eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostawa, montaż, uruchomienie i szkolenie z zakresu zestawu radiologicznego do wykonywania badań w systemie radiografii cyfrowej pośredniej , składającego się z (1) Aparatu rentgenowskiego - 1 kpl. (2) Systemu radiografii cyfrowej pośredniej - 1 kpl. (3)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-03

Otwock: Dostawa, montaż, uruchomienie i szkolenie z zakresu zestawu radiologicznego do wykonywania badań w systemie radiografii cyfrowej pośredniej , składającego się z : (1) Aparatu rentgenowskiego - 1 kpl. (2) Systemu radiografii cyfrowej pośredniej - 1 kpl. (3) RIS - Radiologicznego systemu informatycznego - 1 kpl.
Numer ogłoszenia: 42760 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy, ul. Narutowicza 80, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792222, fax 022 7795838.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock-szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż, uruchomienie i szkolenie z zakresu zestawu radiologicznego do wykonywania badań w systemie radiografii cyfrowej pośredniej , składającego się z : (1) Aparatu rentgenowskiego - 1 kpl. (2) Systemu radiografii cyfrowej pośredniej - 1 kpl. (3) RIS - Radiologicznego systemu informatycznego - 1 kpl..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż, uruchomienie i szkolenie z zakresu zestawu radiologicznego do wykonywania badań w systemie radiografii cyfrowej pośredniej , składającego się z : (1) Aparatu rentgenowskiego - 1 kpl. (2) Systemu radiografii cyfrowej pośredniej - 1 kpl. (3) RIS - Radiologicznego systemu informatycznego - 1 kpl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości : 10 000,00 zł; słownie: dziesięć tysięcy złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, wg obowiązujących przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2. spełniają pozostałe warunki podmiotowe określone w niniejszej Specyfikacji, tj.: 1) wykonali w okresie ostatnich trzech lat dostawy aparatury medycznej radiologicznej i systemu radiografii cyfrowej pośredniej , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie dostawy aparatury medycznej radiologicznej i systemu radiografii cyfrowej pośredniej o wartości sumarycznej większej lub równej kwocie brutto składanej oferty, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. ocena w systemie 0-1/wymóg/warunek- spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz o nie wykluczeniu z art.24 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego 7) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 8) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostawy aparatury medycznej radiologicznej i systemu radiografii cyfrowej pośredniej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy aparatury medycznej radiologicznej i systemu radiografii cyfrowej pośredniej o wartości sumarycznej większej lub równej kwocie brutto składanej oferty, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia: 1) wypełniony i podpisany załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia, 2) dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu wyrobów medycznych: certyfikat CE lub deklaracja zgodności CE (zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. Nr 93, poz. 896. Wymóg certyfikatów dotyczy wyłącznie wyrobów medycznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. jakość ( ocena techniczna) - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otwock-szpital.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego 05-400 Otwock ul. Narutowicza 80.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego 05-400 Otwock ul. Narutowicza 80 sala nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.