eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipka › Remont Wiejskiego Domu Kultury w Wielkim Buczku - centrum kultury ludowej w Gminie Lipka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Lipka: Remont Wiejskiego Domu Kultury w Wielkim Buczku - centrum kultury ludowej w Gminie Lipka.
Numer ogłoszenia: 428170 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury , ul. 4 Dywizji Piechoty WP 2, 77-420 Lipka, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 266-50-96, faks 0-67 266-50-96.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goklipka.etwan.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Wiejskiego Domu Kultury w Wielkim Buczku - centrum kultury ludowej w Gminie Lipka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont istniejacego obiektu kultury: roboty budowlane i intalacyjne, wod-kan, CO CWU, elektryczne, modernizacja stropodachu, docieplenie poziome..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5.000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalnośći objetych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust. i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 233, poz 1655 z późniejszymi zmianami) Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadanie przez wykonawcę niezbednej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca musi spełniać łącznie nastepujace warunki: zatrudniać co najmniej 10 pracowników w tym co najmniej 3 pracowników posiadających uprawnienia budowlane; 1 osoba brańża ogolnobudowlana, 1 osoba brańżasanitarna, 1 osoba branża elektryczna. 4. Posiadać niezbedne do wykonania niniejszego zamowienia narzędzia i urzadzenia, posiadac doświadczenie na wykonaniu przez Wykonawce w okresie ostatnich trzech lat tożsamych obiektow uzyteczności publicznej pod wzgledem kubaturowym i powierzchniowym. 5. Znajdowania sie przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamowienia. Wykonawca musi spełnić łącznie następujące warunki: średni roczny przychod netto nie mniejszy niż 1.000.000 zł. w kazdym roku w ostatnich 3 latach obrotowych (2006 - 2008); dodatni wynik finansowy w kazdym roku w ostanich 3 latatach (2006-2008); posiadac srodki finansowe w wysokości co najmniej 250 tyś złotych lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250 tys zł.6. Posiadać polisę ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na kwote minimum 250 tys. zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie dizałalności gospodarczej, jeżeliodrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objetych niniejszym zamówieniem (wystawiony nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert) 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo rownowazne zaswiadczenie własciwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. (wystawiona nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert) 3. Aktualna informacja z Karjowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 1 pkt 9 u.p.z.p. (wystawiona nie wczesniej niż 6 miesięcy przed uplywem terminu składania ofert) 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz włąściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Spolecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oplat oraz skladek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaswiadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu (wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie(a rt. 22 ust. 1 pkt 1-4) sporzadzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do dniniejszej SIWZ. 6. Informacja na temat przecietnej liczby zatrudnionych pracowników, liczebności personelu kierowniczego oraz pracowników posiadających uprawnienia budowlane(sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do nieiejszej SIWZ), w okresie ostanich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, potwierdzająca: przeciętne średnioroczne zatrudnianie przez Wykonawcę co najmniej 10 pracowników, w tym co najmniej 3 pracowników posidajacych uprawnienia budowlane. 7. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ) niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzedzi i urzadzeń jakimi dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia niezbędnych do wykonania zamowienia narzedzi i urządzeń wymienionych w wykazie. 8. Wykaz osób(sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ), ktore będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wyjkonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbednych do wykonania zamówienia, atakże wykonywanych przez nich czynnosci. 9. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat: tozsamych obiektow użyteczności publicznej pod względem kubaturowym i powierzchniowym, jezeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawc e jest krotszy od wskazanego w poprzednim zdaniu nalezy wskazać prace za ten okres. 10. Dokumenty potwierdzające (referencje do Zamawiąjącego lub Uzytkownika), że zamowienia w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ zostały wykonane nalezycie. Przekładane dokumenty musza zawierać co najmniej: a) wskazanie podmiotu, na rzecz ktorego realizowane było zamówienie,b) wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, c) wskazanie wartosci zamówienia, d) wskazanie daty wykonania, e) opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt a) 11 sprawozdanie finansowe, a jezeli podlega ono badaniu przez bieglego rewidenta zgodne z przepisami o rachunkowości rowniez z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporzadania sprawozdania finansowego innych dokumentów okreslajacych obroty, zysk oraz zobowiazania i nalezności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych (2006-2008), a jezeli okres prowadzenia działalności jest krotszy za ten okres. Dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzić uzyskanie przez Wykonawcę: a) sredniego rocznego przychodu netto za każdy rok z ostatnich 3 lat obrotowych nie mniejkszego niz 1.000.000 zł. b) dodatniego wyniku finansowego w kazdym roku w ostanich 3 lat obrotowych (2006 -2008); Informacje o ktorych mowa poniżej musza być rownież przedstawione w formie streszczenia, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 12. Informacja z banku, w ktorym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę srodków finansowych w wydokosci co najmniej 250 tyś. zł. lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 250 tyś. zł. ( wystawiona nie wczesniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu skladania ofert) 13. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwote minimum 250 tyś. zł. 14. Wykaz robót budowlanych do powykonania. 15. Zaakceptowany wzór umowy na wykonie o odbiór robót budowlano - instalacyjnych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goklipka.etwan.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek kultury w Lipce, ul. 4 Dywizji Piechoty 2 , tel. 67 266-50 - 96 sekretariat GOK.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek kultury w Lipce, ul. 4 Dywizji Piechoty 2, sekretariat GOK.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.