eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Roboty budowlane polegające na modernizacji budynku koszarowego nr 60 oraz budynku biurowo - sztabowego nr 79 zlokalizowanych na terenie Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie przy ul. Wojska Polskiego 66 wraz z robotami zewnętrznymi (PKOB 1274).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-23

Szczecin: Roboty budowlane polegające na modernizacji budynku koszarowego nr 60 oraz budynku biurowo - sztabowego nr 79 zlokalizowanych na terenie Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie przy ul. Wojska Polskiego 66 wraz z robotami zewnętrznymi (PKOB 1274).
Numer ogłoszenia: 431486 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO

I.1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512000, 4512026, faks 91 4512024, 4512029, 4512434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Roboty budowlane polegające na modernizacji budynku koszarowego nr 60 oraz budynku biurowo - sztabowego nr 79 zlokalizowanych na terenie Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie przy ul. Wojska Polskiego 66 wraz z robotami zewnętrznymi (PKOB 1274)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji budynku koszarowego nr 60 oraz budynku biurowo - sztabowego nr 79 zlokalizowanych na terenie Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie przy ul. Wojska Polskiego 66 wraz z robotami zewnętrznymi (PKOB 1274). Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część I Roboty budowlane dotyczące budynku koszarowego nr 60 na terenie CSSP przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie (PKOB 1274). Część II Roboty budowlane dotyczące budynku biurowo - sztabowego nr 79 na terenie CSSP przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie (PKOB 1274). Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w sekcji IV.5.16) niniejszego ogłoszenia. Realizacja zmówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE. Szacunkowa wartość zamówienia: 8 935 602,32 zł (część I - 5 295 864,94; część II - 3 639 737,38)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.27.00-8, 45.11.12.91-4, 45.33.00.00-9, 45.31.40.00-1, 45.31.00.00-3.

II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej , liczba części: 2.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców zaproszonych do złożenia oferty będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 250 000,00 PLN dla całości zamówienia w tym (art. 45, 46): Część I: 150 000,00 PLN, Część II: 100 000,00 PLN.

III.2) ZALICZKI

III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
    Dotyczy części I i II: Zgodnie z art. 54 ust..1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) Wykonawca, któremu Zamawiający udzieli Zamówienia musi posiadać: a) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, b) ustalony z Zamawiającym zespół pracowników przewidzianych do realizacji zadania, posiadających pisemne upoważnienie kierownika swojej jednostki organizacyjnej dopuszczające do pracy związanej z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE (jeżeli nie posiadają aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ZASTRZEZONE) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, c) osobę lub komórkę organizacyjną odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE, d) opracowaną przez pełnomocnika ochrony i zatwierdzoną przez kierownika jednostki organizacyjnej (zgodnie z art.43 ust. 5 ustawy) instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEZONE oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony. Jeżeli o zamówienie ubiegać się będą Wykonawcy wspólnie, to wymogi określone powyżej dotyczą Wykonawcy, który będzie realizował wszystkie prace związane z dostępem do informacji niejawnych. Natomiast jeżeli Wykonawca nie spełnia warunków pkt b) to może skorzystać z wiedzy i doświadczenia innych uprawnionych podmiotów. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Liderem musi być firma, która spełnia wymagania określone w pkt a), c) i d). Ponadto należy kierować się n/w zasadami: 1) Wszystkie elementy zadania związanego z dostępem do informacji niejawnych w przypadku udzielenia zamówienia wykonują uprawnieni pracownicy Lidera lub osoby z nim związane umowami - wymagane oświadczenie. 2) Wszystkie osoby wykonujące prace z dostępem do informacji niejawnych wykonują je w przystosowanych pomieszczeniach Lidera, który jest odpowiedzialny za całokształt prac związanych z dostępem do informacji niejawnych - wymagane oświadczenie. 3) W składanej ofercie lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu Lider wykazuje imiennie wszystkie osoby, które będą wykonywały poszczególne prace związane z dostępem do informacji niejawnych, a w dniu wyznaczonym do podpisania umowy z Zamawiającym dostarczy umowę , w której między innymi będzie dokonany podział zadań ze szczególnym uwzględnieniem dostępu do informacji niejawnych oraz określone warunki i sposób realizacji umowy.

III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.2) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla część I i II. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia - warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I. Zamawiający uzna, iż Wykonawca nabył wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wykonując w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów kubaturowych obejmujących swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne, teletechniczne o łącznej wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł. Dla części II. Zamawiający uzna, iż Wykonawca nabył wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wykonując w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów kubaturowych obejmujących swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne, teletechniczne o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 800 000,00 zł .

