eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchy Las › Budowa kanalizacji deszczowej oraz nawierzchni pieszojezdni ulicy Jod³owej w m. Z³otniki, gmina Suchy Las

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-03-03

Suchy Las: Budowa kanalizacji deszczowej oraz nawierzchni pieszojezdni ulicy Jod³owej w m. Z³otniki, gmina Suchy Las
Numer og³oszenia: 42826 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie, tel. 061 8125161, fax 061 8125212.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.suchylas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa kanalizacji deszczowej oraz nawierzchni pieszojezdni ulicy Jod³owej w m. Z³otniki, gmina Suchy Las.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z budow± kanalizacji deszczowej oraz pieszojezdni w ulicy Jod³owej w m. Z³otniki, gmina Suchy Las, (d³ugo¶æ odcinka: 193,00mb), zgodnie z dokumentacj± projektow± opracowan± przez firmê Projektowanie i Nadzory w Budownictwie Drogowym ul. Promienista 9, 60-288 Poznañ. Szczegó³owy zakres prac to m.in.: - roboty przygotowawcze - obs³uga geodezyjna przez ca³y czas trwania robót, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie nawierzchni jezdni: koszta brukowa: 1131,00 m2; - wykonanie nawierzchni chodnika: kostka brukowa: 47,00 m2; - wykonanie nawierzchni wjazdów do posesji: kostka brukowa: 177,00 m2 - odwodnienie: kana³ z rur PVC; fi 315: 199,00 mb - studnie rewizyjne, fi 1000,00: 6 szt.; - oznakowanie pionowe; - roboty inne, - koszty uzgodnieñ, badañ i prób niezbêdnych do realizacji i odbioru robót, - dokonanie wszelkich op³at i uzgodnieñ zwi±zanych z realizacj± inwestycji (op³aty te nale¿y uwzglêdniæ w kalkulacji ceny).

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniaj±ce i nawierzchniowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniaj±ce i nawierzchniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesi±cach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postêpowaniu nie jest wymagane wadium..

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Wymagania od Wykonawców O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1. Posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. 2. Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz potencja³ techniczny, a tak¿e dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2007 r. Nr 82, poz.560). 5. Udziel± 36 miesiêcznej gwarancji na wykonane roboty. 6. Jako wykonawcy zrealizowali roboty o podobnym zakresie i stopniu komplikacji w ostatnich 5 latach (2003-2007) za kwotê ³±cznie minimum: 600.000,00 z³otych (s³ownie: sze¶æset tysiêcy z³otych) Uwaga: Zamawiaj±cy na potwierdzenie prac wyszczególnionych w pkt. III 6, ¿±da do³±czenia do oferty referencji, w których winny byæ okre¶lone zakres i warto¶ci kwotowe wykonanych robót. 7. Posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej OC, na poziomie minimum 300 000,00 z³ (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych) wa¿ne przez okres trwania robót. 1) Oceny spe³nienia przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu oraz do badania i oceny ofert dokona komisja przetargowa. 2) Komisja przetargowa dokona otwarcia ofert w siedzibie Zamawiaj±cego, jak w pkt. XI ppkt.1 niniejszej SIWZ. 3) Bezpo¶rednio przed otwarciem ofert zostanie podana kwota, jak± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. W trakcie otwarcia ofert odczytane zostan±: nazwa (firma) oraz adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz informacje dotycz±ce ceny oferty. 4) W odniesieniu do wykonawców, którzy spe³nili postawione warunki komisja dokona oceny ofert. Kryterium bêdzie cena - 100 % 5) Cena obliczona bêdzie w sposób nastêpuj±cy: C = (Cmin:Cx) x100 pkt gdzie: C = liczba punktów za kryterium Cena Cmin = najni¿sza cena wynikaj±ca ze z³o¿onych ofert Cx = cena badanej oferty Uwaga: Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wed³ug podanego wy¿ej wzoru. 6) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom okre¶lonym w niniejszej specyfikacji i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza 7) Zamawiaj±cy powiadomi o wynikach postêpowania wszystkich wykonawców. Wybranemu wykonawcy Zamawiaj±cy wska¿e termin i miejsce podpisania umowy.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Formularzu Oferty stanowi±cym za³±cznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji zawieraj±cym: 1) Podpisane o¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e mo¿e ubiegaæ siê o powy¿sze zamówienie zgodne z wymogami art. 22 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - druk Nr 2.1 2) Podpisane o¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania zgodne z wymogami art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - druk Nr 2.2. 3) Aktualny wypis odpis z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, potwierdzaj±ce dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia oraz zawieraj±cego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. 4) Aktualne za¶wiadczenia z w³a¶ciwego Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub ¿e uzyska³ zgodê na zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci. 5) Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 6) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizacjê zamówienia - druk Nr 2.3. 7) Wykaz robót o podobnym charakterze wraz z referencjami - druk Nr 2.4. 8) Cenê za wykonanie prac objêtych przetargiem wyra¿on± cyfrowo i s³ownie z uwzglêdnieniem kosztów i op³at zwi±zanych z ich realizacj±. Cena uwzglêdnia nale¿ny VAT. Cena musi byæ wyra¿ona w PLN (nale¿y j± wpisaæ do Formularza oferty). 9) O¶wiadczenie o zapoznaniu siê z niniejsz± specyfikacj± i nie wniesieniu do niej zastrze¿eñ - druk Nr 2.5. 10) O¶wiadczenie o zapoznaniu siê z zakresem rzeczowym zamówienia i sporz±dzon± na jego podstawie kalkulacj± bêd±c± podstaw± obliczenia ceny ofertowej oraz o braku zastrze¿eñ co do ich spójno¶ci - druk Nr 2.6. 11) O¶wiadczenie o podwykonawcach - druk Nr 2.7. 12) Projekt umowy parafowany przez Wykonawcê. 13) Kopia posiadanego ubezpieczenia OC. 14) Kosztorys pe³ny zgodny z za³±czonym kosztorysem ¶lepym - wraz z zestawieniem cen materia³ów, cen pracy sprzêtu oraz narzutów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchylas.pl//przetargi.html

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak wy¿ej lub bezpo¶rednio w siedzibie Zamawiaj±cego.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiaj±cego - Urz±d Gminy w Suchym Lesie, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las - Biuro Obs³ugi Interesantów.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.