eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczuczyn › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami Osiedla Pawełki w mieście Szczuczyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-15

Szczuczyn: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami Osiedla Pawełki w mieście Szczuczyn
Numer ogłoszenia: 428952 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Szczuczynie , Plac Tysiąclecia 23, 19-230 Szczuczyn, woj. podlaskie, tel. 086 2735080, faks 086 2735081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.szczuczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami Osiedla Pawełki w mieście Szczuczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami: Etap I - kanalizacja sanitarna, ul. Nadstawna + ul. Sobieskiego + ul. Pawełki wraz z przepompownią P4 (zlewnia 4 i 5) Kanalizacja grawitacyjna PVC O200 - 485,5m, kanalizacja tłoczna PE 90 - 247 m, przyłącza PCV O 160 - 179,3m, 29 szt. Etap II - kanalizacja sanitarna, ul. Stodolna (zlewnia 4) Kanalizacja grawitacyjna PVC O200 - 120,0m, przyłącza PCV O 160 - 38,7m, 8 szt. Etap III - kanalizacja sanitarna, ul. Pawełki + ul. Królowej Jagiellonki + fragment ul. Królowej Marysieńki wraz z przepompownią P3 (zlewnia 3a) Kanalizacja grawitacyjna PVC O200 - 662,0m, kanalizacja tłoczna PE 90 - 650 m, przyłącza PCV O 160 - 222,90m, 34 szt. Etap IV - kanalizacja sanitarna, Osiedle Pawełki (zlewnia 3a) Kanalizacja grawitacyjna PVC O200 - 316,5m, przyłącza PCV O 160 - 28,90m, 6 szt. Etap V - kanalizacja sanitarna, ul. Księży Pijarów (zlewnia 3a) Kanalizacja grawitacyjna PVC O200 - 216,0m, przyłącza PCV O 160 - 160,90m, 22 szt. Etap VI - kanalizacja sanitarna, ul. Królowej Marysieńki (zlewnia 3a) Kanalizacja grawitacyjna PVC O200 - 420,0m, przyłącza PCV O 160 - 88,40m, 11 szt. Etap VIII - kanalizacja sanitarna, ul. Królowej Marysieńki (zlewnia 3) Kanalizacja grawitacyjna PVC O200 - 185,0m, przyłącza PCV O 160 - 8,90m, 1 szt. Etap IX - kanalizacja sanitarna, ul. J. Wagi (zlewnia 3) Kanalizacja grawitacyjna PVC O200 - 218,0m, przyłącza PCV O 160 - 25,30m, 4 szt. Etap X - ul. J. Pioli + Wołodyjowskiego (zlewnia 3) Kanalizacja grawitacyjna PVC O200 - 254,5m, przyłącza PCV O 160 - 105,30m, 18 szt. Etap XI - ul. Falkowskiego + Wołodyjowskiego (zlewnia 3) Kanalizacja grawitacyjna PVC O200 - 470,5m, przyłącza PCV O 160 - 187,5m, 28 szt. b) Przełożenie kolidującego z siecią kanalizacyjną wodociągu wraz z przyłączami W obrębie ulicy Falkowskiego, na odcinku od ulicy Pawełki do skrzyżowania ulicy Królowej Marysieńki z drogą do wysypiska śmieci, zaprojektowano przekładkę sieci wodociągowej o długości ok. 390 m.b. Sieć wodociągową lokuje się w projektowanym chodniku, ponieważ trasa obecnego przebiegu sieci wodociągowej koliduje z projektowaną siecią kanalizacji sanitarnej i deszczowej. W obrębie ulicy Królowej Marysieńki - na odcinku od skrzyżowania ulicą Królowej Katarzyny Jagiellonki do działki nr 1251 (posesja nr 5) przy ulicy Królowej Marysieńki, zaprojektowano przekładkę sieci wodociągowej o długości ok. 40 m.b. Sieć wodociągową lokuje się w projektowanym chodniku, ponieważ trasa obecnego przebiegu sieci wodociągowej koliduje z projektowaną siecią kanalizacji deszczowej. Towarzysząco przeprojektowaniu ulegną przyłącza wodociągowe w ilości 30 szt. do posesji przyległych do projektowanych odcinków sieci wodociągowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Złożona oferta musi być zabezpieczona WADIUM o wartości 80 000,00 zł. (słownie: osiemdziesięciu tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : co najmniej 2 (dwa) zadania obejmujące zakresem wykonanie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej lub sieci wodociągowej o wartości min. 900 tyś. zł każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie, protokoły odbioru, referencje). b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum 1 osoba (kierownik robót) posiadająca uprawnienia budowlane z branży sanitarnej oraz 1 osoba posiadająca uprawnienia z branży elektrycznej wraz z przynależnością do izby inżynierów budownictwa, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą, że posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 mln. 200 tyś. 5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 - wraz z zaświadczeniami: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/ b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert a potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 m- ce przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w za kresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, tj. w przypadku: A/ osób posiadających polskie obywatelstwo - dokument z Krajowego Rejestru Karnego, B/ osób nie posiadających polskiego obywatelstwa - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia określonej osoby ( zgodnie z art. 2 pkt. 9 Ustawy z dnia 13.06.2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP - kraj pochodzenia to państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić, lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje, /wystawione nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (składają tylko podmioty zbiorowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary), /wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik Wykonawcy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a), b), c), e), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE oraz w pkt. d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wykażą, że zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat (od 2005-2009) przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwa) zadania obejmujące zakresem wykonanie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej lub sieci wodociągowej o wartości min. 900 tyś. zł każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie, protokoły odbioru, referencje) 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazanych w punkcie 6.3, b) niniejszej specyfikacji wraz z potwierdzeniem ich kwalifikacji. 4. Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców 5. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej /wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/, że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową /w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków/ - co najmniej 1 mln. 200 tyś. zł. - /zał. Wykonawcy/ 6. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: um.szczuczyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szczuczynie, ul. Plac Tysiąclecia 23, 19-230 Szczuczyn, pokój nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szczuczynie, ul. Plac Tysiąclecia 23, 19-230 Szczuczyn - sekretariat parter budynku.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinasowany ze środków PROW 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.