  • III.3.4) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla część I i II. Spełnieniem warunku będzie dysponowanie osobami, tj. a) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej - minimum 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- minimum 1 osoba, - telekomunikacyjnej lub równoważnej - minimum 1 osoba b) osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają uprawnienia: - geodezyjne w zakresie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych - minimum 1 osoba. Osoby ww. oraz kierownik firmy i pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych muszą posiadać ważne poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia uprawniające do dostępu do materiałów niejawnych na poziomie ZASTRZEZONE oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Uwaga: - W przypadku gdy 1 osoba posiada zarówno uprawnienia budowlane w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej warunek zostanie uznany za spełniony. - W przypadku gdy Wykonawca ubiega się o realizację obu części zamówienia, warunek zostanie uznany za spełniony gdy dla obu części zamówienia zostanie podany ten sam skład osobowy.

  • III.3.6) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla część I i II. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    • dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących bezpieczeństwa informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
      Dotyczy części I i II: Oświadczenie o posiadaniu: a) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, b) zespołu pracowników przewidzianych do realizacji zadania, posiadających pisemne upoważnienie kierownika swojej jednostki organizacyjnej dopuszczające do pracy związanej z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE (jeżeli nie posiadają aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ZASTRZEZONE) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, c) osoby lub komórki organizacyjnej odpowiedzialnej za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE, d) opracowanej przez pełnomocnika ochrony i zatwierdzonej przez kierownika jednostki organizacyjnej (zgodnie z art.43 ust. 5 ustawy) instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEZONE oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony. Jeżeli o zamówienie ubiegać się będą Wykonawcy wspólnie, to wymogi określone powyżej dotyczą Wykonawcy, który będzie realizował wszystkie prace związane z dostępem do informacji niejawnych. Natomiast jeżeli Wykonawca nie spełnia warunków pkt b) to może skorzystać z wiedzy i doświadczenia innych uprawnionych podmiotów. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Liderem musi być firma, która spełnia wymagania określone w pkt a), c) i d). Ponadto należy kierować się n/w zasadami: 1) Wszystkie elementy zadania związanego z dostępem do informacji niejawnych w przypadku udzielenia zamówienia wykonują uprawnieni pracownicy Lidera lub osoby z nim związane umowami - wymagane oświadczenie. 2) Wszystkie osoby wykonujące prace z dostępem do informacji niejawnych wykonują je w przystosowanych pomieszczeniach Lidera, który jest odpowiedzialny za całokształt prac związanych z dostępem do informacji niejawnych - wymagane oświadczenie. 3) W składanej ofercie lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu Lider wykazuje imiennie wszystkie osoby, które będą wykonywały poszczególne prace związane z dostępem do informacji niejawnych, a w dniu wyznaczonym do podpisania umowy z Zamawiającym dostarczy umowę , w której między innymi będzie dokonany podział zadań ze szczególnym uwzględnieniem dostępu do informacji niejawnych oraz określone warunki i sposób realizacji umowy.;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.5.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

    Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

    Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 Wykonawców, którzy w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełniające warunki określone przez Zamawiającego w tymże ogłoszeniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest zbyt niska (mniej niż 3 Wykonawców) aby zapewnić rzeczywistą konkurencję, Zamawiający może: 1) zawiesić postępowanie i ponownie opublikować ogłoszenie o zamówieniu, określając z zastosowaniem przepisów dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zmówienia, nowy termin składania wniosków. W tym przypadku Zamawiający zaprasza do udziału w postępowaniu wszystkich wykonawców, którzy odpowiedzieli na pierwsze lub drugie ogłoszenie o zamówieniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, albo 2) unieważnić postępowanie i wszcząć nowe postępowanie o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wpłynie większa od 5 liczba wniosków spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający dokonując ich oceny będzie kierował się następującą zasadą: za każde kolejne ponad wymagane do potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia a ujęte w Wykazie robót zrealizowane przez Wykonawcę w sposób należyty, tj. zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym polegającym na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów kubaturowych obejmujących swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne, teletechniczne o wartości nie mniejszej niż: - dla części I zamówienia 300 000,00 zł każde, - dla części II zamówienia 200 000,00 zł każde, Zamawiający przyzna 1 pkt. W przypadku otrzymania tej samej liczby punktów Zamawiający w pierwszej kolejności zaprosi Wykonawcę, którego łączna wartość robót budowlanych będzie wyższa. Zamawiający podczas dokonywania punktacji wniosków spełniających warunki udziału w postępowaniu nie będzie rozpatrywał zasobów udostępnionych Wykonawcy przez inne podmioty zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do umowy na warunkach określonych w projekcie umowy, który jako złącznik do SIWZ zostanie przekazany Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

    IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.5.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: na stronie inter. Zamawiającego znajduje się wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..

    IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4).

    IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.5.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I. Roboty budowlane dotyczące budynku koszarowego nr 60 na terenie CSSP przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie (PKOB 1274), w szczególności polegajace na wykonaniu: - Robót ogólnobudowlanych: wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej, ocieplenie ścian piwnic, wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, wymiana tynków wewnętrznych wraz z okładzinami w pomieszczeniach sanitarnych, wyburzenie ścianek działowych związanych ze zmianą funkcji pomieszczeń, wyburzenie klatki schodowej zewnętrznej poziomie parteru, założenie podciągów stalowych związanych ze zmianą funkcji pomieszczeń, wykonanie nowych ścian działowych związanych ze zmianą funkcji pomieszczeń, tynkowanie, szpachlowanie, malowanie ścian wewnętrznych i sufitów, ułożenie glazury w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych, montaż nadproży, malowanie lamperii, rozbiórka istniejących podłóg, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych, wykonanie posadzki wraz z izolacją, wykonanie nowych podłóg, remont klatek schodowych wraz z balustradami, demontaż istniejących krat stalowy w oknach, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, wykonanie parapetów zewnętrznych, wymiana obróbek blacharskich, ocieplenie dachu, wymiana pokrycia dachowego, remont kominów i przewodów wentylacyjnych. - Robót sanitarnych: wykonanie robót demontażowych, instalacji wodociągowej, instalacji kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącza kanalizacji deszczowej. - Robót elektrycznych : wykonanie instalacji elektrycznych, modernizacja zasilania budynku, rozdzielni głównej RG, instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, instalacji siłowej, instalacji odgromowej, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego. - Instalacji teletechnicznych: wykonanie instalacji sieci informatycznej, telefonicznej, RTV, teleinformatycznej MIL-WAN, systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru, oddymiania klatek schodowych oraz kanalizacji teletechnicznej. Część II. Roboty budowlane dotyczące budynku biurowo - sztabowego nr 79 na terenie CSSP przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie (PKOB 1274), w szczególności polegajace na wykonaniu: - Robót ogólnobudowlanych: wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej, ocieplenie ścian piwnic, wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, wymiana tynków wewnętrznych wraz z okładzinami w pomieszczeniach sanitarnych, wyburzenie ścianek działowych związanych ze zmianą funkcji pomieszczeń, wyburzenie klatek schodowych zewnętrznych w poziomie piwnicy, założenie podciągów stalowych związanych ze zmianą funkcji pomieszczeń, wykonanie nowych ścian działowych, tynkowanie, szpachlowanie, malowanie ścian wewnętrznych i sufitów, ułożenie glazury w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych, montaż nadproży, malowanie lamperii, rozbiórka istniejących podłóg, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych, wykonanie posadzki wraz z izolacją, wykonanie nowych podłóg, remont klatek schodowych wraz z balustradami, demontaż istniejących krat stalowy w oknach, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, wykonanie parapetów zewnętrznych, wymiana obróbek blacharskich, ocieplenie dachu, wymiana pokrycia dachowego, wyburzenie odwodnienia z płyt prefabrykowanych wokół budynku, wykonanie opaski wokół budynku. - Robót sanitarnych: wykonanie robót demontażowych, instalacji wodociągowej, instalacji kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania, węzła cieplnego, wentylacji mechanicznej, instalacji klimatyzacji, przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sanitarnej, drenażu-odprowadzenia wód z terenu przy budynku. - Robót elektrycznych : wykonanie instalacji elektrycznych, modernizacja zasilania budynku, rozdzielni głównej RG, instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, instalacji siłowej, instalacji odgromowej, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego. - Instalacji teletechnicznych: wykonanie instalacji sieci informatycznej, telefonicznej, RTV, teleinformatycznej MIL-WAN oraz kanalizacji teletechnicznej. UWAGA: W przypadku rozbieżnych informacji pomiędzy dokumentacją projektową a Szczegółowym Opisem i Zakresem Przedmiotu Zamówienia jako wiążące należy traktować informacje zawarte w Szczegółowym Opisie i Zakresie Przedmiotu Zamówienia. UWAGA (dotyczy zarówno części I jak i części II zamówienia): Wykonawca jest także zobowiązany do: - Wykonania robót geodezyjnych (celem wykonania między innymi: wytyczenia tras linii i przyłączy, wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz aktualizacji mapy zasadniczej w Ośrodku Dokumentacji Budownictwa Wojskowego Rejonowym Zarządzie Infrastruktury Szczecin). - Wykonania dokumentacji technicznej powykonawczej, wykonania świadectwa charakterystyki energetycznej budynku oraz w okresie gwarancyjnym po odbiorze końcowym robót budowlanych w pierwszym sezonie grzewczym przeprowadzenia badania kamerą termowizyjną w celu sprawdzenia poprawności zaizolowania całego budynku i sprawdzenia czy nie występują mostki termiczne na wykonanym dociepleniu obiektu zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r. z późniejszymi zmianami (tekst jednolity Dz. U. 2010. nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami); ( Dz. U. nr 201, poz. 1240 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkowa oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej), oraz przekazania dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. - Wykonania inwentaryzacji fotograficznej oraz po jej sporządzeniu do wykonania dokumentacji powykonawczej fotograficznej (fotografując przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). - Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 (Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych), a pozostałe materiały np. z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w Ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. - Wszystkie materiały, urządzenia, których znaki towarowe lub nazwy własne zostały wskazane w dokumentacji projektowej należy traktować jako przykładowe i dopuszcza się możliwość ofert równoważnych o parametrach nie niższych niż wskazane w dokumentacji projektowej. - Wykonawca w ramach zawartej umowy zawiadomi ZWINB, na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego o zakończeniu robót budowlanych..

