eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Remont i przebudowa ulic gminnych w Jaworznie w zakresie nawierzchni jezdni, chodników i poboczy wraz z wjazdami do posesji i odwodnieniem powierzchniowym w obrębie 3 pakietów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-03

Jaworzno: Remont i przebudowa ulic gminnych w Jaworznie w zakresie nawierzchni jezdni, chodników i poboczy wraz z wjazdami do posesji i odwodnieniem powierzchniowym w obrębie 3 pakietów
Numer ogłoszenia: 42784 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6142300, fax 032 6142310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.jaworzno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa ulic gminnych w Jaworznie w zakresie nawierzchni jezdni, chodników i poboczy wraz z wjazdami do posesji i odwodnieniem powierzchniowym w obrębie 3 pakietów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1: Remont ulicy Botanicznej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Ciężkowicką do końca zwartej zabudowy, długości ~ 474 m, Remont ulicy Małgorzaty na odcinku od skrzyżowania z ulicą Kaczeńców do końca zwartej zabudowy, długości ~ 100 m. PAKIET 2: Remont ulicy Krakusa na odcinku od skrzyżowania z ulicą Zagłoby do skrzyżowania z ulicą Wandy, długości ~ 230 m, Remont ulicy Skałka na odcinku od skrzyżowania z ulicą Widokową do skrzyżowania z ulicą Chmielną, długości ~ 240 m. PAKIET 3: Przebudowa ulicy Traugutta etap I na odcinku długości ~145,06 m, Przebudowa ulicy Pułaskiego etap I na odcinku od skrzyżowania z ulicą Asnyka do skrzyżowania z ulicą Staszica, długości 123,68 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, 2)posiadają doświadczenie zawodowe - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, (roboty drogowe w zakresie budowy, remontu nawierzchni jezdni, chodników i poboczy) o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (dołączyć wykaz zrealizowanych zadań w tys. m2(m) wraz z podaniem wartości brutto w tys. zł) oraz doręczyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. 3)posiadają niezbędną wiedzę i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wymaga się wskazania: a)minimum 1 osoby odpowiedzialnej za prowadzenie robót (kierownika robót), z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni lotniskowych, z którym bezpośrednio będzie się kontaktować inspektor nadzoru lub inspektor prowadzący. Załączyć kserokopie w/w uprawnień oraz kserokopie zaświadczeń o aktualnej przynależności do OIIB i o opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej opatrzone oryginalnymi podpisami i pieczęcią ich właściciela, b)minimum 1 mistrza robót drogowych, c)minimum 10 pracowników wykwalifikowanych w tym min. co najmniej 2 osoby posiadające ukończone szkolenie w zakresie podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem w czasie wykonywania robót, 4)posiadają niezbędny potencjał techniczny - posiadają w dyspozycji sprawne narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonywania zamówienia, w szczególności: koparko - ładowarka np.: CATAPILER lub podobna - szt.1, piła do cięcia asfaltu - szt. 1, zagęszczarka mechaniczna (w tym ubijak spalinowy 200 kg) - szt. 1, kompresor spalinowy - szt. 1, walec wibracyjny 600 kg - szt. 1, piła do cięcia kostki i krawężnika - szt. 1, rozkładarka do mas bitumicznych o szer. 4,0 m - szt 1, walec wibracyjny 7,5 ton - szt. 1, skrapiarka przewoźna do bitumu - szt. 1. 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceniać będzie Komisja Przetargowa na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 5). 3.Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (o którym mowa w części V ust. 1 pkt. 3) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (wg Załącznika nr 6 do SIWZ.). Do wykazu należy dołączyć poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wszystkich dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia i kwalifikacje, kserokopie zaświadczeń o aktualnej przynależności do OIIB i o opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - w przypadku kierownika budowy oraz zaświadczenia o przeszkoleniu pracowników w zakresie podawania sygnałów i poleceń związanych kierowaniem ruchem drogowym w czasie wykonywania robót drogowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. nr 108 z 2005 r., poz. 908 z późniejszymi zmianami). Kserokopie w/w uprawnień winny być opatrzone oryginalnymi podpisami i pieczęcią ich właściciela (ewentualnie czytelnym podpisem). 4.Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - (wg Załącznika nr 7 do SIWZ). Wykonawca powinien dysponować przy realizacji zadania co najmniej narzędziami i urządzeniami, o których mowa w części V ust.1 pkt. 4. 5.Wykaz robót (wg Załącznika nr 8 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat - a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (roboty drogowe w zakresie budowy, remontu nawierzchni jezdni, chodników i poboczy) o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (dołączyć wykaz zrealizowanych zadań w tys. m2 wraz z podaniem wartości brutto w tys. zł) oraz doręczyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. 6.Dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 składa każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. UWAGA: W przypadku ubiegania się o zamówienie przez przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w spółkach cywilnych, koniecznym jest wskazanie, że o udzielenie zamówienia ubiegają się wspólnicy spółki cywilnej oraz wykazanie przez złożenie odpowiednich dokumentów (np. umowy spółki cywilnej, uchwały wspólników, pełnomocnictwa) lub oświadczeń, prawa do złożenia oferty i(lub) zawarcia umowy w imieniu wspólników. