eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › utrzymanie porządku na terenie posesji Szpitala Miejskiego przy ul. Starowiejskiej 15 w Siedlcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Siedlce: utrzymanie porządku na terenie posesji Szpitala Miejskiego przy ul. Starowiejskiej 15 w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 428798 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kilińskiego 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6444483, faks 025 6444483.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie porządku na terenie posesji Szpitala Miejskiego przy ul. Starowiejskiej 15 w Siedlcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac - teren ul. Starowiejska 15 w Siedlcach Powierzchnia posesji 1,8 ha wraz z zabudowaniami w okresie letnim: codzienne oczyszczanie ze śmieci, liści itp. posesji Szpitala, w tym dróg i chodników wewnętrznych, schodów, podjazdów, tarasów oraz chodnika zewnętrznego na długości odcinka nieruchomości SPZOZ przy ul. Starowiejskiej 15 wywóz liści poza teren Szpitala codzienne opróżnianie śmietniczek i wymiana worków mycie i dezynfekcja śmietniczek - minimum 1 raz w tygodniu utrzymanie czystości wokół kontenerów na śmieci pielęgnacja zieleni, żywopłotów, krzewów sianie i koszenie trawy (dostawę trawy zabezpiecza Zamawiający) sadzenie kwiatów i krzewów (dostawę zabezpiecza Zamawiający) wykonywanie innych prac gospodarczych zleconych przez Zamawiającego, związanych z prowadzoną działalnością podlewanie kwiatów, krzewów i zieleni podcinanie gałązi drzew oraz wywóz gałęzi ściętych lub złamanych poza teren posesji Ponadto w okresie zimowym: odśnieżanie i usuwanie oblodzenia poprzez posypywanie piaskiem, solą itp. dróg i chodników wewnętrznych posesji, schodów, tarasów, podjazdów, aby użytkowanie ich było bezpieczne dla pieszych, pojazdów oraz chodnika zewnętrznego na długości odcinka nieruchomości SP ZOZ przy ul. Starowiejskiej 15 przez całą dobę oczyszczanie rynien budynków - przynajmniej 2 x w roku wywóz śniegu poza teren posesji usuwanie sopli lodowych z dachów budynków znajdujących się na terenie posesji Uwaga: W okresie zimowym w związku z trudnymi warunkami atmosferycznymi - takimi jak opady śniegu, zamiecie, oblodzenie dróg i chodników, itp. - wymagana jest całodobowa dyspozycyjność Wykonawcy celem bieżącego usuwania skutków spowodowanych zaistniałymi warunkami atmosferycznymi. Wykonywanie czynności porządkowych związanych z zaistniałymi warunkami atmosferycznymi winno następować z inicjatywy własnej Wykonawcy, a w przypadku jej braku na wezwanie Zamawiającego A) Czas wykonywania prac od poniedziałku do soboty w godz. 7 - 15 (z wyjątkiem podlewania, które należy wykonywać w godzinach wieczornych) w niedzielę i święta - w zależności od potrzeb i warunków atmosferycznych B) Realizacja usługi w oparciu o własny sprzęt, materiały, narzędzia, personel oraz środki transportu C) Zakup materiałów (piasek, sól, worki na śmieci, itp.), spoczywa na Wykonawcy D) Wywóz liści, ściętej trawy, gałęzi, śniegu Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 17.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Ocena na podstawie załączonych dokumentów - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń, Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca w okresie realizacji zamówienia, Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, Wykaz wykonanych dostaw lub usług, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. wartość usługi to 3 000zł brutto), usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających (minimum 2), że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-siedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3 - Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.