eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia w Jednostce Wojskowej Nr 1375 w Krośnie Odrzańskim wykonywanej przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochrony w roku 2010.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-16

Krosno Odrzańskie: Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia w Jednostce Wojskowej Nr 1375 w Krośnie Odrzańskim wykonywanej przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochrony w roku 2010.
Numer ogłoszenia: 430828 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1375 , ul. Obrońców Stalingradu 10, 66-602 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3672275, faks 068 3672275.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa Nr 1375.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia w Jednostce Wojskowej Nr 1375 w Krośnie Odrzańskim wykonywanej przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochrony w roku 2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona terenu, obiektów, urządzeń oraz osób, mienia i porządku na terenie chronionym, realizowana na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 1375 w Krośnie Odrzańskim w całodobowym systemie zmianowym przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO) w formie stałej i bezpośredniej ochrony fizycznej realizowanej w JW 1375 ( kompleks nr 2434)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 Pzp, - nie są wykluczeni na podstawie art.24 Pzp, - spełniają wymagania określone w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 12 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia (o której mowa w art. 15. ust. 1 Ustawy o ochronie osób i mienia); 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca musi dostarczyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych usług bezpośredniej ochrony fizycznej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (lub jest w trakcie wykonywania) co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie o wartości minimum 250.000,00 zł brutto każde, (załącznik nr 3 do SIWZ) ; 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 8 do SIWZ); 3) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca dopiero będzie nimi dysponował; 4) złożyć oświadczenie, iż min. 5 dni przed podpisaniem umowy dostarczy zamawiającemu listę wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ). Wykonawca minimum 5 dni przed podpisaniem umowy, dostarczy załącznik nr 14, a z nim następujące oryginały lub kopie dokumentów, potwierdzone za zgodność z oryginałem (odpowiednie do zajmowanego stanowiska) tzn.: - oryginały lub kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa osobowego stwierdzające dopuszczenie do informacji niejawnych tj.: - pracownicy ochrony na stanowiskach wartowników - o klauzuli ZASTRZEŻONE - szef ochrony, pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych oraz Dowódca zmiany realizujący bezpośrednio zadanie w kompleksie zamawiającego, a także minimum jeden członek zarządu, o klauzuli minimum POUFNE (§ 6a ust. 2 pkt. 1 i 2 oraz ust. 3 pkt. 1 Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 19.06.99r. w sprawie ochrony przez SUFO terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej); oryginały lub kserokopie licencji pracowników ochrony fizycznej I stopnia tj.: - minimum jeden członek Zarządu, oraz Dowódca zmiany, licencje pracowników ochrony fizycznej I stopnia, - pracownicy ochrony na stanowiskach wartowników licencje pracowników ochrony fizycznej I stopnia, (art.25, art.26 i art. 27 Ustawy o ochronie osób i mienia oraz § 6 ust. 3 pkt. 11 Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 19.06.99r. w sprawie ochrony przez SUFO terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej); - legitymacje dopuszczenia do posiadania broni palnej (cel B); - zaświadczenie stwierdzające przebycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 1) oświadczenie, iż pracownicy, którzy będą przewidziani do realizacji zamówienia (Dowódcy zmiany oraz wartownicy) posiadać będą aktualne badania lekarskie i nie będą posiadać ograniczeń psycho - fizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ); 2) oświadczenie potwierdzające zatrudnienie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych (załącznik nr 7 do SIWZ) 3) oryginał lub kserokopia zaświadczenia przeszkolenia pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa; 4) oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej (załącznik nr 4 do SIWZ); 5) zestawienie broni palnej przewidywanej na wyposażenie pracowników ochrony w trakcie realizacji zamówienia, z podaniem rodzaju broni, w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 8 do SIWZ); 6) oświadczenie o planowanym przeprowadzeniu szkolenia i strzelania szkolnego przez wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zadania, bezzwłocznie po zakupie broni i kontynuowaniu takich szkoleń - § 6 ust. 3 pkt. 12 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 19.06.99r. w sprawie ochrony przez SUFO terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej (załącznik nr 9 do SIWZ); 7) oświadczenie o wyposażeniu wszystkich pracowników ochrony przewidzianych do realizacji zadania w jednolite umundurowanie oraz wyposażenie zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia (załącznik nr 10); 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny oraz przystąpieniu niezwłocznie po podpisaniu umowy do procedury objęcia przedsiębiorstwa militaryzacją na zasadach i w trybie określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2002 r. w sprawie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa - Dz. U. nr 78 poz. 707 (załącznik nr 11 do SIWZ); Inne dodatkowo wymagane dokumenty: - Oświadczenie, iż wykonawca przedłoży co najmniej 5 dni przed podpisaniem umowy oryginał polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz zdeponuje u zamawiającego kopię polisy poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia w trakcie realizacji umowy (także w przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy), wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oryginału nowej polisy, z której wynikać będzie, że wykonawca dysponuje, z zachowaniem ciągłości i wysokości, ubezpieczeniem o odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej oraz zdeponuje u zamawiającego kopię tej polisy poświadczonej przez siebie za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 1375 ul. Obrońców Stalingradu 10 66-600 Krosno Odrzańskie pok.106 Fax:68 367 22 33.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 1375 ul. Obrońców Stalingradu 10 66-600 Krosno Odrzańskie Kancelaria Jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.