eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont wolnych lokali mieszkalnych socjalnych i zamiennych, w celu przygotowania ich do ponownego zasiedlenia, administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-18

Łódź: Remont wolnych lokali mieszkalnych socjalnych i zamiennych, w celu przygotowania ich do ponownego zasiedlenia, administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście
Numer ogłoszenia: 42969 - 2016; data zamieszczenia: 18.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20203 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście, al. Tadeusza Kościuszki 47, 90-514 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 630 08 06, faks 42 630 08 08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wolnych lokali mieszkalnych socjalnych i zamiennych, w celu przygotowania ich do ponownego zasiedlenia, administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont wolnych lokali mieszkalnych socjalnych i zamiennych, w celu przygotowania ich do ponownego zasiedlenia, administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście, na warunkach określonych we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Szczegółowe zakresy robót do wykonania w poszczególnych lokalach określają przedmiary robót - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z załączonymi przedmiarami robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz prowadzić roboty pod kierunkiem: a) osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , legitymującej się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b) osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych, urządzeń elektrycznych i energetycznych, instalacji i sieci do 1 kV, posiadającej świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do dozoru, legitymującej się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, c) osoby posiadającej uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji sanitarnych i gazowych , oraz legitymującej się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz pod nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego. 4. Zastosowane materiały budowlane i wyroby muszą spełniać warunki wprowadzenia do obrotu w budownictwie, określone w ustawie o Wyrobach Budowlanych (Dz. u. z 2004 Nr 92 poz. 881). 5. Zamawiający zastrzega, że w przypadku użycia w przedmiarach robót stanowiących opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza użycie w ofercie marek materiałów i urządzeń innych producentów, o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych równoważnych do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Roboty objęte zamówieniem muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi , Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej , oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401). 7. Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonane zamówienie- 36 miesięcy od daty odbioru robót. 8. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy przedłożenia atestów i certyfikatów na wbudowane materiały budowlane. 10. Zamówienie obejmuje remont następujących lokali i zostało podzielone na 4 części: Część 1 - ul. Sterlinga 14 m 33, Część 2 - ul: Kamińskiego 26 m 24, Narutowicza 30 m 12a, Próchnika 5 m 20, Część 3 - ul: Piotrkowska 36 m 7a, Piotrkowska 36 m 27, Część 4 - ul: Tymienieckiego 14 m 6, Żwirki 20 m 17. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, maksymalnie na dwie dowolnie wybrane części zamówienia. 12. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem lokali objętych zamówieniem. Zamawiający nie będzie respektował zarzutów wynikających z nieznajomości przez wykonawców specyfiki i charakteru lokali, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej (klucze do lokali udostępnia Miejski Administrator Nieruchomości w RON -ach). 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.62.60.00 - 45.62.60.00 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont Lokalu ul. Sterlinga14 m 33

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CHOM BUD Łukasz Chomicz, ul. Sanocka 22 m 97, 93-031 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70065,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38368,71

  • Oferta z najniższą ceną: 38368,71 / Oferta z najwyższą ceną: 74444,26

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Remonty Lokali ul: Kamińskiego 26 m 24, Narutowicza 30 m 12a, Próchnika 5 m 20

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COM BUD Łukasz Chomicz, ul. Sanocka 22 m 97, 93-031 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76809,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43554,07

  • Oferta z najniższą ceną: 43554,07 / Oferta z najwyższą ceną: 83299,29

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Remonty Lokali ul: Piotrkowska 36 m 7a, Piotrkowska 36 m 27

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO BART Bartłomiej Bartczak, ul. Wiosny Ludów 76A, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125946,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68098,48

  • Oferta z najniższą ceną: 68098,48 / Oferta z najwyższą ceną: 121018,11

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Remonty lokali ul: Tymienieckiego 14 m 6, Żwirki 20 m 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO BART Bartłomiej Bartczak, ul. Wiosny Ludów 76A, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102398,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59013,41

  • Oferta z najniższą ceną: 59013,41 / Oferta z najwyższą ceną: 111611,25

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.