eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uście Gorlickie › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Uście Gorlickie w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-16

Uście Gorlickie: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Uście Gorlickie w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 430338 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Uście Gorlickie , Uście Gorlickie 80, 38-315 Uście Gorlickie, woj. małopolskie, tel. 018 3516041 w. 55, faks 018 3516042.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usciegorlickie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Uście Gorlickie w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Uście Gorlickie w 2012 roku, którego szczegółowy opis zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia i specyfikacja techniczna stanowiąca zał. nr 3 SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem jako załącznik Nr 5 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca załączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że a jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę co najmniej 50.000,00 PLN (w przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia). Przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ. 2. Podpisany projekt umowy - zał. nr 2 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usciegorlickie.pl (w zakładce Ogłoszenia SIWZ)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Uście Gorlickie, 38-315 Uście Gorlickie 80, lub za zaliczeniem pocztowym. Cena za SIWZ 10,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Uście Gorlickie, 38-315 Uście Gorlickie 80, parter budynku, pokój Nr 3 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Banica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Banica - Izby dł. 3,8km; - Banica - Łąki obok Sądelskiego dł. 2,5km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Brunary.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Brunary - Jaszkowa dł. 1,3km; - Brunary Niżne w k. Tabisia dł. 0,8km (okresowo); - Brunary Niżne w k. Kożucha dł. 1,35km (okresowo); - Brunary Niżne w k. Tomery dł. 0,2km (okresowo); - Brunary Niżne w k. Lichonia dł. 0,2km (okresowo); - Brunary Wyżne w k. Durlaka, Gałyźniaka dł. 0,9km (okresowo); - Parkingi w miejscowości Brunary (kościół, zespół szkół, dom wiejski, OSP)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Śnietnica, Hańczowa, Ropki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Śnietnica - droga w k. cerkwi dł. 0,3km; - Śniectnica - droga w k. kościoła dł. 0,20km; - Śnietnica - cmentarz dł. 0,1km /okresowo/; - Hańczowa - Ropki /odcinek Moklak - Ulatowski/ dł. 4,75km; - Ropki - Bieliczna /Kudak - Andruszkiewicz/ dł. 0,5km; - Ropki /zbiornik - Cywiński/ dł. 0,5km /okresowo/; - Hańczowa - Skwirtne dł. 3,65km w tym stale 0,9km, okresowo 2,75km; - Hańczowa za rzeką w k. Trzepaka, Romana, Gumuli dł. 2,6km; - Hańczowa w k. Obrzuta, Kuruca dł. 0,2km; - Hańczowa w k. Nogawki, Fecicy dł. 0,2km; - Parkingi w miejscowości Hańczowa (kościół, cerkiew, szkoła podstawowa)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kunkowa (Leszczyny), Nowica (Przysłup), Gładyszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Kunkowa k. Zalew Klimkówka dł. 0,9km; - Kunkowa k. Leszczyny dł. 1,0km; - Nowica (Przysłup) w k. Bielanki dł. 10km; - Gładyszów w k. Krzywej dł. 4,5km w tym stale 3,0km, okresowo 1,5km; - Gadyszów - Bieniówka, Leśniczówka dł. 1,2km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zdynia, Smerekowiec, Regietów, Kwiatoń, Uście Gorlickie (Oderne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Smerekowiec - Zdynia przez Ług dł. 3,6km; - Regietów Niżny - Regietów Wyżny dł. 1,8km; - Kwiatoń obok kościoła dł. 0,5km; - Uście Gorlickie - Przysiółek Oderne stale (Skrypak, Sztaba, Barcz) dł. 1,7km i okresowo (Krok, Gurba) dł. 0,4km; - Uście Gorlickie - Os. Bielańskie dł. 1,5km (okresowo) - Uście Gorlickie drogi osiedlowe dł. 3,5km, - Parkingi w miejscowościach: Zdynia (obok cerkwi), Smerekowiec (obok kościoła), Oderne (obok kościoła), Uście Gorlickie (szkoła podstawowa, gimnazjum, urząd gminy, plac targowy, sklepy, ośrodek zdrowia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wysowa-Zdrój.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DROGI: - droga Wysowa - Pensjonaty Nr K 270921dł. 600m (Markowicz, Sulicz); - droga Wysowa - Obwodnica obok Sanatoriów Nr K 270917 dł. 2300m; - droga Wysowa - Dolina Łopacińskie Nr K270919 dł. 1150m; - droga Hańczowa -Ropki - Wysowa-Zdrój Nr K270909 odcinek Wysowa - Huta Wysowska dł. 2820m ( Nocek, Ksenicz) + parking obok kościoła +okresowo do Ropek dł.800m droga Wysowa - Straż Graniczna Nr K270920 dł. 830m (budynek byłej Straży Granicznej, Tylek, Chrzanowska, Żyła, Śliwa); - droga Wysowa Obwodnica obok sklepów Nr K270918 dł.500m + parking; DROGI DOJAZDOWE, OSIEDLOWE: w kierunku P. Kuziów dł. 250m, w kierunku P. Herliczka dł. 370m, w kierunku cmentarza dł. 300m, obok P. Leśniak dł.100m, w kierunku Góry Jawor dł.300m (P. Kuncik), w kierunku P. Cichoń W. dł.130m, do parku od strony remizy OSP dł.250m, za Romanem dł.150m, w kierunku P. Zięby dł.70m, w kierunku pensjonatu Kinga dł. 300m, w kierunku pensjonatu Emilia dł.130m, w kierunku P. Cichoń Jan dł. 60m, w kierunku garaży dł.100m, w kierunku P. Wrony dł.200m, do szkoły dł. 60m + parking, w kierunku P. Tumidajska dł. 170m, w kierunku P. Zygarowicz dł. 200m, w kierunku Leśniczówka , P. Hadam dł. 80m, do oczyszczalni dł.200m, w kierunku P. Stachowiak 70m, obok P. Bartko 100m, w kierunku P. Okarma P. dł. 500m, w kierunku P. Wąś , Kabaj dł.520m, do pensjonatu Gaj, Cukrownik dł.400m + parking obok rozlewni wód, w kierunku Durniak Piotr dł.100m, w kierunku P. Van Doren dł. 170m okresowo; CHODNIKI: - chodnik przy drodze powiatowej Ropa - Wysowa - Granica Państwa dł. 1650m - Chodniki przy drogach gminnych i osiedlowych: przy drodze gminnej Wysowa- Obwodnica Sanatoria dł. 2350m, przy drodze gminnej Wysowa -Dolina Łopacińskiego dł.1150m, przy drodze gminnej Hańczowa - Ropki - Wysowa - Zdrój dł. 470m, przy drodze gminnej Wysowa - Obwodnica Sklepy dł.500m, przy drodze osiedlowej w kierunku parku rozlewnia wód 460m, przy drodz osiedlowej w kierunku parku od strony OSP dł.500m, chodniki na terenie Parku Zdrojowego dł. wg późniejszego ustalenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.