi zostać wyposażona w pojemniki o mniejszej pojemności lub worki na te odpady, -w zabudowie jednorodzinnej - worki polietylenowe PE-HD o pojemności od 50l do 120l. 12.Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć nieruchomości w pojemniki oraz worki według następujących zasad: a)w zabudowie jednorodzinnej: -na odpady zbierane selektywnie - worki z folii LDPE lub HDPE o pojemności od 50l do 120l z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, metale, szkło, papier, tektura i odpady wielomateriałowe oraz odpady ulegające biodegradacji. Worki należy dostarczać właścicielom nieruchomości raz w miesiącu. W przypadku większego zapotrzebowania na danej nieruchomości wykonawca dostarczy niezbędną ilość worków. b)w zabudowie wielorodzinnej: -na odpady zbierane selektywnie - pojemniki o pojemności minimum 1,5m3, gdy z przyczyn technicznych (wynikających ze sposobu zabudowy) nie jest możliwe umieszczenie tych pojemników na nieruchomości, pojemniki o pojemności mniejszej lub worki. 13.Pojemniki oraz worki, określone w pkt 1.12, powinny posiadać informację w formie graficznej lub tekstowej o przeznaczeniu i sposobie użytkowania oraz inny kolor w zależności od frakcji gromadzonych w nim odpadów komunalnych do selektywnej zbiórki odpadów: a)białe - w zakresie obejmującym pojemniki lub worki do gromadzenia szkła bezbarwnego, b)zielone - w zakresie obejmującym pojemniki lub worki do gromadzenia szkła kolorowego, c)żółte - w zakresie obejmującym pojemniki lub worki do gromadzenia tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych, d)czerwone - w zakresie obejmującym pojemniki lub worki do gromadzenia metalu, e)niebieskie - w zakresie obejmującym pojemniki lub worki do gromadzenia makulatury, f)brązowe - w zakresie obejmującym pojemniki lub worki do gromadzenia odpadów zielonych. 14.Zamawiający przekaże wykonawcy, nie później niż 3 dni od momentu podpisania umowy, wykaz nieruchomości, które należy wyposażyć w pojemniki lub worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 15.Zamawiający będzie aktualizował przekazany wykaz nieruchomości w cyklach siedmiodniowych, w terminie ustalonym z wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania właścicielom tych nieruchomości, harmonogramów odbioru odpadów, a w przypadku nieruchomości, gdzie zadeklarowany został selektywny sposób gospodarowania odpadami komunalnymi, instrukcję Jak segregować odpady oraz komplet worków do selektywnej zbiórki odpadów, w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania aktualizacji wykazu nieruchomości. 16.Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia właściciela nieruchomości na której zamieszkują mieszkańcy, w podwójny komplet worków do selektywnej zbiórki odpadów, nie później niż na 7 dni przed dniem rozpoczęcia świadczenia usługi. 17.Na telefoniczne zgłoszenie mieszkańca, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć worki do selektywnej zbiórki odpadów, w terminie do trzech dni roboczych. W zestawieniu miesięcznym wykonawca zobowiązany jest do wskazania nieruchomości, którym dostarczono ponadplanową ilość worków do selektywnej zbiórki odpadów. 18.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych, gromadzonych na terenie nieruchomości zamieszkałych, z częstotliwością określoną w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Oświęcim: a)odpady zmieszane - 1 raz na dwa tygodnie, zarówno w zabudowie jedno- jak i wielorodzinnej, b)odpady zbierane selektywnie - 1 raz na miesiąc, zarówno w zabudowie jedno- jak i wielorodzinnej, c)odpady wielkogabarytowe - 2 razy w roku, w miesiącu kwietniu oraz wrześniu, d)odpady zielone (biodegradowalne) - w październiku - 1 raz w roku, e)odpady remontowo-budowlane - z zabudowy jedno- jak i wielorodzinnej, na zgłoszenie właściciela nieruchomości do firmy świadczącej usługę w zakresie odbioru odpadów komunalnych, na nie mniej niż 7 dni przed terminem planowanego oddania odpadów, - w październiku - 1 raz w roku, f)odpady problematyczne (zużyte baterie i akumulatory, przeterminowane lekarstwa, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych) - 2 razy w roku, w miesiącu kwietniu oraz wrześniu. 