eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźno › Budowa drogi gminnej wraz z chodnikiem łączącej ulice Paderewskiego od budynków 22,23 z ulicą Kościuszki od nowo położonej nawierzchni do Urzędu Miejskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Rogoźno: Budowa drogi gminnej wraz z chodnikiem łączącej ulice Paderewskiego od budynków 22,23 z ulicą Kościuszki od nowo położonej nawierzchni do Urzędu Miejskiego.
Numer ogłoszenia: 432614 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Rogoźnie , ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 067 2617193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej wraz z chodnikiem łączącej ulice Paderewskiego od budynków 22,23 z ulicą Kościuszki od nowo położonej nawierzchni do Urzędu Miejskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : - roboty przygotowawcze obejmujące prace pomiarowe i rozbiórkowe, - roboty ziemne, - ułożenie krawężnika betonowego na podsypce cementowo- piaskowej, - wykonanie ścieku z kostki betonowej, - wykonanie podbudowy z chudego betonu, - nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej, - wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC śr. 200,250,315, - wykonanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych śr.1000 e wykopie, - montaż osadnika D1 z kręgów żelbetowych śr. 2000 mm, - montaż kompletnej pompowni ścieków deszczowych P3, - wykonanie zasilania przepompowni P3, - montaż oświetlenia drogowego, - uzupełnienie istniejącego oświetlenia, - roboty odtworzeniowe, - oznakowanie pionowe, - wykonanie robót geodezyjnych, pomiarowych i inwentaryzacyjnych. Na wykonane roboty budowlane Wykonawca udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji. Dostarczą sprzęt, materiały własnym transportem i na własne ryzyko.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 12 000,- zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. Posiadają niezbędne uprawnienia, zezwolenia. 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia. 2.Dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 3.Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, osoby kierujące robotami należą do izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami w zakresie budowy dróg - co najmniej 1 osoba i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ich uprawnienia oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 4.Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia. 5.Wyrażą zgodę na odroczony okres płatności min. 21 dni licząc od dnia złożenia faktury. 6.Za okres ostatnich 3 lat udokumentują wykonanie robót budowlanych odpowiadających zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia . 7.Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.oświadczenie o spełnieniu wymogów wynikających z art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 4.oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 5.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 4 6.wykaz sprzętu technicznego i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 7.dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 8.dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokument potwierdzający aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w zakresie kierowania robotami drogowymi,elektrycznymi i inżynieryjno - instalacyjnymi - min. 1 osoba z każdej branży..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rogozno.pl.link: zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rogoźnie ul. Nowa 2 64-610 Rogoźno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Rogoźnie ul. Nowa 2 64-610 Rogoźno pok. 15 Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.