eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › ochrona osób i mienia w budynkach własnych i pomieszczeniach wynajmowanych Inspektoratów w Tarnowskich Górach i w Bytomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-22

POZYCJA 42836

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zabrze: ochrona osób i mienia w budynkach własnych i pomieszczeniach wynajmowanych Inspektoratów w Tarnowskich Górach i w Bytomiu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, do kontaktów: Maciej Wroński tel. 032 2778678 w godz. 8-14, Adam Gęgotek tel. 032 2778606 w godz. 8-14, ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2778666, fax 032 2711311. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona osób i mienia w budynkach własnych i pomieszczeniach wynajmowanych Inspektoratów w Tarnowskich Górach i w Bytomiu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia w myśl ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późn. zm.) w budynkach własnych i pomieszczeniach wynajmowanych Inspektoratów w Tarnowskich Górach i w Bytomiu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: a) siedziba Inspektoratu w Tarnowskich Górach mieszcząca się w budynkach własnych i wynajmowanych przy ul. Górniczej 41-8, Górniczej 2, Górniczej 5 i Dolnej 1 b) siedziba Inspektoratu w Bytomiu przy ul. Sądowej 8. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 07.10.2005; data zakończenia: 30.09.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 18 z 2004 r., poz. 177 z późn. zm.) W celu potwierdzenia spełnienia warunków złożą: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (przedmiot działalności wykonawcy - ochrona osób i mienia itp.) 2) Aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodna z przedmiotem zamówienia 3) Aktualne licencje pracowników ochrony fizycznej pierwszego stopnia dla minimum 8 osób, które będą świadczyć usługę 4) Aktualna licencja pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia dla osoby, która będzie organizować i kierować zespołami pracowników ochrony fizycznej 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (licząc od upływu terminu składania ofert) usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (świadczenie co najmniej jednej usłujgi porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia o miesięcznej wartości nie mniejszej niż 12 500 zł brutto w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy) 6) Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia równą co najmniej cenie ofertowej brutto 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP 8) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP - dotyczy podmiotów zbiorowych 9) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 10) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 11) Stosowne oświadczenia Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone wraz z ofertą dokumenty i oświadczenai metodą "spełnia" / "nie spełnia".

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 08.09.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.09.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 06.11.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.09.2005, godzina 10:00, siedziba Oddziału ZUS w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, pok. 401.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.