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane dotyczące budynku koszarowego nr 60 na terenie CSSP przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie (PKOB 1274)..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane dotyczące budynku koszarowego nr 60 na terenie CSSP przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie (PKOB 1274), w szczególności polegające na wykonaniu: - Robót ogólnobudowlanych: wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej, ocieplenie ścian piwnic, wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, wymiana tynków wewnętrznych wraz z okładzinami w pomieszczeniach sanitarnych, wyburzenie ścianek działowych związanych ze zmianą funkcji pomieszczeń, wyburzenie klatki schodowej zewnętrznej poziomie parteru, założenie podciągów stalowych związanych ze zmianą funkcji pomieszczeń, wykonanie nowych ścian działowych związanych ze zmianą funkcji pomieszczeń, tynkowanie, szpachlowanie, malowanie ścian wewnętrznych i sufitów, ułożenie glazury w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych, montaż nadproży, malowanie lamperii, rozbiórka istniejących podłóg, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych, wykonanie posadzki wraz z izolacją, wykonanie nowych podłóg, remont klatek schodowych wraz z balustradami, demontaż istniejących krat stalowy w oknach, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, wykonanie parapetów zewnętrznych, wymiana obróbek blacharskich, ocieplenie dachu, wymiana pokrycia dachowego, remont kominów i przewodów wentylacyjnych. - Robót sanitarnych: wykonanie robót demontażowych, instalacji wodociągowej, instalacji kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącza kanalizacji deszczowej. - Robót elektrycznych : wykonanie instalacji elektrycznych, modernizacja zasilania budynku, rozdzielni głównej RG, instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, instalacji siłowej, instalacji odgromowej, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego. - Instalacji teletechnicznych: wykonanie instalacji sieci informatycznej, telefonicznej, RTV, teleinformatycznej MIL-WAN, systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru, oddymiania klatek schodowych oraz kanalizacji teletechnicznej. UWAGA: W przypadku rozbieżnych informacji pomiędzy dokumentacją projektową a Szczegółowym Opisem i Zakresem Przedmiotu Zamówienia jako wiążące należy traktować informacje zawarte w Szczegółowym Opisie i Zakresie Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca jest także zobowiązany do: - Wykonania robót geodezyjnych (celem wykonania między innymi: wytyczenia tras linii i przyłączy, wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz aktualizacji mapy zasadniczej w Ośrodku Dokumentacji Budownictwa Wojskowego Rejonowym Zarządzie Infrastruktury Szczecin). - Wykonania dokumentacji technicznej powykonawczej, wykonania świadectwa charakterystyki energetycznej budynku oraz w okresie gwarancyjnym po odbiorze końcowym robót budowlanych w pierwszym sezonie grzewczym przeprowadzenia badania kamerą termowizyjną w celu sprawdzenia poprawności zaizolowania całego budynku i sprawdzenia czy nie występują mostki termiczne na wykonanym dociepleniu obiektu zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r. z późniejszymi zmianami (tekst jednolity Dz. U. 2010. nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami); ( Dz. U. nr 201, poz. 1240 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkowa oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej), oraz przekazania dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. - Wykonania inwentaryzacji fotograficznej oraz po jej sporządzeniu do wykonania dokumentacji powykonawczej fotograficznej (fotografując przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). - Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 (Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych), a pozostałe materiały np. z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w Ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. - Wszystkie materiały, urządzenia, których znaki towarowe lub nazwy własne zostały wskazane w dokumentacji projektowej należy traktować jako przykładowe i dopuszcza się możliwość ofert równoważnych o parametrach nie niższych niż wskazane w dokumentacji projektowej. - Wykonawca w ramach zawartej umowy zawiadomi ZWINB, na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego o zakończeniu robót budowlanych..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.27.00-8, 45.11.12.91-4, 45.33.00.00-9, 45.31.40.00-1, 45.31.00.