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i(lub) do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 9.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.jaworzno.pl, www.bip.jaworzno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jaworzno, ul. Krakowska 9, Sekretariat, wejście główne, piętro I.Opłata 1 pakiet: 610zł (brutto).Całość dokumentacji: 1830,00 zł(brutto) ING Bank Śląski S.A o/Jaworzno 75 1050 1142 1000 0023 1008 1696.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, tj. Jaworzno, ul. Krakowska 9, Sekretariat, wejście główne, piętro I..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont ulicy Botanicznej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Ciężkowicką do końca zwartej zabudowy, długości ~ 474 m, Remont ulicy Małgorzaty na odcinku od skrzyżowania z ulicą Kaczeńców do końca zwartej zabudowy, długości ~ 100 m..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1)Ulica Botaniczna - wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni jezdni na odcinku od skrzyżowania z ulicą Ciężkowicką do końca zwartej zabudowy, długości ~ 474 m, w zakresie poszerzenia i wzmocnienia nawierzchni jezdni poprzez ułożenie nowych warstw bitumicznych z betonu asfaltowego: warstwy ścieralnej o uziarnieniu 0/16 mm i warstwie wiążącej o uziarnieniu 0/25 mm na wyrównanej istniejącej podbudowie z tłucznia kamiennego wzmocnionej geowłókniną FIBERTEX typu AM-2 oraz odwodnieniem przez ukształtowanie pochyleń jezdni w przekroju poprzecznym oraz podłużnym poprzez pobocze do istniejącego rowu. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót. 2)Ulica Małgorzaty - wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni jezdni na odcinku od skrzyżowania z ulicą Kaczeńców do końca zwartej zabudowy, długości ~ 100 m, w zakresie wzmocnienia nawierzchni jezdni poprzez ułożenie nowych warstw bitumicznych z betonu asfaltowego: warstwy ścieralnej o uziarnieniu 0/16 mm i warstwie wiążącej o uziarnieniu 0/25 mm na podbudowie z tłucznia kamiennego łamanego porfirowego 0-63 mm o uziarnieniu ciągłym po uprzednim ułożeniu w korycie ziemnym geowłókniny FIBERTEX typu F-2B i odwodnieniem drenem francuskim wyłożonym geowłókniną z wypełnieniem tłuczniem porfirowym 25-40 mm. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.32.52-0, 45.23.24.51-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont ulicy Krakusa na odcinku od skrzyżowania z ulicą Zagłoby do skrzyżowania z ulicą Wandy, długości ~ 230 m Remont ulicy Skałka na odcinku od skrzyżowania z ulicą Widokową do skrzyżowania z ulicą Chmielną, długości ~ 240 m..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1)Ulica Krakusa - wykonanie remontu istniejącej nawierzchni jezdni i chodników wraz z wjazdami do posesji i odwodnieniem, na odcinku od skrzyżowania z ulicą Zagłoby do skrzyżowania z ulicą Wandy długości ~ 230 m, przez ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych:, tj. podbudowy, nawierzchni jezdni, chodnika z wjazdami do posesji i z wymianą obramowania od strony jezdni (krawężnik) i zieleńca (obrzeże betonowe) oraz regulację urządzeń uzbrojenia podziemnego: studni teletechnicznych, skrzynek zasuw wodociągowych, włazów kanałowych i wpustów ulicznych z montażem kręgów betonowych, żelbetowych pierścieni odciążających i płyt nastudziennych z montażem elementów żeliwnych wraz z przykanalikami. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót. 2)Ulica Skałka - wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni jezdni na odcinku od skrzyżowania z ulicą Widokową do skrzyżowania z ulicą Chmielną długości ~ 240 m, w zakresie wzmocnienia nawierzchni jezdni poprzez ułożenie nowej warstwy ścieralnej z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm, szarej, układanej na warstwie grubości 3 cm z wysiewki żużlowej wielkopiecowej 0-10 mm. na podbudowie, grubości 25 cm (15+10 cm) z tłucznia kamiennego łamanego porfirowego 0-63 mm o uziarnieniu ciągłym po uprzednim wykonaniu warstwy odsączającej z piasku grubości 15 cm i ułożeniu w korycie ziemnym geowłókniny FIBERTEX typu F-2B i odwodnieniem drenem francuskim wyłożonym geowłókniną z wypełnieniem tłuczniem porfirowym 25-40 mm. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.51-8, 45.23.32.23-8, 45.23.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa ulicy Traugutta etap I na odcinku długości ~145,06 m, Przebudowa ulicy Pułaskiego etap I na odcinku od skrzyżowania z ulicą Asnyka do skrzyżowania z ulicą Staszica, długości 123,68 m..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: przebudowę ulicy Traugutta etap I na dł. 145,06 m (km 0,0 + 0,0 do km 0,1 + 45,06) oraz ulicy Pułaskiego etap I na dł. 123,68 m (km 0,0 + 0,0 do km 0,1 + 23,68) licząc od skrzyżowania z ulicą Asnyka do skrzyżowania z ulicą Staszica w zakresie wykonania nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach o grubości 5 cm (w-wa wiążąca) i 4 cm (w-wa ścieralna) na podbudowie tłuczniowej z kruszyw kamiennych porfirowych; wykonania chodników i wjazdów do posesji o nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie z kruszyw kamiennych porfirowych; wykonania odwodnienia nawierzchni do istniejącej kanalizacji ogólnospławnej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.32.52-0, 45.23.32.90-8, 45.23.00.00-8, 45.23.33.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.