eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanica-Zdrój › Zakup i dostawa klisz RTG, kopert i żeli (do USG i EKG) dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Obrazowej Specjalistycznego Centrum Medycznego SP ZOZ w Polanicy Zdroju.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-15

Polanica-Zdrój: Zakup i dostawa klisz RTG, kopert i żeli (do USG i EKG) dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Obrazowej Specjalistycznego Centrum Medycznego SP ZOZ w Polanicy Zdroju.
Numer ogłoszenia: 429012 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczne Centrum Medyczne , ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8621101, 8621121, faks 074 8621102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa klisz RTG, kopert i żeli (do USG i EKG) dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Obrazowej Specjalistycznego Centrum Medycznego SP ZOZ w Polanicy Zdroju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa klisz RTG, kopert i żeli (do USG i EKG) dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Obrazowej Specjalistycznego Centrum Medycznego SP ZOZ w Polanicy Zdroju..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.00 - Klisza radiologiczna 30.19.92.30 - Koperty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium i wynosi ono: pakiet 1 - 355,00 zł, pakiet 2 - 25,00 zł, pakiet 3 - 20,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, Złożą do prowadzonego postępowania ważną ofertę podpisaną przez osobę do tego uprawnioną (co wynika z KRS lub dołączonego do oferty pełnomocnictwa), nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się samodzielnie lub wspólnie. Wykonawcy przystępujący wspólnie do prowadzonego postępowania działają na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy złożona przez Wykonawcę lub Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oferta, zawiera wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VII SIWZ (wynikające z art. 22, 24, 36, ust.4 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda aby Wykonawcy przystępujący do postępowania złożyli następujące oświadczenia i dokumenty: Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 4 Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 5. Oświadczenie w trybie art. 36, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 3 Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 6. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z zapłatą składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Jeżeli w okresie o którym mowa wyżej Wykonawca realizował dostawy dla Zamawiającego, musi przedłożyć w prowadzonym postępowaniu dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wystawione przez Zamawiającego. W załączonym wykazie Wykonawca zobowiązany jest podać następujące dane: - nazwę i adres Zamawiającego dla którego realizował dostawy odpowiadające prowadzonemu postępowaniu - określenie przedmiotu zamówienia - wartość realizowanych dostaw - daty realizacji dostaw Jako dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia Wykonawca winien przedłożyć: 1. protokół zdawczo-odbiorczy lub 2. referencje W dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia muszą być zawarte informacje umożliwiające identyfikację zadania, którego dotyczą dokumenty. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Poza wymienionymi wyżej oferta musi zawierać następujące dokumenty: Uzupełniony druk ofertowy Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy w formie wydruku (czcionka min. 10 ) i elektronicznej (dyskietka lub płyta CD w formacie Exell) UWAGA: przed dołączeniem do oferty proszę sprawdzić czy się nagrało i czy się otwiera. Potwierdzenie wpłaty wadium Uzupełniony i zaakceptowany projekt umowy. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu (deklaracje CE, zgłoszenia wyrobu do rejestru wyrobów medycznych oraz certyfikat CE, jeśli jest wymagany) i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP. Katalogów, broszur bądź etykiet wytwórcy artykułów ( w języku polskim ), tematycznie związanych ze składaną ofertą ( na asortyment objęty pakietem ), które muszą swoją zawartością ( treścią ) potwierdzać wszystkie wymogi zamawiającego . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1, ust. 1 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Nie był karany w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych). Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scm.pl (zakładka ogłoszenia).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczne Centrum Medyczne, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej. ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica Zdrój, dział zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 11:00, miejsce: kancelaria (lub sekretariat - jeżeli kancelaria nieczynna) Specjalistycznego Centrum Medycznego SP ZOZ, ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica Zdrój.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.