19.Wykonawca zobowiązany jest do zbierania telefonicznych zgłoszeń mieszkańców, którzy chcą oddać odpady wielkogabarytowe. 20.Wykonawca zobowiązany jest do zbierania telefonicznych zgłoszeń mieszkańców, którzy chcą oddać odpady remontowo-budowlane. Wykonawca zobowiązany jest na zgłoszenie właściciela nieruchomości wyposażyć go w worki typu big-bag do gromadzenia odpadów remontowo-budowlanych, a następnie odebrać przygotowane do odbioru odpady. 21.Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania systemem objazdowym, odbioru u źródła i przekazania do zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych, pochodzących z terenu nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy. 22.Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania, poprzez mobilny punkt zbiórki odpadów, odbioru i przekazania do przetwarzania odpadów według podziału na następujące frakcje: a)zużyte baterie i akumulatory, b)przeterminowane lekarstwa, c)zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, d)zużyte opony, e)inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych. Mobilne punkty zbiórki należy organizować na terenie parkingów, placów lub w innych miejscach łatwo dostępnych tak, aby nie utrudnić korzystania z tych miejsc. 23.Wykonawca zobowiązany jest odbierać odpady komunalne zgodnie ze szczegółowym harmonogramem zatwierdzonym przez zamawiającego. Projekt harmonogramu opracuje wykonawca i przedłoży zamawiającemu do zatwierdzenia, przynajmniej na 28 dni przed dniem rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy. Harmonogram musi uwzględniać odbiór wszystkich rodzajów odpadów, będących przedmiotem usługi, w tym również terminy działania punktów mobilnych i objazdowych. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu odbioru odpadów w postaci kalendarzy i dostarczenia ich do każdej wskazanej przez zamawiającego nieruchomości, nie później niż na 7 dni przed dniem rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy. Dodatkowo w terminie tym wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do każdej wskazanej przez zamawiającego nieruchomości, nie później niż na 7 dni przed dniem rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy, instrukcji Jak segregować odpady. 24.Wykonawca zobowiązany jest opracować instrukcję Jak segregować odpady, biorąc pod uwagę regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Oświęcim, którą następnie przekaże zamawiającemu do zatwierdzenia. Zatwierdzoną instrukcję, wraz z harmonogramami odbioru odpadów, wykonawca dostarczy do każdej wskazanej przez zamawiającego nieruchomości, w terminach określonych w pkt 1.23. 25.W przypadku jakichkolwiek zmian w harmonogramie odbioru odpadów komunalnych w trakcie trwania umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu projekt ze zmianami co najmniej na miesiąc przed planowanym terminem wprowadzenia zmian w harmonogramie. Każda zmiana harmonogramu wymaga akceptacji Zamawiającego. 26.Wykonawca dostarczy do wszystkich nieruchomości zamieszkałych harmonogramy odbioru odpadów komunalnych, w terminie do 7 dni przed wprowadzeniem zaakceptowanych zmian. 27.Wykonawca jest zobowiązany odbierać odpady komunalne od poniedziałku do soboty, w godzinach od 6:00 do 18:00. 28.Wykonawca zobowiązany jest do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi odbioru. 29.Odbiór odpadów wymienionych w pkt 1.23 ma się odbywać bezpośrednio sprzed posesji. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu lub śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwiają odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji. W związku z tym zobowiązuje się Wykonawcę do zapoznania się z topografią terenu gminy Oświęcim. 