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty budowlane dotyczące budynku biurowo - sztabowego nr 79 na terenie CSSP przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie (PKOB 1274)..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane dotyczące budynku biurowo - sztabowego nr 79 na terenie CSSP przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie (PKOB 1274), w szczególności polegajace na wykonaniu: - Robót ogólnobudowlanych: wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej, ocieplenie ścian piwnic, wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, wymiana tynków wewnętrznych wraz z okładzinami w pomieszczeniach sanitarnych, wyburzenie ścianek działowych związanych ze zmianą funkcji pomieszczeń, wyburzenie klatek schodowych zewnętrznych w poziomie piwnicy, założenie podciągów stalowych związanych ze zmianą funkcji pomieszczeń, wykonanie nowych ścian działowych, tynkowanie, szpachlowanie, malowanie ścian wewnętrznych i sufitów, ułożenie glazury w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych, montaż nadproży, malowanie lamperii, rozbiórka istniejących podłóg, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych, wykonanie posadzki wraz z izolacją, wykonanie nowych podłóg, remont klatek schodowych wraz z balustradami, demontaż istniejących krat stalowy w oknach, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, wykonanie parapetów zewnętrznych, wymiana obróbek blacharskich, ocieplenie dachu, wymiana pokrycia dachowego, wyburzenie odwodnienia z płyt prefabrykowanych wokół budynku, wykonanie opaski wokół budynku. - Robót sanitarnych: wykonanie robót demontażowych, instalacji wodociągowej, instalacji kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania, węzła cieplnego, wentylacji mechanicznej, instalacji klimatyzacji, przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sanitarnej, drenażu-odprowadzenia wód z terenu przy budynku. - Robót elektrycznych : wykonanie instalacji elektrycznych, modernizacja zasilania budynku, rozdzielni głównej RG, instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, instalacji siłowej, instalacji odgromowej, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego. - Instalacji teletechnicznych: wykonanie instalacji sieci informatycznej, telefonicznej, RTV, teleinformatycznej MIL-WAN oraz kanalizacji teletechnicznej. UWAGA: W przypadku rozbieżnych informacji pomiędzy dokumentacją projektową a Szczegółowym Opisem i Zakresem Przedmiotu Zamówienia jako wiążące należy traktować informacje zawarte w Szczegółowym Opisie i Zakresie Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca jest także zobowiązany do: - Wykonania robót geodezyjnych (celem wykonania między innymi: wytyczenia tras linii i przyłączy, wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz aktualizacji mapy zasadniczej w Ośrodku Dokumentacji Budownictwa Wojskowego Rejonowym Zarządzie Infrastruktury Szczecin). - Wykonania dokumentacji technicznej powykonawczej, wykonania świadectwa charakterystyki energetycznej budynku oraz w okresie gwarancyjnym po odbiorze końcowym robót budowlanych w pierwszym sezonie grzewczym przeprowadzenia badania kamerą termowizyjną w celu sprawdzenia poprawności zaizolowania całego budynku i sprawdzenia czy nie występują mostki termiczne na wykonanym dociepleniu obiektu zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r. z późniejszymi zmianami (tekst jednolity Dz. U. 2010. nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami); ( Dz. U. nr 201, poz. 1240 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkowa oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej), oraz przekazania dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. - Wykonania inwentaryzacji fotograficznej oraz po jej sporządzeniu do wykonania dokumentacji powykonawczej fotograficznej (fotografując przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). - Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 (Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych), a pozostałe materiały np. z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w Ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. - Wszystkie materiały, urządzenia, których znaki towarowe lub nazwy własne zostały wskazane w dokumentacji projektowej należy traktować jako przykładowe i dopuszcza się możliwość ofert równoważnych o parametrach nie niższych niż wskazane w dokumentacji projektowej. - Wykonawca w ramach zawartej umowy zawiadomi ZWINB, na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego o zakończeniu robót budowlanych..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.27.00-8, 45.11.12.91-4, 45.33.00.00-9, 45.31.40.00-1, 45.31.00.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.