Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-14
Grudziądz: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r.
Numer ogłoszenia: 428604 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.grudziadz.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych do siedziby Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu. Zakres zamówienia Szczegółowy wykaz ilości i rodzaju materiałów biurowych i papierniczych określa załącznik nr 1 do oferty. a)Sprzedający zobowiązany jest dostarczyć materiały każdorazowo na odrębne zamówienie Zamawiającego, określające ilość i rodzaj materiałów, b)Sprzedający dostarcza materiały spełniające wymagania techniczne a w szczególności: -odpowiadają wszystkim cechom określonym w załączniku do umowy, są fabrycznie nowe, -posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, -wyprodukowano je w okresie do 12 miesięcy przed datą dostawy c)Sprzedający zobowiązany jest dostarczyć zamawiane materiały w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego przekazanego na piśmie, telefonicznie lub drogą internetową, d)Dostawa winna być realizowana w godz. od 900 - 14 00 w dniach pracy Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00 - Tusz 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.85.10.00 - Skoroszyty 24.91.00.00 - Kleje 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.60 - Korektory 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.13.30 - 30.19.13.30 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych 00/100 Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej. 2.Posiadają doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia - wykonali lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa materiałów biurowych i papierniczych) każde z nich o wartości nie mniejszej niż 25 000,00zł brutto, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu. 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. VI Specyfikacji, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty następujących oświadczeń i dokumentów w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1. Dla potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, a) Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do oferty W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. b) Aktualny odpisu z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2) Potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia do wykonania zamówienia; - wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa materiałów biurowych i papierniczych) każde z nich o wartości nie mniejszej niż 25 000,00zł brutto, potwierdzony dokumentami o należytym wykonaniu - załącznik nr 3 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgn.grudziadz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGN Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 23
86-300 Grudziądz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 10:00, miejsce: MPGN Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 23 86-300 Grudziądz sekretariat wejście nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Modernizacja dachu budynku w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 im. Kazimierza Kirejczyka w Grudziądzu. Zaprojektuj i wybuduj.
- Dostawy owoców i warzyw na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w II półroczu 2024 roku
- Przebudowa parkingu przy ulicy Gen. Bora-Komorowskiego
- Wykonanie audytów energetycznych dla obiektów oświatowych w ramach zadania pn. "Audyty energetyczne dla obiektów oświatowych".
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Utworzenie Klubu Dziecięcego "Strzemięcin"
- "Wykonanie proj. architektoniczno-budowlanego i tech. doposażenia .budynku w instalacje co, cwu i cyrkulacji ciepłej wody użytkowej ...Prace projektowe dotyczą bud. .. przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, produktów z tworzyw sztucznych
- DOSTAWA GADŻETÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE
- Dostawa teczek okazjonalnych (1) oraz teczek osobowych, teczek i pudeł do archiwizacji (2) dla potrzeb AGH - DE-dzp.272-250/24
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.