30.Przez cały okres trwania Umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu raporty miesięczne, w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym, zawierające informacje o: a)rodzaju i ilości odebranych odpadów komunalnych (w tym ilości i pojemności pojemników z odpadami zmieszanymi oraz ilość worków z poszczególnymi selektywnie odebranymi frakcjami) zebranych z wyszczególnionych nieruchomości zamieszkałych w poszczególnych sołectwach, b)adresach nieruchomości, z których właściciele nie oddali odpadów komunalnych, c)adresach nieruchomości, które pomimo złożonej deklaracji o selektywnym sposobie gospodarowania odpadami, nie wywiązują się z zadeklarowanego obowiązku, wraz z dokumentacją umożliwiającą identyfikację danej nieruchomości, d)ilości i rodzaju odpadów wielkogabarytowych, elektrycznych i elektronicznych, przeterminowanych leków, opon, chemikaliów, baterii i akumulatorów samochodowych itp. (w Mg lub kg z podziałem na frakcje) odebranych podczas objazdowej zbiórki w poszczególnych sołectwach, e)ilości i rodzaju odpadów remontowo-budowlanych odebranych w poszczególnych sołectwach. 31.Przez cały okres trwania Umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdania kwartalne, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2012r. poz. 391 z późniejszymi zmianami) oraz przepisami szczególnymi. Dodatkowo, Wykonawca przekaże takie sprawozdanie w formie elektronicznej w formacie wskazanym przez Zamawiającego. 2.Na potwierdzenie dysponowania uprawnieniami do wykonywania określonej działalności wykonawcy ubiegający się zamówienie przedłożą: 1.oświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późniejszymi zmianami), 2.zezwolenie na transport odpadów, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wydane zgodnie z zapisami ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 2010r. Dz.U. Nr 185 poz. 1243 z późniejszymi zmianami) lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U. z 2013 poz.21) o odpadach. 3.zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonym przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, 4.dokument potwierdzający gotowość przyjęcia przez RIPOK odpadów z terenu Gminy Oświęcim, w okresie od 1 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2015r. 3.Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do prawidłowej realizacji zamówienia: 1.Wykonawcy przedstawią wykaz co najmniej jednej wykonanej lub wykonywanych w przeciągu 3 lat poprzedzających termin składania oferty, usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o podobnym charakterze (tj. odbieranie odpadów komunalnych, odbieranie odpadów segregowanych, odbieranie odpadów biodegradowalnych) o wartości min. łącznej 50 000,00 zł brutto. 4.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj. 1. co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników o pojemności od 110l i większe, 2. co najmniej jedną śmieciarką małogabarytową przystosowana do odbioru odpadów z posesji o utrudnionym dojeździe, 3. co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, 4. co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, 5. co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów wielkogabarytowych, 6. co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów remontowo-budowlanych, gromadzonych w workach typu BIG-BAG, 7. co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do zbiórki odpadów niebezpiecznych tzw. mobilnym punktem zbiórki odpadów, 8. bazą magazynowo- transportową, usytuowaną i wyposażoną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 5.Warunki rozliczenia zadania: 1.fakturowanie za wykonane usługi będzie się odbywało za każdy miesiąc kalendarzowy z dołu, 2.faktura powinna zawierać ilość i rodzaj odpadu oraz cenę jednostkową jego odbioru i zagospodarowania. Podstawą do wystawienia faktury za wykonane usługi, będzie uprzednie rozliczenie ilości odebranych odpadów, 3.rozliczenie wykonanej usługi będzie następować w okresach miesięcznych, na podstawie zestawienia obejmującego wyszczególnione kopie kart przekazania odpadów. 4.należność za usługę płatna będzie w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 63.12.00.00 - Usługi składowania i magazynowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Bema 12 A, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 721950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 784031,40

  • Oferta z najniższą ceną: 784031,40 / Oferta z najwyższą ceną: 828392,40

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacje bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udzielił zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć, nie można zachować terminów określonych dla przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.