eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Na usługę w zakresie transportu drogowego materiałów w RDW Wąbrzeźno.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Bydgoszcz: Na usługę w zakresie transportu drogowego materiałów w RDW Wąbrzeźno.
Numer ogłoszenia: 427248 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 370-57-17, faks (052) 370-57-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na usługę w zakresie transportu drogowego materiałów w RDW Wąbrzeźno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące usługi: -Przewóz tłucznia ,ziemi ,destruktu na odl. od 10-220km samochodem o ład.12-20Mg -Przewóz mieszanki piasku z solą do m-ści Rogóźno ,Białkowo na odl. około 100km samochodem o ład 12-20Mg -Przewóz materiałów oraz osób samochodem dostawczym przy pracach w zakresie bieżącego utrzymania dróg, w sytuacjach interwencyjnych i awaryjnych. -Przewóz materiałów ,drobnego sprzętu kołowym ciągnikiem z przyczepą przy pracach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg Planowana ilość godzin i km pracy środków transportowych określona została w kosztorysie ofertowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655.z późn.zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust.1 pkt1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.I.Potwierdzenie,że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy pzp: 1)Wykonawca spełnia wymagania określone art.22 ust 1pkt 1-3 Ustawy pzp. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1i 2 Ustawy p.z.p.2)Prowadzenie działalności gospodarczej 3)Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 4)Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat II.Potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:1)Kierowca samochodu ciężarowego-1 osoba posiadająca wymagane przepisami prawa jazdy Kierowca samochodu dostawczego-1 osoba posiadająca prawa jazdy wymagane przepisami Operator koparko-ładowarki- 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do obsługi sprzętu oraz prawa jazdy wymagane przepisami Kierowca ciągnika z przyczepą -1 osoba posiadająca prawa jazdy wymagane przepisami.2)Wykonawca musi posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy na podstawie art.11 ust3 ustawy z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym (Dz.U Nr 125 poz.1371 z późn.zm)3)Sporządzić wykaz jednostek sprzętowych i pojazdów niezbędnych do wykonania zamówienia.4)Wykaz części zamówienia , których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom III.Potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:1)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego wg. formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.1) 1. Wykonawca spełnia wymagania określone art.22 ust 1pkt 1-3 Ustawy pzp. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1i 2 Ustawy p.z.p. Oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 1 2. Prowadzenie działalności gospodarczej Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert./oryginał lub kserokopia/ 3.Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert./oryginał lub kserokopia/ 4Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ./oryginał lub kserokopia/ II.1)Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia Kserokopia uprawnień budowlanych dla operatora koparko-ładowarki. Kserokopie prawa jazdy dla kierowców Kserokopie dowodu rejestracyjnego na każdy pojazd proponowany do realizacji zamówienia 2)Licencja Kserokopia dokumentu (licencji 3)Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca 4)Nie określa się warunkówIII.1)Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na termin składania ofert w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem 2.Prowadzenie działalności gospodarczej Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert./oryginał lub kserokopia/ 3.Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczneAktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert./oryginał lub kserokopia/ 4Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ./oryginał lub kserokopia/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie ul. 1 Maja 61.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie ul. 1 Maja 61/sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.