eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miejska Górka › Roboty dodatkowe dla zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w mieście Miejska Górka i wsi Karolinki - etap II i III



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Miejska Górka: Roboty dodatkowe dla zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w mieście Miejska Górka i wsi Karolinki - etap II i III
Numer ogłoszenia: 428344 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Górka, Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5474507, faks 0-65 5474421.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe dla zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w mieście Miejska Górka i wsi Karolinki - etap II i III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres robót określają protokoły konieczności wykonania robót dodatkowych z dnia 9 czerwca 2011r, 16 sierpnia 2011r oraz 7 grudnia 2011r. W skład robót wchodzi m.in. - ułożenie krawężnika - ułożenie kostki brukowej - wzmocnienie podbudowy dodatkowym tłuczniem - likwidacji kolizji kanalizacji deszczowej z kanalizacją sanitarną - dodatkowe odwodnienie wykopów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Roboty podstawowe realizowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, działanie 3.4 Gospodarka wodno-ściekowa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynierii EKO-INŻYNIERIA sp. z o.o., ul. Bema 186, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 219428,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 269897,60

  • Oferta z najniższą ceną: 269897,60 / Oferta z najwyższą ceną: 269897,60

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W czasie wykonywania zadania podstawowego którym jest budowa kanalizacji sanitarnej stwierdzono kolizję budowanej kanalizacji z kanalizacją deszczową. Należało zatem przełożyć kanalizację deszczową w celu ukończenia budowy kanalizacji sanitarnej. Nie można było tego przewidzieć wcześniej. (Nie można był odczytać tego z podkładów geodezyjnych) Poza tym w czasie odtwarzania nawierzchni po robotach kanalizacyjnych okazało się, że należy wzmocnić podbudowę trzech ulic, gdyż okazało się, że ich podbudowa nie pozwala na prawidłowe położenie asfaltu. Okazało się również, że należy wymienić w niektórych ulicach krawężnik, żeby dostosować drogę do odpowiedniej wysokości. Stary krawężnik rozsypywał się w czasie prób podniesienia, więc należało zastosować nowy. W ul. Jana Pawła II zaistniała konieczność przebudowy chodnika, gdyż nawierzchnia chodnika w skutek budowy kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej uległa znacznemu uszkodzenie. Sytuacji tych nie można było przewidzieć wcześniej, a ich wykonanie jest niezbędne do zakończenia zadania podstawowego. Poza tym podczas prac przy kanalizacji sanitarnej ukazało się że poziom wód gruntowych jest zdecydowanie wyższy niż zakładano w kosztorysach i należało prowadzić dodatkowe odwodnienie wykopu. Zamówienia udzielono wykonawcy zadania podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.