Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-23
Nowy Sącz: PCFE.272.42.2013 Organizacja i przeprowadzenie kursu barmańskiego w ramach projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego
Numer ogłoszenia: 431394 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 389800 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, ul. Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 262 18 92, faks 18 262 18 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE.272.42.2013 Organizacja i przeprowadzenie kursu barmańskiego w ramach projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu barmańskiego w ramach projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej, Umowa w sprawie Realizacji Projektu nr URP/SPPW/1.1/KIK/06. 2. Kurs, którego przeprowadzenie jest przedmiotem niniejszego zamówienia jest kursem w rozumieniu § 3 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186 z późn. zm.). 3. Maksymalna liczba uczestników kursu wynosi 50 osób. Zamawiający przewiduje utworzenie pięciu 10-osobowych grup. Przewiduje się możliwość zmniejszenia liczby uczestników do 7 osób w grupie. 4. Rekrutacja uczestników kursu będzie prowadzona przez Zamawiającego na bieżąco. Przewiduje się możliwość ograniczenia liczby tworzonych grup w razie niezebrania wymaganej liczby uczestników (minimum 7 osób na grupę). W takiej sytuacji zakres umowy ulega odpowiedniemu ograniczeniu, a termin realizacji umowy upływa z dniem realizacji umowy dla ostatniej utworzonej grupy. 5. Kurs obejmuje 45 godzin zajęć dla jednej grupy, w tym: a) 12 godzin zajęć teoretycznych, b) 33 godziny zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. Maksymalna przewidywana liczba godzin kursu przy założeniu, że utworzone zostanie pięć grup wynosi 225. 6. Kurs obejmuje zajęcia co najmniej z następującego zakresu: a) Zarys technologii i towaroznawstwa napojów. b) Historia napojów mieszanych. c) Miksologia, dekoracje, sztuka prezentacji, triki barmańskie. d) Organizacja baru. e) Podstawowe zasady BHP. 7. Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą być prowadzone przez osobę/y posiadającą/e: a) kwalifikacje zawodowe odpowiednie do rodzaju prowadzonego kształcenia, zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe, b) przygotowanie pedagogiczne. 8. Miejsce przeprowadzenia kursu: zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się na terenie miasta Nowy Sącz lub na terenie powiatu nowosądeckiego. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o miejscu przeprowadzenia (części teoretycznej i praktycznej) kursu w terminie 4 dni od dnia podpisania umowy. 9. W przypadku realizacji zajęć poza terenem miasta Nowy Sącz, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport uczestników kursu z Nowego Sącza (uzgodnione miejsce na terenie miasta) do miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i/lub praktycznych i z powrotem. 10. Wykonawca zapewnia na potrzeby kursu salę szkoleniową wyposażoną w niezbędny sprzęt, akcesoria i pomoce dydaktyczne. Sala przeznaczona dla min. 10 słuchaczy. Budynek, w którym znajduje się sala musi być w dobrym stanie technicznym, a sala powinna spełniać wszystkie wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy stawiane pomieszczeniom, w których organizowane są kursy/szkolenia z zakresu barmaństwa. 11. Wykonawca zapewnia niezbędny sprzęt i wyposażenie wymagane do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za sprzęt i wyposażenie zapewnione przez Wykonawcę. 12. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić materiały zużywalne (produkty, surowce) niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych w taki sposób, aby uzyskać pożądany efekt kształcenia. Zamawiający wymaga, aby kurs został przeprowadzony przy wykorzystaniu minimum: a) 10 rodzajów syropów: Grenadina, Blue curacao, syrop kawowy, syrop bananowy, syrop kokosowy, syrop miętowy, syrop limonkowy, syrop kiwi, syrop pomarańczowy, syrop żurawinowy, b) 5 rodzajów soków: cytrynowy, pomarańczowy, ananasowy, czarna porzeczka, żurawina, c) 3 rodzajów nektarów: bananowy, brzoskwiniowy, kiwi, d) wody mineralnej, e) 2 rodzajów napojów gazowanych: cola, napój cytrynowy, f) 6 rodzajów owoców: wisienki koktajlowe, winogrona, limonka, kiwi, ananas, melon, g) 6 rodzajów alkoholi: wódka, whisky, gin, brandy, rum, likier. Wykonawca może rozszerzyć wskazany powyżej katalog produktów i surowców według własnego uznania, w przypadku, gdy uzna, że wskazane wyżej produkty i surowce nie są wystarczające do zapewnienia realizacji umowy w sposób atrakcyjny dla uczestników. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "CENTRUM SZKOLENIA ZAWODOWEGO"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "CENTRUM SZKOLENIA ZAWODOWEGO"
- Stowarzyszenie CENTRUM SZKOLENIA ZAWODOWEGO, ul. Michalusa 4, 38-320 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47275,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14000,00
Oferta z najniższą ceną: 14000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej oraz pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Nowym Sączu
- Zamówienie na usługę założenia bazy danych obiektów topograficznych (BDOT 500) dla jednostki ewidencyjnej Grybów.
- BZP.271.51.2024 Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej oraz dokumentacji projektowej pn.: "Budowa ciągów rowerowo - pieszych (...) na os. Helena do zjazdu na wysokości ul. Jordana"
- BZP.271.49.2024 Wykonanie robót budowlanych niezbędnych do (...) zadania inwestycyjnego pod nazwą: " Sport, integracja, zabawa na osiedlu Kaduk" - wykonanie ogrodzenia - realizacja w ramach BO.
- DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU TYPU FURGON DLA POTRZEB MUZEUM ZIEMI SĄDECKIEJ
- BZP.271.48.2024 Wymiana stolarki w mieszkaniach komunalnych położonych (.......) w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja projektu Klub Integracji Społecznej +
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2024 (18 części).
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- "Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli, trenerów, instruktorów, specjalistów prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówkach Wsparcia Dziennego (PWD)"
- Świadczenie usług wspierających rozwój dla dzieci i młodzieży oraz usamodzielnianych wychowanków przebywających w pieczy zastępczej a także dla rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze (..)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.