eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raków › 1. Remont drogi w miejscowości Jamno dz. nr ewid. 38 od km 0+000 do km 1+000 2. Remont drogi w miejscowości Nowa Huta dz. nr ewid. 217 od km0+000 do km 0+890 3. Remont drogi w miejscowości Celiny dz. nr ewid. 171/1 w km 1+535 do km 1+955

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-17

Raków: 1. Remont drogi w miejscowości Jamno dz. nr ewid. 38 od km 0+000 do km 1+000 2. Remont drogi w miejscowości Nowa Huta dz. nr ewid. 217 od km0+000 do km 0+890 3. Remont drogi w miejscowości Celiny dz. nr ewid. 171/1 w km 1+535 do km 1+955
Numer ogłoszenia: 42865 - 2016; data zamieszczenia: 17.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raków , ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3535018, faks 41 3535018.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Remont drogi w miejscowości Jamno dz. nr ewid. 38 od km 0+000 do km 1+000 2. Remont drogi w miejscowości Nowa Huta dz. nr ewid. 217 od km0+000 do km 0+890 3. Remont drogi w miejscowości Celiny dz. nr ewid. 171/1 w km 1+535 do km 1+955.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont drogi w miejscowości Jamno dz. nr 38 w km 0+000 do km 1+000 Zakres zamówienia obejmuje: Ścięcie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca statycznego - 3 625,00 m2 W-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 zaklinowana 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15 lub 20cm - 855,75 m3, Nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC11W warstwa wiążąca, gr. w-wy 6 cm, transport mieszanki samochodami samowyład - 3 525,00 m2, Nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC11S warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład - 3 425,00 m2. 2. Remont drogi w miejscowości Nowa Huta dz. nr ewid. 217 w km 0+000 do km 0+890 Zakres zamówienia obejmuje: Oczyszcenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej i skropienie emulsja asfaltową - 4 519,50 m2, Nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC11W warstwa wiążąca, gr. w-wy 6 cm, transport mieszanki samochodami samowyład - 4 519,50 m2, Nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC11S warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. -4 475,00 m2, Ścinanie i uporządkowanie poboczy na szerokości śr 1,2m i uzupełnianie pobocza kruszywem 0/31,5 o gr 10cm. Pobocza skropić emulsją asfaltową. Szerokość poboczy umocnionych 0,75m. - 1 335,00 m2. 3. Remont drogi w miejscowości Celiny dz. nr ewid. 171/1 w km 1+535 do km 1+955 Zakres zamówienia obejmuje; Ścięcie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca statycznego. - 2 100,00 m2, W-wa dolna podbudowy z rumoszu skalnego gr 15 cm po zagęszczeniu. - 1 554,00 m2, W-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 zaklinowana 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm - 421,68 m3, Nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC11W warstwa wiążąca, gr. w-wy 6 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. - 1 512,00 m2, Nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC11S warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. - 1 470,00 m2..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje, co najmniej 1 osobą kadry technicznej uprawnioną (zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania (pełnienia) funkcji kierownika budowy robót objętych zamówieniem. Dokumentem potwierdzającym spełnienie powyższego warunku będzie: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, podsiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) zmiana wynagrodzenia wykonawcy w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT, 2) przedłużenie terminu realizacji zadania w przypadkach wystąpienia: a) zmian obowiązujących przepisów, b) zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, atmosferycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie przedmiotu umowy na przewidzianych w umowie terminach i warunkach, c) z powodu działania siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.rakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Raków ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków - pokój nr 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rakowie ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków, pokój nr 14 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.