eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujście › Budowa(przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych, oznaczonej w ewidencji gruntów jako obręb Jabłonowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-23

Ujście: Budowa(przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych, oznaczonej w ewidencji gruntów jako obręb Jabłonowo
Numer ogłoszenia: 431778 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 390076 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujście, pl. Wiosny Ludów 2, 64-850 Ujście, woj. wielkopolskie, tel. 67 2840003, faks 67 2840151.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa(przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych, oznaczonej w ewidencji gruntów jako obręb Jabłonowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Lokalizacja Istniejąca, a przyjęta do przebudowy droga jest drogą gminną nr 130812P. Droga położona jest na terenie Gminy Ujście - obręb wsi Jabłonowo na działkach o numerach geodezyjnych 80, 82, 103 i 124 i stanowi drogę dojazdową do gruntów rolnych. Przebudowa obejmować będzie odcinek o łącznej długości 0.600 km. Początek odcinka zlokalizowany jest na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 182 Międzychód - Ujście w m. Jabłonowo, w km 86+528. Koniec projektowanej przebudowy przedmiotowej drogi - km 0+600. Droga przebiega w terenie równinnym głównie pośród pól. Przy drodze po obu stronach występują nieliczne posesje i gospodarstwa rolne. II. Stan istniejący Przyjęta do przebudowy droga posiada nawierzchnię z żużla o grubości warstwy 8-12cm i jezdnię o szerokości 4,20-4,60m oraz częściowo nawierzchnie gruntową. Przy drodze występują obustronne pobocza gruntowe o szerokości 0,50-1,10m. Wzdłuż drogi fragmentarycznie, po lewej lub prawej stronie, występuje rów. W km 0+286 pod drogą zlokalizowany jest przepust rurowy, ukośny, o średnicy O 100cm i długości 13,0m z obustronnymi ściankami czołowymi. Stan przepustu jest dobry. Przy drodze, poza jej koroną, występują drzewa oraz lokalnie krzaki i krzewy. W pasie drogowym zlokalizowane są przyłącza sieci wodociągowej, sieci telekomunikacyjnej oraz słupy energetyczne. III. Stan projektowany W celu zminimalizowania robót ziemnych oraz wykorzystania istniejącej nawierzchni żużlowej, drogę - sytuacyjnie i wysokościowo (w zakresie niwelety) zaprojektowano w nawiązaniu do istniejącej niwelety oraz w odniesieniu do istniejącego terenu. Początek odcinka przyjętej do przebudowy drogi, km 0+000 zlokalizowany został na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką. Na skrzyżowaniu tym zaprojektowano wyokrąglenia łukami o promieniu R=8m po stronie lewej oraz R=10m po stronie prawej. Wzdłuż projektowanej do przebudowy drogi zaprojektowano łącznie 11 zjazdów na posesje, pola lub drogi gruntowe: 6 po stronie prawej i 5 po stronie lewej. W km 0+000÷0+080 zaprojektowano niewielką wycinkę wraz z karczowaniem istniejących krzaków. Jezdnię zaprojektowano o zasadniczej szerokości wynoszącej 4,50m z poszerzeniem do 6,00m na dojeździe do skrzyżowania z drogą wojewódzką. Spadek poprzeczny jezdni daszkowy lub jednostronny 2%. Wzdłuż drogi obustronnie zaprojektowano pobocza gruntowe o szerokości 0,75m i spadku poprzecznym 6% na zewnątrz. Koniec projektowanego do przebudowy odcinka przypada w km 0+600. Istniejącą nawierzchnię z żużla paleniskowego o grubości warstwy 8-12cm projektuje się wykorzystać jako podbudowę wykonując na niej wzmocnienie kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o średniej grubości warstwy 12cm po zagęszczeniu. Tak przygotowana podbudowę projektuje się skropić emulsją asfaltową K1-65% w ilości 1,50kg/m2. Dalej zaprojektowano warstwę wiążącą z betonu asfaltowego KR 2 o grubości 4cm oraz warstwę ścieralną z betonu asfaltowego KR 2 o grubości warstwy 3cm po zagęszczeniu. Warstwę wiążącą, przed ułożeniem warstwy ścieralnej, należy skropić emulsją asfaltową K1-65% w ilości 0,5kg/m2. Na poszerzeniach zaprojektowano podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 20cm po zagęszczeniu, skropienie emulsją asfaltową K1-65% w ilości 1,50kg/m2, warstwę wiążącą z betonu asfaltowego KR 2 o grubości 4cm oraz warstwę ścieralną z betonu asfaltowego KR 2 o grubości warstwy 3cm po zagęszczeniu. Warstwę wiążącą, przed ułożeniem warstwy ścieralnej, należy skropić emulsją asfaltową K1-65% w ilości 0,5kg/m2. Występujące na długości przyjętego do przebudowy odcinka zjazdy do posesji zaprojektowano z kostki betonowej wibroprasowanej, w kolorze szarym, grubości 8cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3cm wykonywanej w betoniarkach i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm o grubości warstwy 15cm. Zjazdy projektuje się ograniczyć od strony jezdni krawężnikiem betonowym, wystającym +4cm, o wymiarach 15x22cm, ustawionym na podsypce cementowo-piaskowej wykonywanej w betoniarkach, grubości 5cm i ławie z oporem wykonanej z betonu cementowego klasy C12/16 w ilości 0,06m3/m, natomiast z pozostałych stron opornikiem betonowym, wtopionym, o wymiarach 8x25cm, ustawionym na podsypce cementowo-piaskowej wykonywanej w betoniarkach, grubości 5cm i ławie z oporem wykonanej z betonu cementowego klasy C12/16 w ilości 0,05m3/m. Zjazdy na pola zaprojektowano z nawierzchnią z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna KR 1-2 grubości 6cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm o grubości warstwy 15cm. Podbudowę z kruszywa przed ułożeniem warstwy ścieralnej projektuje się skropić emulsją asfaltową K1-65% w ilości 1,50kg/m2. Przed skrzyżowaniem z drogą wojewódzką zaprojektowano znak pionowy A-7 ustąp pierwszeństwa, średni, odblaskowy. Znak powinien być zgodne ze wzorem zawartym w instrukcji ,,Szczegółowe warunki techniczne dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruch drogowego i warunki ich umieszczania na drogach. Szczegóły sytuacyjne projektowanej przebudowy drogi i zjazdów, szczegóły przekrojów konstrukcyjnych, profilu podłużnego, przekrojów poprzecznych pokazano na poszczególnych rysunkach oraz opisano w załącznikach. Technologię wykonania poszczególnych robót opisano w szczegółowych specyfikacjach technicznych....

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COLAS Polska Sp. z o.o., ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 316449,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 368098,45

  • Oferta z najniższą ceną: 368098,45 / Oferta z najwyższą ceną: 399847,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.