eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mircze › Remont świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Wiszniów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-14

Mircze: Remont świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Wiszniów
Numer ogłoszenia: 42988 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mircze , ul. Kryłowska 20, 22-530 Mircze, woj. lubelskie, tel. 84 6519015, faks 84 6519038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mircze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Wiszniów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część pierwsza zadania: Przedmiotem części pierwszej zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Wiszniów na następujących warunkach: I. Wykonanie robót remontowych świetlicy w miejscowości Wiszniów Roboty remontowo budowlane - odwodnienie Roboty remontowo budowlane - docieplenie Utwardzenie chodnika Utwardzenie parkingu Urządzenie boiska sportowego Urządzenie architektury ogrodowo - rekreacyjnej Roboty remontowe wewnętrzne Wymiana pokrycia dachowego Instalacje wodno-kanalizacyjne Pochylnia dla osób niepełnosprawnych II. Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania Kotłownia, Instalacje centralnego ogrzewania Instalacje cieplne i próby III. Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej W.I. z-ce i tablice rozdzielcze Instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych Instalacja odgromowa Pomiary W/w Warunki należy rozumieć i stosować w powiązaniu ze specyfikacjami technicznymi, stanowiącymi integralną część dokumentacji dla poszczególnych rodzajów robót. Część druga zadania: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych remizy w miejscowości Wiszniów na następujących warunkach: Wymiana starej stolarki okiennej drewnianej na okna PCV Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem z wyprawą z tynku mineralnego Malowanie bramy wjazdowej Wykonanie podjazdu z kostki betonowej Wymiana instalacji elektrycznej Wykonanie instalacji c.o. W/w Warunki należy rozumieć i stosować w powiązaniu ze specyfikacjami technicznymi, stanowiącymi integralną część dokumentacji dla poszczególnych rodzajów robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3, 45.33.11.10-0, 45.33.11.00-7, 45.32.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na część zamówienia Nr 1 w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) 2. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na część zamówienia Nr2 w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Dołhobyczowie O/Mircze Nr 90 9603 1016 2001 0000 0185 0003 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie do dnia 2011-04-05 do godziny 9:00, sposób przekazania: Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 należy dołączyć do oferty. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie; że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na: robotach budowlanych związanych z robotami drogowymi o wartości, co najmniej 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych) netto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający zaliczy oferentowi spełnienie powyższego warunku wtedy, gdy oferent załączy do oferty właściwe protokoły odbioru, referencje lub oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie opłaconej polisy a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wzór z załącznika Nr 1 do SIWZ. Kosztorys ofertowy - wzór z załącznika Nr 4 do SIWZ. Projekt budowlany - załącznik Nr 6 do SIWZ Projekt umowy - wzór z załącznika Nr 7 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik NR 7 do SIWZ 2. Zamawiający Dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian: - Termin zakończenia robót budowlanych może ulec zmianie z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych (takich jak intensywne opady deszczu) zamawiający może przedłużyć termin wykonania umowy o czas niezbędny do wykonania zamówienia uwzględniając tylko dni niekorzystne. - Zamawiający może zawiesić wykonanie umowy na okoliczność wniesienia odwołania - Zamawiający może przedłużyć termin wykonania robót budowlanych o czas niezbędny do rozpatrzenia odwołania, jeżeli wystąpi. - Termin zakończenia robót budowlanych może ulec zmianie ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, których nie można było wcześniej przewidzieć bez których nie można wykonać zamówienia podstawowego - Wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku zmiany przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mircze.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mircze, Ulica Kryłowska 20, 22-530 Mircze,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Mircze, Ulica Kryłowska 20, 22-530 Mircze, Pokój nr 105 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane przy współfinansowaniu środków z Unii Europejskiej w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Wiszniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Wykonanie robót remontowych świetlicy w miejscowości Wiszniów Roboty remontowo budowlane - odwodnienie Roboty remontowo budowlane - docieplenie Utwardzenie chodnika Utwardzenie parkingu Urządzenie boiska sportowego Urządzenie architektury ogrodowo - rekreacyjnej Roboty remontowe wewnętrzne Wymiana pokrycia dachowego Instalacje wodno-kanalizacyjne Pochylnia dla osób niepełnosprawnych II. Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania Kotłownia, Instalacje centralnego ogrzewania Instalacje cieplne i próby III. Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej W.I. z-ce i tablice rozdzielcze Instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych Instalacja odgromowa Pomiary W/w Warunki należy rozumieć i stosować w powiązaniu ze specyfikacjami technicznymi, stanowiącymi integralną część dokumentacji dla poszczególnych rodzajów robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3, 45.33.11.10-0, 45.33.11.00-7, 45.32.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót remontowych remizy w miejscowości Wiszniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych remizy w miejscowości Wiszniów na następujących warunkach: Wymiana starej stolarki okiennej drewnianej na okna PCV Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem z wyprawą z tynku mineralnego Malowanie bramy wjazdowej Wykonanie podjazdu z kostki betonowej Wymiana instalacji elektrycznej Wykonanie instalacji c.o. W/w Warunki należy rozumieć i stosować w powiązaniu ze specyfikacjami technicznymi, stanowiącymi integralną część dokumentacji dla poszczególnych rodzajów robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3, 45.33.11.10-0, 45.33.11.00-7, 45.32.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.