Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-31
Białystok: Dostawa aparatury specjalistycznej wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika do Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na sześć części.
Numer ogłoszenia: 429082 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury specjalistycznej wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika do Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na sześć części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatury specjalistycznej wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika do Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na sześć następujących części: Część nr 1 - Automatyczny analizator immunologiczny z wyposażeniem - szt. 1 Część nr 2 - System detekcji oparty na technologii xMAP - szt. 1 Część nr 3 - Wielodetekcyjny czytnik mikropłytkowy z wyposażeniem - szt. 1 Część nr 4 - Automatyczna płuczka podciśnieniowa - szt. 1 Część nr 5 - Zestaw: aparat do pionowej elektroforezy białek i kwasów wraz z aparatem do transferu na mokro - szt. 1 Część nr 6 - System wizualizacji i dokumentacji materiałów znakowanych chemiluminescencyj-nie, fluorescencyjnie, kolorymetrycznie, z wyposażeniem - szt. 1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.80-5, 38.43.40.00-6, 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 38.43.20.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) prospekty i-lub foldery sprzętu; dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę; wskazane jest, aby parametry techniczne prezentowane w załączonych prospektach odpowiadały parametrom technicznym opisanym w Załącznikach Nr 2 do SIWZ. Jeżeli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji aparatu lub wartości parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów producenta (np. część instrukcji obsługi), w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru; 2) certyfikat CE lub deklaracja zgodności - dotyczy wszystkich części; 3) certyfikat ISO 9001 - dotyczy części nr 3; 4) W celu potwierdzenia otwartości oprogramowania do aparatu, Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą na nośniku elektronicznym oprogramowania demo z możliwością zainstalowania na dowolnym komputerze zaprogramowanego testu spełniającego poniższe warunki: - Test ilościowy z użyciem 6 standardów (gotowych do użycia), próby rozcieńczone (1:101), - Inkubacja z koniugatem 60 min. w temperaturze pokojowej. Inkubacja z substratem 15 w temperaturze pokojowej, - Procedura płukania 3 razy po 300 ul z czasem nasiąkania 30s, - Odczyt przy długości fali 450 i fala referencyjna 630 nm, - Test ma być wykonany dla 42 prób w powtórzeniu, standardy również w powtórzeniu. Ocena poprawności zaprogramowanego testu odbędzie się na etapie rozpatrywania ofert przetargowych - dotyczy części nr 1;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4.1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 4.2) wypełnioną przez Wykonawcę Tabelę pn. Tabele Oceny Technicznej-Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - Załącznik Nr 3 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę), 4.3) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2. pkt 2) - w oryginale lub poświadczone notarialnie, 4.4) wypełnioną Tabelę Opisu Przedmiotu Zamówienia - Załącznik Nr 2 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę), 4.5) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć Załącznik Nr 6 do SIWZ), 4.6) wypełniony Załącznik Nr 8 do SIWZ - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy: a. konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, b. zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron, c. zmiana jest korzystna dla Kupującego, d. istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Kupującego. 3.Dopuszcza się możliwość zmiany podmiotów wskazanych w § 7 ust. 1 i 2 umowy. Zmiana taka wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i nie stanowi zmiany umowy. Jednakże w przypadku zmiany serwisu gwarancyjnego, serwis każdorazowo musi spełniać wymogi dla serwisu określone w SIWZ, w tym być serwisem autoryzowanym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Mickiewicza 2c pok. 12 15-222 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Ogólna UMB ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Automatyczny analizator immunologiczny z wyposażeniem - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Automatyczny analizator immunologiczny z wyposażeniem - szt. 1 Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 2 dotyczące - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, odpowiednio dla poszczególnych części postępowania - stanowiące integralną część SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.80-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena Techniczna - 20
- 3. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: System detekcji oparty na technologii xMAP - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System detekcji oparty na technologii xMAP - szt. 1 Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 2 dotyczące - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, odpowiednio dla poszczególnych części postępowania - stanowiące integralną część SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena Techniczna - 20
- 3. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wielodetekcyjny czytnik mikropłytkowy z wyposażeniem - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielodetekcyjny czytnik mikropłytkowy z wyposażeniem - szt. 1 Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 2 dotyczące - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, odpowiednio dla poszczególnych części postępowania - stanowiące integralną część SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena Techniczna - 20
- 3. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Automatyczna płuczka podciśnieniowa - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Automatyczna płuczka podciśnieniowa - szt. 1 Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 2 dotyczące - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, odpowiednio dla poszczególnych części postępowania - stanowiące integralną część SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw: aparat do pionowej elektroforezy białek i kwasów wraz z aparatem do transferu na mokro - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw: aparat do pionowej elektroforezy białek i kwasów wraz z aparatem do transferu na mokro - szt. 1 Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 2 dotyczące - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, odpowiednio dla poszczególnych części postępowania - stanowiące integralną część SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: System wizualizacji i dokumentacji materiałów znakowanych chemiluminescencyjnie, fluorescencyjnie, kolorymetrycznie, z wyposażeniem - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System wizualizacji i dokumentacji materiałów znakowanych chemiluminescencyjnie, fluorescencyjnie, kolorymetrycznie, z wyposażeniem - szt. 1 Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 2 dotyczące - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, odpowiednio dla poszczególnych części postępowania - stanowiące integralną część SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena Techniczna - 20
- 3. Warunki serwisu gwarancyjnego - 10
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa środka kontrastowego do badań diagnostycznych na potrzeby Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku
- Zakup usługi dostępu do baz respondentów wraz z narzędziem do przeprowadzenia badań metodą CAWI
- Budowa windy przy: VII Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku, ul. Wierzbowa 7 - część I Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14 - część II
- Przebudowa i odbudowa zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pałacowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego wraz z zabudową typu wywrotka o DMC 3,5 t.
- Dostawa wyposażenia na Oddział Chirurgii
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do analizy moczu oraz dostawa odczynników dla potrzeb MLD
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych, znak sprawy DZ-23/50/24
- "Dostawa sprzętu laboratoryjnego"
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.