eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Wykonanie przebudowy ul. Asnyka od ul. Iwaszkiewicza do ul. N. Łuczyńskiego w Skierniewicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-26

Skierniewice: Wykonanie przebudowy ul. Asnyka od ul. Iwaszkiewicza do ul. N. Łuczyńskiego w Skierniewicach
Numer ogłoszenia: 43001 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy ul. Asnyka od ul. Iwaszkiewicza do ul. N. Łuczyńskiego w Skierniewicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulicy Asnyka na odcinku o dług. 120mb od ul. Iwaszkiewicza do ulicy Narbutta Łuczyńskiego. Przebudowa polega na: - budowie chodnika - 236,5m2 ( krawężnik, obrzeże, nawierzchnia z kostki betonowej) - poszerzeniu odcinków istniejącej jezdni - ułożeniu nawierzchni bitumicznej- 1120m2 (wyrównanie 50kg/m2,w-wa ścieralna gr.4cm) - wykonaniu odcinków kanalizacji deszczowej - 51,5mb - rozbudowie oświetlenia ulicznego - 140mb kabla.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem wzięcia udziału w przetargu jest wniesienie wadium w terminie do dnia 19.03.2009r. do godz. 11:15 w wysokości: 1 500,00zł słownie: jeden tysiąc pięćset złotych. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: KREDYT BANK S.A. oddział w Skierniewicach nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000 z dopiskiem: RI - wadium - przebudowa ul. Asnyka odc. od ul. Iwaszkiewicza do ul. N. Łuczyńskiego. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r -Prawo zamówień publicznych( Dz. U 2006, nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) Wadium w innych dopuszczonych formach należy wnieść w kasie Urzędu Miasta Skierniewice.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wpłacą przewidziane w niniejszej siwz wadium, c) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w niniejszej siwz oraz dostarczą oświadczenia i dokumenty wymagane w siwz. 2. Wszyscy oferenci ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełnić poniższe warunki i dołączyć wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty do oferty: a) Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, b) Wykaz Cen - sporządzony wg załącznika nr 2.1 Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.2 ustawy, c) wnieść wadium - wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 12 siwz. d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 i art. 24 ust. ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego, że przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia. f) Informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - wg zał. 4 g) Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym: udzielenie gwarancji i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w pkt. 7 siwz - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji 48 miesięcy od daty odbioru końcowego. Treść warunków umowy została zawarta w załączniku 5a do siwz. h) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 14.2 siwz 2.1 W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy , b) dokumenty wymienione w pkt.2. e) muszą być złożone przez każdy podmiot, c) dokumenty pozostałe wymienione w pkt. 2 podmioty składają wspólnie jako konsorcjum. 2.2 W przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt. 2. muszą spełnić wspólnie lub muszą być spełnione przynajmniej przez jeden podmiot, o ile zamawiający nie zastrzegł inaczej. 2.3 Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy oferenci ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą dostarczyć wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty : a) Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, b) Wykaz Cen - sporządzony wg załącznika nr 2.1 Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.2 ustawy, c) wnieść wadium - wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 12 siwz. d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 i art. 24 ust. ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego, że przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia. i) Informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - wg zał. 4 Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. j) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 14.2 siwz 3.1 W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy , b) dokumenty wymienione w pkt.3. e) muszą być złożone przez każdy podmiot, c) dokumenty pozostałe wymienione w pkt. 2 podmioty składają wspólnie jako konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skierniewice.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice, Wydział Realizacji Inwestycji 96-100 Skierniewice, Rynek 1,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice 96-100 Skierniewice, ul. Rynek 1, pok. nr 14 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIe dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.