eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skawina › budowa kanalizacji sanitarnej wraz z odtworzeniem nawierzchni w rejonie ulic

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-23

POZYCJA 42960

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Skawina: budowa kanalizacji sanitarnej wraz z odtworzeniem nawierzchni w rejonie ulic: Tyniecka, Wojska Polskiego /os. Samborek/ w Skawinie - II etap

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Skawinie, do kontaktów: mgr inż. Elżbieta Mueck, Rynek 1 lok., 32-050 Skawina, woj. małopolskie, tel. 012 2764680, fax 012 2763339, e-mail: zampub@um.skawina.net, www.um.skawina.net. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta i Gminy Skawina, Zespół d/s Zamówień Publicznych, mgr inż. Elżbieta Mueck, Rynek 14, pok. 2, 32-050 Skawina, woj. małopolskie, tel. 12 277 01 79, fax 12 276 33 39. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta i Gminy Skawina, Zespół d/s Zamówień Publicznych, mgr Agnieszka Pazdan, Rynek 14, pok. 2, 32-050 Skawina, woj. małopolskie, tel. 12 277 01 63, fax 12 276 33 39. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej wraz z odtworzeniem nawierzchni w rejonie ulic: Tyniecka, Wojska Polskiego /os. Samborek/ w Skawinie - II etap. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Budowa kolektora głównego, kolektora tłocznego, kolektorów bocznych, odtworzenie nawierzchni ulicy po robotach kanalizacyjnych wraz z podbudową, wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Skawina. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: kolektor główny z rur poliestrowych Dn 220 mm - L=130 mb, kolektor tłoczny z rur polietylenowych zgrzewanych czołowo fi 110 mm - L=175 mb, kolektory boczne z rur PCV Dn 200 mm - L=56 mb, odtworzenie nawierzchni ulicy - ok. 505 m2, wykonanie nakładki z asfaltobetonu gr. 5 cm - ok. 2150 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10.000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 3) dysponują odpowiednim doświadczeniem zawodowym, tj. w okresie ostatnich 5 lat, zrealizowali zamówienia związane z budową lub remontem dróg o łącznej wartości min. 1.000.000 zł oraz budową kanalizacji o łącznej wartości min. 1.000.000 zł, 4) dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem, w tym osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci kanalizacyjnych i dróg oraz geodetą, który prowadził będzie obsługę geodezyjną inwestycji, 5) dysponują niezbędnym sprzętem i zapleczem technicznym pozwalającym na zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, harmonogramem robót i postanowieniami umowy, 6) posiadają dostęp do środków finansowych w wysokości 150.000 zł.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.10.2005, cena - 25 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.10.2005, godzina 10:30, sala obrad - pok. 11.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.