eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłkowice › przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych z odwodnieniem we wsi Siedliska



Ogłoszenie z dnia 2005-08-24

POZYCJA 43185

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Miłkowice: przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych z odwodnieniem we wsi Siedliska

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miłkowice, do kontaktów: Piotrowski Andrzej, ul. II Armii Wojska Polskiego 71, 59-222 Miłkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 8871211, fax 76 8871213, e-mail: milkowice1@poczta.onet.pl, www.bip.milkowice.dolnyslask.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Gminy Miłkowice, Piotrowski Andrzej, ul. II Armii Wojska Polskiego 71, 59-222 Miłkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 8871211, fax 76 8871213, e-mail: milkowice1@poczta.onet.pl, www.bip.milkowice.dolnyslask.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Gminy Miłkowice, Piotrowski Andrzej, ul. II Armii Wojska Polskiego 71, 59-222 Miłkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 8871211, fax 76 8871213, e-mail: milkowice1@poczta.onet.pl, www.bip.milkowice.dolnyslask.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Gminy Miłkowice, Piotrowski Andrzej, ul. II Armii Wojska Polskiego 71, 59-222 Miłkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 8871211, fax 76 8871213, e-mail: milkowice1@poczta.onet.pl, www.bip.milkowice.dolnyslask.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych z odwodnieniem we wsi Siedliska. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: - przebudowa dwóch dróg odcinków dróg włączonych do drogi powiatowej nr 2216D - budowa centralnego skweru z nawierzchnią z kostki betonowej oraz elementami małej architektury - projekt organizacji docelowego ruchu drogowego dla dróg dojazdowych do gruntów rolnych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedliska - gmina Miłkowice. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EUR, zakres jak w przedmiocie zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 20.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 16 800,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy 2) opracują ofertę zgodnie z przepisami ustawy oraz wskazaniami zawartymi w specyfikacji 3) osiągnęli w pracach budowlanych w ciągu każdego z ostatnich trzech lat obrót roczny co najmniej w kwocie 1 miliona PLN 4) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową, z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, na kwotę nie mniejszą niż 300 000 PLN 5) Zobowiążą się do zatrudniania kierownika budowy z nie mniej niż pięcioletnim doświadczeniem na tym stanowisku 6) zapewnią możliwość w stosowanym czasie dysponowania sprzętem niezbędnym do realizacji robót, w formie (posiadania, dzierżawy, wynajęcia itp.) 7) w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej 4 zadania o charakterze i trudności wykonania oraz wartości minimum 500 tys. każde.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.09.2005, cena - 10,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.10.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.10.2005, godzina 12:00, Urząd Gmini Miłkowice pok. 14A.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.